اختصاصیروزنامه ها

نشریه پرسپولیسی‎‌ها منتشر شد / شماره سوم

پرسپولیس نیوز: شماره سوم نشریه اختصاصی «پرسپولیسی‌ها» منتشر شد. برای ورق زدن نشریه روی ادامه مطلب کلیک کنید.

در روزگاری که پرسپولیسِ بزرگ آماج حملات رسانه‌ای و مجازی بدخواهانش قرار گرفته، این نشریه دیجیتال که تلاش می‌کند رسانه هواداران پرسپولیس باشد به شکل هفتگی به بررسی آنچه حول و حوش باشگاه پرسپولیس می‌گذرد، می‌پردازد.

در این شماره می خوانید: ۱۸۰ دقیقه تا گلات و پایکوبی برای ماندگارترین افتخار باشگاهی تاریخ فوتبال ایران – رقصی چنین میانه میدانم آرزروست / گفتگوی ویژه با مهدی عبدی: آن پنالتی را به خاطر پرسپولیس فراموش کردم / ادامه سریال سناریو‌سازی علیه پرسپولیس- این قسمت: حامد لک و…

سردبیر: داریوش شهریاری

لینک دانلود فایل کامل PDF

و یا برای مشاهده صفحات روی عکس کلیک کنید

 
شماره قبلی: شماره دوم
 

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمود زارعی.بوشهر

فولاد اصفهان و گل گهر کل پول مردم رو توی بورس غارت کردن و اینجا دارن توی فوتبال حیف و میلش میکنند.
دزدان سرمایه های مردم.

علی64

دمتون گرم عالی عالی عالی،،،، به امید قهرمانی و گلات در نشریه‌ای چهارم،،،،شنیدم داور زاهدی فر هستش وااااای خدا رحم کنه به هممون این داور خیلی خیلی مزخرف تشریف دارن،،،فقط یه نمونه پنالتی فولاد برا ما پرسپولیسی ها بسه،،،

دختر پرسپولیسی

خاک بر سر نامردتون ، تو زمین عین سگ میبازن. بیرون زمین عین خر جفتک میندازن.
انشالا با قهرمانی جواب همه این توهین و کثافط کاریاتونو میدیدم…..

علی64

خخخخخخخخخ اسم سگ و خر رو بجا اوردی خخخخخخخخخ. ان شاالله فرداشب می بریم،، راستی نظرت در مورد دربی مافیابی اصفهان چیه؟؟؟؟

شهناز 6آتیشه

دست مریزاد درود وخسته نباشید به تمام ارکان تلاشگر این روزنامه و سایت عالی پرسپولیس نیوز که آن را در اختیار عاشقان سرخ قرار داده، به امید گلات قهرمانی و برقرار و سلامت باشید در پناه یزدان

ابرقهرمان

انشاالله که بزودی تو جشن قهرمانی پرسپولیس عزیز همه باهم(ارتش پنجاه میلیونی سرخ) رقص و پایکوبی خواهیم کرد..
هشدار..
اونهایی که دیدن صحنه های اینچنینی احیانا به قلب یا جای دیگشون فشار میاره از الان به فکر باشن…باشگاه بزرگ پرسپولیس هیییچ مسولیتی را درین مورد تقبل نخواهد کرد…

علی64

ان شاالله،،، ولی به جرات میگم که ارتش۶۰میلیونی،،،،البته داداش زشته اصلا۶۰،۵۰،یا۴۰میلینوی هستیم اما حمایت نمیکنیم الان که باشگاه نیاز به حمایت داره هیچ کمکی نمیکنیم،،،کاش لااقل تو این بازی و بازی با پیکان باشگاه بلیطها ی مجازی رو ۵ و ۱۰تومن کنه که همه خرید کنن،،شاید شرایط اقتصادی که خییییییییلی هم هست برای خییییییییلی ها آزار دهنده باشه و توان خرید نباشه ولی باشگاه هم باید بلیطها رو کمی ارزون کنه مطمنن خریدهای بیشتری خواهند کرد،،،،بهرحال همه منتظر گلات هستیم ان شالله،،،

ابرقهرمان

موافقم باهات…اما همین جا چندین بار صحبت تجمع شده حتی یکی مجبور شده تاریخ تعیین کنه که عکس العملها رو ببینه اما متاسفانه هییچ خبری نشده حتی یکنفر یه استقبال و حمایتی نکرده..شعار دادن راحته و مرد عمل باید بود…زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی…

نصیر

مطهری به کنعانی توهین قومیتی و نژادی کرده کمیته انضباتی هیچ صدایی ازش در نمیاد…حیرت انگیزه…

علی64

حیرت انگیزه که نه شگفت انگیز هستش،،،، مرگ بر دشمنان پرسپولیس کبیر،،، حکمهای ضدپرسپولیسی،،، ان شاالله فردا شب ببریم و گلات کنیم و خییییییییلی ها رو آتیش میزنیم