روزنامه ها

نیم‌صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۱۶ شهریور

نیم‌صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی چاپ صبح کشور روی کیوسک‌های مطبوعاتی را ورق بزنید:

 

روزنامه پیروزی

 

روزنامه ابرار ورزشی

 

روزنامه خبر ورزشی

 

روزنامه گل

 

روزنامه ایران ورزشی

 

روزنامه شوت ورزشی

 

روزنامه هدف ورزشی

 

روزنامه فرهیختگان ورزشی

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ابوالفضل باقری

زاهدی پیشرفت کرده

عشق است پرسپولیس

آقای گلمحمدی لطفا مظاهری رو جذب کنید. باور کنید با حامد لک بجایی نمیرسیم

سید

سلام
در رابطه با لک و مظاهری، فارغ از اینکه کیفیت لک بد نیست و مظاهری هم اش دهن سوزی نیست باید در جریان باشی که مظاهری با تراکتور یه طرفه فسخ کرده و احتمال اینکه داستان درست بشه هست. همونطور که زنوزی هم تهدید کرد که شکایت میکنه. از طرف دیگه رضا اسدی هم عمرا تراکتور راضی به انتقالش نمیه. با توجه به اینکه احمد و کمال و حسین پور رو داریم، خرید سرلک هم میتونه پشتوانه سازی خوبی باشه. سنش خیلی بالا نیست و میتونه گزینه مناسبی باشه. با توجه به منع خرید بازیکن خارجی، به نظرم این گزینه های خریداری شده گزینه های نسبتا خوبین. به مربی اعتماد کنیم. نتیجه بدی نمیگیریم.

محمد

خداروشکرباشگاه توی نقل وانقالات خوب عمل کرده اگه بتونن بشاروعلیپورحفظ کنن ویه دفاع راست بگیرن خیلی خوب میشه.
حامدلک اگه حاشیه نداشته باشه خیلی خوبه ازمظاهری بهتره اون ازوقتی ازذوب آهن رفت خراب شداونم تازه باخط دفاعی تراکتورکه بازیکنهای بدی نبودن ولی به جز۷هفته ابتدایی لیگ دیگه نتونست خوب گلری کنه خیلی بدگل میخوره.
درضمن سالگردشش تایی هامبارک

1010364

این زاهدی چیه این پاش به اون پاش میگه خفه شو . چندسال تو پرسپولیس بود هر مربی هم اومد بازیش داد انقدر بد بود که پشیمون شده اصلا فوتبال بازی کردن بلد نبود علیپور و رسن باید حفظ بشن مگر نه رسول پناه باید گمشه و بره

alid66

من شهاب زاهدی رو یادمه اون موقع که بود بازی خوبی نمیکرد درخشان و ی بازم برانکو بازیش دادن بعدشم رفت قرضی ماشین سازی اونجام خوب نبود و کلا ی گلم نزد الانم فصل گذشته تو لیگ درپیت اوکراین ۸گل زده که پریموف و آلکسی قبلا ازش اومدن با اون کیفیت زاهدی به درد پرسپولیس نمیخوره خواهید دید این چند ساله ثبات ما رو به جام های میرسوند که یحیی با خریدای پر تعداد و عجیبش داره اونو از تیم میگیره آخه کدو عقل سلیمی لک رو به مظاهری یا سرلک رو به گزینه های موجود در بازار مث رضا اسدی که پرسپولیس حتی زحمت مذاکره باهاشم رو نداد ترجیه میده