زرنامه شوت، برای تیم کیسه چرا زبونت پششته از اونجا بهره می بره. همچنین ما فرهیختگان. شرف هم خوب چیزیه
وطن پرست ۶
سه شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۴ ۰۸:۳۵
به نظرم همدلی این فصل تو بازیکنا نیست و این معماری ۱۰ ساله از هم فروپاشیده و حالا که درویش رفته تمرکز باید روی ارتباط بازیکنا با هم باشه ما این فصل مثل یک تیم بازی نمیکنیم اصلا، و این هیچ ربطی به مسائل فنی نداره چیزی جدا از مسائل فنی هست تو این شرایط کریم باقری و عالیشاه برای ایجاد همدلی خیلی میتونن کمک کنن
زرنامه شوت، برای تیم کیسه چرا زبونت پششته از اونجا بهره می بره. همچنین ما فرهیختگان. شرف هم خوب چیزیه
به نظرم همدلی این فصل تو بازیکنا نیست و این معماری ۱۰ ساله از هم فروپاشیده و حالا که درویش رفته تمرکز باید روی ارتباط بازیکنا با هم باشه ما این فصل مثل یک تیم بازی نمیکنیم اصلا، و این هیچ ربطی به مسائل فنی نداره چیزی جدا از مسائل فنی هست تو این شرایط کریم باقری و عالیشاه برای ایجاد همدلی خیلی میتونن کمک کنن