
ورزشگاه پرسپولیس برای فصل جدید آماده شد
باشگاه پرسپولیس با بهینه سازی چمن ورزشگاه شهید درفشیفر را آماده میزبانی از تمرینات و مسابقات تیمهای آکادمی فوتبال در فصل جدید نمود.
با دستور مدیر عامل باشگاه و پیگیری مدیران باشگاه توسعه زیرساختهای باشگاه به ویژه در ورزشگاهها از مدتهای قبل در دستور کار قرار داشته است. ایجاد جایگاه ویژه و اجرای تعمیرات و نگهداری تاسیسات در ورزشگاه شهید درفشیفر به عنوان مرکز آکادمی فوتبال باشگاه و توسعه فوتبال جوانان از جمله این موارد بوده است.
در این ارتباط با توجه به در پیش بودن فصل جدید مسابقات این اقدامات در بخش بهبود و نگهداری چمن مصنوعی ادامه پیدا کرد که در روزهای گذشته در قالب شانه زدن چمن و همچنین گرانول پاشی اقدام شد. رنگ آمیزی بخشهای مختلف مجموعه از جمله دیوارها و سکوها برای ایجاد فضایی مناسبتر نیز از دیگر اقدامهای انجام شده است.
به این ترتیب این مجموعه خود را از امروز (شنبه) آماده مسابقات فصل جدید و ادامه تمرینات نمود تا در سایه حمایتهای باشگاه با تلاش مدیران، مربیان و بازیکنان ضمن کسب افتخارات جدید و دفاع از عناوین قهرمانی، بازیکنان جدیدی را برای پرسپولیس، فوتبال ایران و تیمهای ملی پرورش دهند.

همچنین دبیر اجرایی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ورزشگاه درفشیفر حضور پیدا کرد.
دکتر حمید صیفوری دبیر اجرایی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی امروز در ورزشگاه شهید درفشیفر حضور یافت و دقایقی با مدیران آکادمی پرسپولیس صحبت کرد.
صیفوری در این جلسه با ادموند بزیک مدیر آکادمی و دکتر کاظم کریمی معاونت آکادمی در خصوص مسائل روز فوتبال پایه و همچنین امکانات ورزشگاه درفشیفر صحبت و تبادل نظر کرد.




بازی لیگ برتر کی شروع میشه
ممنونم از خبراتون
ساخت ورشگاه که قرار بود مرحله اولش خرداد امسال و پنج ساله درست بشه چی شد؟
چقدر شیک عالی شده واقعا سرمایهگذاری خوبی در بخش آکادمی صورت گرفته مطمئنا روال ادامه دار باشه سال های آینده نتیجه اش در تیم بزرگسالان خواهیم دید