اخبار باشگاه

واکنش رسانه‌های ترکیه‌ای به پیروزی پرسپولیس برابر استقلال

رسانه های ترکیه ای به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس برابر استقلال در هفته بیست و یکم واکنش نشان دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر، پنجشنبه ۹ اسفند، موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد استقلال عبور کند تا علاوه بر کسب یک پیروزی روحیه بخش، فاصله خود را با تراکتور و سپاهان کمتر کرده باشد.

پیروزی شاگردان اسماعیل کارتال موجب شد رسانه‌های ترکیه‌ای به این دیدار بپردازند و به برد این سرمربی در دربی ایران اشاره کنند.

رسانه «aksam» در خصوص این پیروزی نوشت: ۳ امتیاز حساس! پرسپولیس با اسماعیل کارتال در خانه پیروز شد.

رسانه «fotospor» هم نوشت: در دربی ایران که سردار دورسون یک پنالتی را از دست داد، تیم پرسپولیس با هدایت اسماعیل کارتال با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد.

رسانه‌های دیگر ترکیه‌ای هم در شبکه اجتماعی ایکس به این پیروزی پرداختند و برد اسماعیل کارتال در دربی ایران پوشش دادند.

رسانه «Sportcell» در این خصوص نوشت: پرسپولیس با سرمربیگری اسماعیل کارتال در دربی ایران با نتیجه ۲ بر یک استقلال را شکست داد.

برخی کاربران و رسانه‌ها هم از اسماعیل کارتال به عنوان «مرد دربی» یاد کردند و این این برد واکنش نشان دادند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فرخ پرسپولیسی

پیروزی پرسپولیس در دربی بیشتر به همت و غیرت بازیکنان این تیم برمی گردد، گرچه آقای کارتال هم تلاش می کنند ولی روزنامه های ترکیه سعی در بزرگ کردن بیش از حد هم وطن شان دارندزیرا پرسپولیس با مربیان پیشین خود هم در دربی ها موفق بوده است؛ باید ببینیم سرمربی جدید پرسپولیس در ادامه ی راه چه خواهد کرد. با آزروی کامیابی هرچه بیشتر پرسپولیس.

فرخ پرسپولیسی

زنده باد پرسپولیس همیشه قهرمان.

پرسپولیس یعنی زندگی عاشقانه

نظرم را میگم و ….
من مطمئنم اگر تاکتیک و ترکیبی باشه که سروش سی درصد انرژیش برا دفاع و هفتاد درصد ش برا حمله و پی ریزی حمله باشه، قطعا میشیم پرسپولیس کوبنده و عالی، مثل مسلمان در سال اول برانکو که نایب قهرمان شدیم..

محمود زارعی

با سلام. صدا و سیما مقصرجدید و اصلی باخت استقلال.!!!
جناب احمدی و جناب برهانی دلیل اینکه اعتراض و ناراحتی میکنید که چرا به مدت کوتاه خوشحالی بعد از بازی پخش شده و جناب احمدی کلی عذرخواهی میکند. بجای این حقارت بروید جنبه و ظرفیتتون را بالا ببرید فوتبال هست و برد و باخت این بچه بازیها و شلوغ بازی چیه روی آنتن زنده.
در صورت باخت هوادار از خود اختیار داره و میتونه تلویزیون خاموش کنه این کار سختی که نیست .چرا حق دیدن خوشحالی را از هوادار میگیرید.این برای هوادار پرسپولیس هم صدق میکنه.

علیرضا

ارکان باشگاه محترم پرسپولیس در پی مصاحبه و بیانه های پی در پی پوچ بی مورد و پر حاشیه تیم تراکتور سازی از شما خواهش داریم مراتب شکایت قضایی اتونو از زنوزی انجام داده و پرونده بازی پرسپولیس و تراکتور ببرید فیفا لطفا به مصلحت و مصالح گفته شده توجه نکنید نمیشه هی علیه امون جو سازی کنن این جو سازی در داروان قضاوت هاشون در همه چیز اثر داره خواهشا قاطعانه برخورد کنید

حسین

اییییول به شاه اسماعیل ساغول سَن ❤️❤️❤️❤️❤️❤️