فرشاد پیوس باید از تیم های کوچکتر شروع کنه و کسب تجربه کنه
عباس بوعذار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ ۱۸:۰۷
یکی به این فرشاد پیوس بگه زشته بخدا!!
انقدر دست و پا نزن
میخاد زورچپونی خودشو بچپونه رو نیمکت
با این رفتاراش نشون میده هیچوقت آدم بزرگی نمیشه!!
علی دایی رو با این مقایسه کنید تا بفهمید
یکی داره رسماً التماس میکنه میخام میخوام میخووووووووووام ، یکی هم مثه علی دایی هرچی التماسشو کنن خم به ابرو نمیاره!
ناصرکرامتی
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ ۱۱:۳۲
توخیلی خوبی،بایدتوهم دستت تویه کاسه باشه
ناصرکرامتی
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ ۱۱:۳۱
آقافرشاد،ازعلی پروین که محبوبترنیستی،ونبودی،پس مواظب خودت باش،این تیم بالانس نیست
ناصرکرامتی
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ ۱۱:۱۳
آقافرشاد،سنگ جای خودش سنگین است،خودت راخراب نکن،تیم امسال کامل نیست هرکسی هم بیایدکلی زمان میبرد
Agffccd@gmail.com
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ ۰۷:۴۷
تا رکورد دربی رو ندادیم بره
اوسمار رو بیارید
سرخدل
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ ۰۶:۱۶
هاشمیان همین فردا باید خداحافظی کنه زیرا پای شش امتیاز حیاتی وسطه و ایشان با مساوی نمیتونه کاری از پیش ببره، اگر میتونست که اینکار را پیشتر انجام میداد. هم ذوب و هم تراکتور هردو خوبند و به این راحتی امتیاز نمیدن. پس جناب هاشمیان بیشتر از این خودتو کوچیک نکن و با نهایت احترام برو و برای هواداران احترام قائل شو، ما شما رو نمیخوایم، وگرنه هواداران پرسپولیس هرگز شما را نمیبخشند. هواداران ما باید اعتراض کنند و اجازه ندهند که هاشمیان بممونه، نباید شش یا حداقل چهار امتیاز، جای خود را به دو امتیاز بده، مساوی بدرد ما نمیخوره.
پرسپولیس=عشق
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۴ ۰۵:۵۴
بازیکنا باید همگی سختکوشی و تلاش رو از کاپیتان علیشاه بیاموزن درود بهت کاپیتان همیشه سلامت باشی
فرشاد پیوس باید از تیم های کوچکتر شروع کنه و کسب تجربه کنه
یکی به این فرشاد پیوس بگه زشته بخدا!!
انقدر دست و پا نزن
میخاد زورچپونی خودشو بچپونه رو نیمکت
با این رفتاراش نشون میده هیچوقت آدم بزرگی نمیشه!!
علی دایی رو با این مقایسه کنید تا بفهمید
یکی داره رسماً التماس میکنه میخام میخوام میخووووووووووام ، یکی هم مثه علی دایی هرچی التماسشو کنن خم به ابرو نمیاره!
توخیلی خوبی،بایدتوهم دستت تویه کاسه باشه
آقافرشاد،ازعلی پروین که محبوبترنیستی،ونبودی،پس مواظب خودت باش،این تیم بالانس نیست
آقافرشاد،سنگ جای خودش سنگین است،خودت راخراب نکن،تیم امسال کامل نیست هرکسی هم بیایدکلی زمان میبرد
تا رکورد دربی رو ندادیم بره
اوسمار رو بیارید
هاشمیان همین فردا باید خداحافظی کنه زیرا پای شش امتیاز حیاتی وسطه و ایشان با مساوی نمیتونه کاری از پیش ببره، اگر میتونست که اینکار را پیشتر انجام میداد. هم ذوب و هم تراکتور هردو خوبند و به این راحتی امتیاز نمیدن. پس جناب هاشمیان بیشتر از این خودتو کوچیک نکن و با نهایت احترام برو و برای هواداران احترام قائل شو، ما شما رو نمیخوایم، وگرنه هواداران پرسپولیس هرگز شما را نمیبخشند. هواداران ما باید اعتراض کنند و اجازه ندهند که هاشمیان بممونه، نباید شش یا حداقل چهار امتیاز، جای خود را به دو امتیاز بده، مساوی بدرد ما نمیخوره.
بازیکنا باید همگی سختکوشی و تلاش رو از کاپیتان علیشاه بیاموزن درود بهت کاپیتان همیشه سلامت باشی
درویش پاچه خوار که تیم رو داغون کردی حالا هرچی میخوای دقت داری بری کربلا