مقصر خودمونیم اگریه هفته جلو دفتراحمدی و باشگاه شلوغ کنیم بانک روی سرشون خراب کنیم حساب کاردستشون میاد حالا هی نجابت کنید بازیها و امتیازهارو یکی یکی داریم مفت مفت میدیم میره الان باید بااختلاف ۵و۶ امتیاز تو صدر جدول باشیم اخرفصل دیگه فایده نداره غصه خوردن این مربی فایده نداره کی میخواهید بفهمید برانکو هم دیگه نتیجه نمیده سنش بالارفته بیاد هم بگیرنگیرداره فقط اوسمار هم جوانه هم آشنایی داره ازلیگ هم انگیزه داره برای قهرمانی ومعروف شدن
مقصر خودمونیم اگریه هفته جلو دفتراحمدی و باشگاه شلوغ کنیم بانک روی سرشون خراب کنیم حساب کاردستشون میاد حالا هی نجابت کنید بازیها و امتیازهارو یکی یکی داریم مفت مفت میدیم میره الان باید بااختلاف ۵و۶ امتیاز تو صدر جدول باشیم اخرفصل دیگه فایده نداره غصه خوردن این مربی فایده نداره کی میخواهید بفهمید برانکو هم دیگه نتیجه نمیده سنش بالارفته بیاد هم بگیرنگیرداره فقط اوسمار هم جوانه هم آشنایی داره ازلیگ هم انگیزه داره برای قهرمانی ومعروف شدن
مشکل ما مربی نیست. گرشاسبی باید برگردد.
وقتی اوسمار هست چرا کارترون؟
اول باید درویش بره