شبکه اجتماعیمصاحبه ها

واکنش تمیروف به جدایی از پرسپولیس

شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس به جدایی از این تیم واکنش نشان داد.

شرزود تمیروف مهاجم پرسپولیس امروز پس از حضور در این باشگاه و جلسه با سرخ‌ها سرانجام قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و بصورت رسمی از این تیم جدا شد.

مهاجم ازبکستانی با انتشار استوری زیر نوشت: متشکرم که پشتیبانم بودید، مرسی بابت همه چیز.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیسیم

قطعا توو تیمهای دیگه موفقی دوست داریم عشقی ❤️❤️❤️❤️

Tommy

واقعا آفرین به این شخصیت و شعورش
با این سن کم خیلی با ادب و حرفه ای هست
از خیلی از بازیکنای ایرانی با شعورتر برخورد کرد امیدوارم تو تیمای دیگه بدرخشی و به شکل یه گلزن برگردی پرسپولیس

بهروز

حداقل تو واكنشش به خداحافظي از بازيكناي ايراني باظرفيت تر و قدرشناس تر بود..
يه بازيكن ايراني بود الان خودشو يه نابغه كه در حقش اجحاف شده بود جا ميزد!

Samared

موفق باشی

محمدی

خدانگهدار ولی پیشنهاد میکنم بجای فوروارد در پست دیگری بازی کنی هافبک یا دفاع شاید بهتر به تیمت کمک کنی و موفق باشی

حسام

الان شیخ جذب بشه خداییش دیگه وقتشه دو فروارده تیمو ارنج کنیم.اقا یحیی جانه عزیزت با یه هافبک دفاعی تیمو ارنج کن مخصوصا حلو تیمهایه کم نام نشان تر که سه امتیاز بازیو میخایم.کمال تو چهار چهار دو لوزی برانکو بارها بازیهایه درخشانی داشته.ازت خواهش میکنم تیمو با ترکیب هجومی ارنج کن.بزار گل اول بزنیمو از زیر فشار در بیایم بعد اون یکی هافبک دفاعیتو بیار تو زمین..هر جور حساب میکنم جلو تیمهایی مثه ذوب ما نباید یا دو تا هافک دفاعی و تک فروارد تیم ارنج کنیم.حالا اون بازی فروارد نداشتی دستت بسته بود الان که داری با دو تا فروارد تیمو بفرست تو زمین بزار از دیدن بازی تیمت لذت ببریم

™нαᴅɪ

میدونم خیلی ها با حرفم موافق نیستن اما انقدی از تمیروف انتقاد شد از عبدی نشد که مثل سایه داخل زمین راه میره..
تمیروف حداقل از جون مایه گذاشت دوید، اما عبدی رو نگاه کنین ، صفرمطلق و مقصر هم یحیی هستش ، انقدر که گفت مهاجم نداریم روحیه عبدی و پاکدل نابود شد..
باید جور دیگه بیان میکرد که مثلا اگر این مهاجم های ما مصدوم بشن ایا جایگزین نمیخوان؟ نه اینکه بگه مهاجم نداریم

پرسپولیس دوفصل بعد برانکو قهرمان شد چون هنوز تیمی بود که اون ساخت..
حالا اگر یحیی واقعا سرمربی هستش این فصل معلوم میشه که میراث برانکو رفته..

پرسپولیسیم

صدرصد موافقم

!alireza!

مرسی که رفتی

مسی

دلفی رفت فولاد ، تکنیکی و خوب بود ، باید جذبش میکردیم ، دونده و جوون و زیاد هم مصدوم نمیشد مثل دیاباته ، اصلا بجای کاوه رضایی که دنبالش هستیم جذب میشد

حسین

بچه خوب و پر تلاشی بود
اما پرسپولیس جای تجربه اندوزی جوانان خارجی نیست، کار به جوان باشه خودمون داریم

علی _ پرسپولیس عشق بی انتها

پرسپولیس جای بازیکنان بزرگ و ستاره ست، بازیکن معمولی بکار ما نمیاد