روزنامه ها

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی 11 اسفند

نیم‌صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چاپ صبح کشور روی کیوسک‌های مطبوعاتی را ورق بزنید:

 

روزنامه گل

روزنامه خبر ورزشی

روزنامه خبر ورزشی

روزنامه ایران ورزشی

روزنامه شوت ورزشی

روزنامه فرهیختگان ورزشی

روزنامه فوتبال بانوان

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
زنگان

ایم زورنامه شورت نمیدونم این اراجیف رو از کجاش در میاره دیشب توبرنامه مزدک کارشناس انگلیسی گفت نمیشه نظر قطعی داد وکار کمک داور رو تایید کرد،آقا جان آب رو بریزاونجایی که میسوزه،،،

دانیال

روزنامه شوت چی میگه؟؟ چقدر تابلوعه که یه استقلالی بیچاره پشت قلم بوده و باز هم بهونه تا وقتی این استقلالی ها فقط بهونه میارن که وزیر پرسپلیسیه اون فلانه اینا نمیذارن ما قهرمان بشیم چه میدونم داورا نمیذارن ما ببریم هیچی نمیشین به جای ده سال بهونه جویی به خودتون بیاین از سرمربی تا مدیر و هوادار همه فقط ده سال بهونه اوردین از این و اون بسه دیگه

محمد کاظمی

روزنامه شوت واقعا شوته

محسن

خطا دورسون چشم داور وروزبه چشمی تک به تک نیمه اول نداد قرمز وس رفیعی سروش رفیعی زدند نگرفت اگر جمجمه دورسون میشکست خطا نبود

محسن

دیروز نساجی بازیکن قرمز دادند بازیکن استقلال خارجی عالیشاه زد وار نشد قرمز ندادند انزونزی بازی سپاهان گزارشگر ون ذوب اهن بازی داش نگرفتن خود گزار شگر اصفهان گفت قرمز داره

شبنم

روزنامه یا بهتر بگم هرزنامه شوت داری از غصه منفجر میشی.. چطور نظرات گلاتنبرگ رو در مورد اشتباهاتی که به ضرر پرسپولیسه منتشر نمیکنی؟؟ دلیلش اینه که عوضی هستی.. حالا بسوز.. اون صحنه هم آفساید نبود پس خفه شو

محمد

خود کلاتنبرگ گفته نظرم صد درصد قطعی نیست هرزنامه شوت گوه می خوره

رامین

روزنامه شوت ،واقعا اسم برازنده ای دارد شوتِ شوت ،مارک کلاتنبرگ گفت از این نما آفساید بنظر می رسد ولی باید با تکنولوژی بررسی شود که شد و علیرضا فغانی هم تایید کرد

پرسپولیسی عاشق

خوبه خود کلاتنبرگ گفته بود آفساید نبوده خخخ . بعدم خود برنامه فوتبال برتر خط کشی کرد نشون داد علیپور دو قدمم حتی عقب تره

Erorr

روزنامه (شوت کیسه) یادمون میمونه!

دانیال

هه روزنامه شوت چی میگه؟؟ چقدر تابلوعه که یه استقلالی بیچاره پشت قلم بوده و باز هم بهونه تا وقتی این استقلالی ها فقط بهونه میارن که وزیر پرسپلیسیه اون فلانه اینا نمیذارن ما قهرمان بشیم چه میدونم داورا نمیذارن ما ببریم هیچی نمیشین به جای ده سال بهونه جویی به خودتون بیاین از سرمربی تا مدیر و هوادار همه فقط ده سال بهونه اوردین از این و اون بسه دیگه

DKB¹³⚽️

دوستان پرسپولیسی ، رفتار روزنامه شوت یادتون بمونه

Amin

وهمچنین فرهیختگان عوضی…زمین و زمان را مقصر باختشون میدونن این ابله ها الا ضعف بازیکنانشان؟؟؟؟چطور وقتی تو دربی های قبلی با استوک ساق پای شهاب زاهدی رو قلم کردند و حتی یک کارت زرد هم داور نداد لبتون بسته بود عوضی ها؟؟؟!!!!!!حالا همه چیز به نفع پرسپولیس در جریانه؟؟؟؟ای تو روح جد و آبادتون…یدم!!!

محسن

اصلا افساید نیست خط کشی کرده شد

6قدیم

بله واقعا اسمش بهش میاد. کلاتنبرگ گفت تشخیص آفساید از این زاویه سخته

سرخدل

اسمش روشه