شبکه اجتماعیمصاحبه ها

واکنش عالیشاه به محرومیت پیروانی؛ این کار شما هیچ کمکی نمی‌کند

امید عالیشاه، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس، با انتشار استوری خواستار شفاف‌سازی فدراسیون فوتبال و مسئولان درباره تعیین تکلیف میزبانی این تیم در ورزشگاه آزادی شد.

امید عالیشاه امروز با انتشار تصویری از افشین پیروانی و منشن‌کردن او، متنی منتشر کرد که محور اصلی آن مطالبه‌ای شفاف و قانونی درباره تعیین تکلیف میزبانی در ورزشگاه آزادی بود. او این مطالبه را حق طبیعی میلیون‌ها هوادار دانست و تأکید کرد که موضوع در اختیار داشتن آزادی به‌عنوان زمین خانگی، باید با توضیحی روشن و صریح همراه شود.

در بخش دوم استوری، عالیشاه به حکم محرومیت افشین پیروانی پرداخت و معتقد بود که چنین برخوردهایی نه تنها به حل مشکل کمکی نمی‌کند، بلکه پرسش‌های تازه‌ای در ذهن هواداران به‌وجود می‌آورد.

عالیشاه در این باره نوشت: مطالبه روشن و قانونی مدیران و نمایندگان باشگاه در رابطه با در اختیار داشتن ورزشگاه ۱۰۰ هزار نفره آزادی به‌عنوان زمین خانگی، نه تنها تخلف نیست، بلکه پاسداری از حقوق میلیون‌ها هوادار است. محرومیت افشین پیروانی، به‌جای پاسخگویی، کمکی به حل مسئله نمی‌کند و تنها پرسش‌های بیشتری در افکار عمومی به وجود می‌آورد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

با غیرت مثل عالیشاه ❤

سید قاسم گالیکشی

آقای عالشاه
اگه افشین خان با آن همه متانت و حیا و تدین را محروم نکنند چطور باید محرومیت یک مربی بی ادب و بی نزاکت و بی حیا را ببخشند!!!!
واقعا کمیته عن ظباطی اسم قشنگی است واسه این گوساله ها

هادی

بخشش سرمربی حریف = همون قانون قبل از انقلاب در مورد خارجی ها و آمریکائی های داخل ایران عزیز(( کاپیتالیسیون)) نیست ب نظرتون؟؟؟

هادی

مگه اینجا کجاست و مسئولان فرتاسیون فکر میکنن که چیکاره‌ان ؟؟ قانون حساب کتاب و آزادی بيان پس چی شد؟ اصل موضوع و مشکلات از قبول نکردند خواسته‌ی جناب رئیس و اربابش از جانب آقای درویش و هیئت مدیره پرسپولیس در مورد حکم جنجالی که تاریخ شکایت تا زمان صدور حکمش یکسال و اندی زمان برد و آخر سر مجبور شدند اعلام رآی کنند وقتیکه مصلحت اندیشی برای کشور و نظام و … از طرف ارباب و مالک اعظم بی نتیجه ماند . آقایان این میز و صندلیها و مناسب به هیچ‌کسی وفا نکرده‌، بفکر عاقبت بخیری باشید نه جیره‌خواری

ahmad

توفوتبال این مملکت هیچ قانونی وجود ندارد