روزنامه ها

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی 6 اسفند

نیم‌صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چاپ صبح کشور روی کیوسک‌های مطبوعاتی را ورق بزنید:

 

روزنامه گل

روزنامه خبر ورزشی

روزنامه ابرار ورزشی

روزنامه ایران ورزشی

روزنامه شوت ورزشی

روزنامه فرهیختگان ورزشی

روزنامه همشهری ورزشی

روزنامه فدراسیون فوتبال

روزنامه فوتبال بانوان

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
دانیال

لعنت به درویش و بادومکی‌ که تیم رو نابود کردن حال ادم از بازی های تیم‌ بهم میخوره به والله که تیم های معمولی خیلی قشنگتر بازی میکنن تا تیم ما امسال

Arman

میشه گفت چقدر اسم شوت میاد به این هرزنامه

علی

درویش باید بره

شبنم

با اینهمه مصدوم که داریم دربی اگه عقب میفتاد برای ما بهتر بود.. حداقل بازیکنای مصدوم شرایطشون برای بازی بهتر میشد.. ما صعود نکردیم استقلال صعود کرد بعد مدیرای ما از لجشون طی یک حرکت احساسی و بی خردانه هجوم آوردن که دربی عقب نیفته.. درحالیکه اگه عقل داشتن موافقت میکردن چون به نفع تیم میشد

مهران

من که هم حسابمو تو بانک شهر بستم هم کارتشو شکوندم،فک کن مالکی که سؤ استفاده از نام پرسپولیس میکنه و مدیری که پرسپولیسو کرده شعبه دوم استقلال با انتصابات خوبش .
باهم ست شدن بانک و مدیریت
افشین خان ، آقا کریم دورتون بگردم انگار از ما کاری برنمیاد ،شما شروع کننده باشید پشتتون در بیان اینا بروند چون وقیح تر از درویش تو زندگی ندیدم

داود

تنها علت ناکامی پرسپولیس تو این فصل فقط شخصی بنام درویشه، این شخص از طرف جای اومد تو پرسپولیس که سر نخ تمام حرکات درویش دستشه و برای عدم موفقیت پرسپولیس امسال تمام و کمال تلاش کرد. فقط خدا لعنتتون کنه که اگر می خواستید اینکارها را بکنید چرا باعث شدید هوادار انقدر اذاب بکشه خدا انتقام سه هوادار ی که جونشونا دادن ازتون بگیره. این مدیر چرک نه پیگیر پرونده بیرانوند میشه. نه دنبال پرونده بازی با تراکتور میره چون منافع انتخاباتیش خراب میشه. لعنت بهت.

پرسپولیس شاهان. ❤️❤️❤️❤️

پرسپولیس متاسفانه در هر زمینه مشکل داره. مدیر عامل. بازیکنان. سرمربی. و حتی پیشکسوتهای که دست از سر پرسپولیس بر نمیدارند. حالا با این شرایط تنها کسی که صدمه میبینه هوادار هست.