روزنامه ها

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی 25 بهمن

نیم‌صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چاپ صبح کشور روی کیوسک‌های مطبوعاتی را ورق بزنید:

 

روزنامه گل

روزنامه خبر ورزشی

روزنامه ابرار ورزشی

روزنامه ایران ورزشی

روزنامه شوت ورزشی

روزنامه فرهیختگان ورزشی

روزنامه همشهری ورزشی

روزنامه فدراسیون فوتبال

روزنامه فوتبال بانوان

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ناشناس

هیچ سرمربی حرفه ای نباید قبل از نظر کارشناسان حرف بزنه کارتال سیستم و چینش بازیکنانو به خوبی بلدنیست و گندوز کنعانی فرجی و ریگی یکی از بدترین بازیکنان تاریخ پرسپولیسن سیستم ۳دفاعه به دردتیم نمیخوره فقط۴+۴+۲یا۴+۲+۳+۱باید بازی کنه

Russell

روزنامه شوت خیلی نسبت به عالیشاه عقده داره، البته بعنوان یه روزنامه کیسه کش حق هم داره

نیما

خاک عالم بر سر جامعه داوری و حامیانش

علیشاه

من پیشنهاد میکنم از این پس برای اینکه داور و کمیته داوران و کمیته انضباطی به زحمت نیافتند پرسپولیس از همان ابتدا ده نفره وارد زمین شود. در اینصورت VAR هم خیالش راحت می شود و دنبال بهانه برای ده نفره کردن پرسپولیس نمی گردد.

سران و سلاطین سرخ

اون موقع میرن برای 9 نفره کردن

آرش ☀️

ایولله درست میگی حداقل اینقدر حرص نمیخوریم بازی هی به تاخیر میفته دائم دنبال یه صحنه می‌گردن از پرسپولیس یه نفر کم کنن

امید

به نظر من آقای کارتال با صحبت هایی که علیه عالیشاه کرد فقط از مسئولیت شکست شونه خالی کرد. هر نتیجه ای که رقم بخوره، مسئولیت اون با سرمربی است. این تفکر آقای کارتال به موفقیت و جام ختم نمیشه چون در هر بازی میشه یه چیزی را بهانه کرد و شکست را کردن اون انداخت. برانکو بخصوص سال اول در اوج اشتباهات سوشا مکانی و بنگر و . . . هیچ وقت هیچ وقت در رسانه ها بازیکن را مقصر ندونست. اگه عالیشاه یک اشتباه کرد که قطعاً اشتباه کرد، آقای کارتال شما اشتباهات زیادی داشتید که یکی از اونها نگه داشتن 120 دقیقه ای دورسون در زمین بود. دورسون نیمه دوم باید تعویض میشد. گندوز اشتباهات متعددی داره که یکی از اونها توپهایی که دفع میکنه به کرنر و کناره ها نمی فرسته تا ریباند گل نشه. چه کسی باید اشتباهات تکراری گلر را با تمرین برطرف کنه!!؟ ترکیب اشتباه شما بود که باعث در یک نیمه از الهلال 4تا گل بخوریم. همه تئوریسنهای بزرگ دنیای فوتبال می گویند برای رسیدن به جام اول باید دفاع خوبی داشته باشی. البته که تیم خوب بازی میکنه و رو به پیشرفت است ولی مقصر دونستن بازیکن اونم در رسانه ها، نشانه ضعف مربی است. فلسفه پرسپولیس کسب جام است. گاهی وقت ها فقط باید ببری و اینکه چجوری بازی کنی مهم نیست. 

سران و سلاطین سرخ

کارتال بجای فرافکنی داره بازیکنان بخصوص با تجربه ها رو نسبت به حساسیت مسئولیتشون آگاه میکنه.

علیرضامعلمی

نمیدونم چررا گولسیانی را می‌گذاره روی نیمکت و کنعانی را فیکس میگذاره

عباسی

روزنامه ها هم باپولهای کارگران بدبخت خریدن
فقط یکیشون تیترزده اخراج نادرست عالیشاه
بااین عمل ها فوتبال مملکت نابودخواهدشد
خاک برسر جامعه ی داوری فوتبال