دریافت ویدئوروی آنتن

ویدئو: حمایت عجیب میثاقی از تخلفات در استقلال

فوتبال برتر یا استقلال برتر!؟

باشگاه استقلال با اغوای بابک مرادی بازیکن ماشین سازی با او قرارداد امضا کرده و این بازیکن ۴ ماه محروم شده اما استقلال که باید دو پنجره به دلیل امضای قرارداد غیرقانونی محروم می شد این اتفاق برایش نیفتاد.

اما در برنامه شب گذشته فوتبال برتر میثاقی مجری برنامه به جای اینکه پیگیر دلیل محروم نشدن استقلال باشد ادعا می کند از محرومیت این بازیکن باشگاه ضرر کرده! وی ادعا می کند بازیکنی که با وجود داشتن قرارداد با یک باشگاه دیگر قرارداد بسته نباید چهار ماه محروم شود چون فوتبالش تمام می شود!

هفته قبل هم این مجری معتقد بود محمود فکری نباید محروم شود و کمیته انضباطی باید با یک عذرخواهی قضیه را حل و فصل کند! ویدیوی برنامه را ببینید:

عضویت در کانال ویدیوهای دیدنی پرسپولیس(کلیک کنید)

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
27 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد۶

چرا اینقدر بیخیال شدیم ما،چرا هیچ کدومتون نمیرید پیج فیفا و ای اف سی اطلاع بدید؟ !!!

پرسپولیس بزرگ، مانا باد

یک سوال! چرا هیچکدام از مسئولان پرسپولیس، هیچ واکنشی به لجن پراکنی ها افتراهای پی در پی کیسه تنان نشان نمیدن؟! بخش حقوقی باشگاه خوابه؟! اگر توانایی طرح دعوی و شکایت ندارند، ما حاضریم از طرف باشگاه، اقدام حقوقی کنیم؛ چرا اجازه میدین هر بی مایه ای براحتی و بدون دلیل اتهام بزند؟! چرا کوچکترین عکس العملی نشون نمیدین؟! مدیر عامل باشگاه کجاست؟

سر نیا

می ساقی

شاهین صباغ زاده

میثاقی فازش چیه خود کیسه کششم مثل بقیه کیسه کشا معلوم نیست چی میزنه جنسش خوب نیست

ارتش سرخ

حیفه فردوسی پور بره این اجوزه بیاد جاشو بگیره .

رها

اخه مملکت این ادما رو میخواد….دورقاپ چین و دستمال بدست

امیر پرسپولیسی

برگرد فردوسی پور

امیر پرسپولیسی

کیسه کشبدبخت عاقبتت ۶ تای شدنه

اکبر

این بچه، قبلا پادو بود توی نشریه زرد کیسه؛ حالا میخواد خوش رقصی کنه واسه کیسه کشا. البته سیمای میلی از این بهتر نمیخواد

مجید

کیسه کشهای گوساله

محمدرضا

عیب نداره ما یک خدا داریم که همه رو میبینه پس حالاکه قاضی ها(کمیته های انظباطی و مسئلین لیگ برتر و کمیته داوران و…) هم سکوت کردن بسپاریم به قاضی القضات اصلی که خدامونه و میبینه و فرق نمیکنه سوگولیه یا نوگولی اگر حق باشه بهش پاداش و اگر باطل باشه جزاش رو میده به علاوه بگن پیروزی ولی ما فریاد میزنیم پرسپولیس و پرسپولیس تا این جنگ پیروز بشیم و از اصالتمون دفاع کنیم بگذارید بگن پیروزی چون ما همیشه پیروزیم و انشاءالله خداوند پرسپولیسی خواهد بود

رها

با همه حمایتها هم هیچ گوهی نمیشن وهمیشه زیر سرورشون هستند.اینو عشق هست…..

عشقپولیس

بهترین کار اینه ک این برنامه کذایی رو اصن نیگا نکنیم؛آمارش میاد پایین باباننش خودبخود در میاد

رها

فقط راهش همینه…..ما که میدونیم بدون ما چقدر به هر برنامه ای ضربه میخوره پس خواهشا کانون یک اعلامیه بده و بگه در صورت عدم تغییر روش این دلقک کانون و هواداران بیشمار تیم این برنامه رو بایکوت میکنن تمام

لقمان کردستانی

عادل خان فردوسی پور عزیز یادت بخیر ، انشالله هر چی زودتر شما رو تو قاپ تلویزیون ببینیم، و این میثاقی به نرخ روز نان خور رو قیافه نحسش رو نبینیم، خدا شاهده بعد نود اصلا این برنامه رو ندیدم، این مرتیکه رو می بینم عصبانی میشم

معراج سرخ

ناراحت نشو داداش عزیزم عمر این دولت رو به اتمامه
به امید بازگشت با افتخار فردوسی پور (عادل فوتبال ایران)

رها

ما هم …اصلا انگار داره بمن توهین میشه خدایشش هیچوقت نتونستم به خودم اجازه بدم این دلقک رو ببینم حیف اون وقت و برقی که بخواهد برای این حرام کنم

فقط پرسپولیس

این آدم بشدت نون به نرخ روز خوره.‌ چون سر فینالیست شدن پرسپولیس خوشحالی کرد حالا داره خودشو واسه کیسه کشا پاره میکنه که بهش نگن پرسپولیسیه.‌ هرچند همه میدنن کیسه کشه

Nargers

مهدی طارمی
۷۰۰۰۰۰یورو
چهار ماه محروم
پنجره نقل انتقال

پرسپولیس❤ خوزستان

سوزش زیاد باعث میشه از تیم حکومتی کیسه جانبداری بشه

ary

این تیمای کشکی به جای اینکه به فکر تیم خودشون باشند و اون و بسازند از رو حسادت کوتاه فکری حواسشون به تیم ما پرسپولیسه که تیم ما نتیجه نگیره خب این به سود ما و به ضرر خودشون شده-بذار اونا این کار رو ادامه بدن ماهم کار هر سال خودمون و می کنیم بعد قهرمانی آسیا قهرمان سوپرجام و آخر فصلم لیگ میشم

برا ما هم مدیر متمول اقتصادی بزارید نامردا

این اقا قبلا در روزنامه استق*لال جوان کار میکرده و طبیعتا هم طرفدار همون تیم
شما اگر ریز بین بشید به نظراش در داوری،احکام انضباطی،علیه ما و نفع تیم مورد علاقش کل برنامشون و تهیه کنندشون هم طرفدار ابی هستن
من یادم استراماچونی امد تیمشون گفت نصف بازیکنا رو نمیخوام پرتشون کرد بیرون رفت هر چی کارشناس هوچی گر(صادقی.طباطبایی.قربانی) اورد که فضا رو علیه وزارت کنه و هوادارا رو شیر کن به وزارت فشار بیارن که مثلا اونا از پرسپولیس حمایت کردن و این چرتو پرتا که کلی هم علیه پرسپولیس شکرخوری کردن
همون موقع معلوم شده بود چه فشاری داره به این برنامه مسخره میاد یا تو حذفی باختن فقط کافی جو استادیوم و مجری دلقکشو میدیدید داشت سکته میکرد
یا سر رفتن استراماچونی چه طور با خلیلزاده و مدیراشون نماینده مجلس وزارت ورزش جروبحث میکرد ولی برانکو و کالدرون هیچ
حالا اگر اتفاق بازی نفت ابادان که نزاشتن دیروز ببرنشون برا پرسپولیس افتاده بود کل برنامشو به اشتباهات داوری علیه ما اختصاص میداد تازه تیکه هاش هم به جای خود
بجای اینکه بیان بگن علاوه بر بازیکن باشگاه هم دو پنجره محروم میشه ولی تازه طلبکارم هست بچه پررو
تازه مظاهری مهدی پور هم داستانشون مثل مرادی
بازم طرفداری میکنه از تیم عتیقش
نمونش حالا برا ما طارمی چه اتفاقی برای ما افتاد ما واقعا دو پنجرمون بسته شد جریمه شدیم بازیکن محروم شد
ولی به هرحال تیم بیت امام بودن همینه دیگه
از احکام انظباطی و متمول اقتصادی عابربانک و هرزنامه و پشتیبانی مقامات کشوری(نوبخت) و…..

مهیار یووه

به والله عارف غلامی خطا کرد رو بازیکن صنعت نفت،
بازیکن خورد زمین، توپ خورد به دستش

میثاقی اصلا اشاره نکرد به خطای غلامی

آرتشاه

بیشرفتر از میثاقی، خودشه! و پارسال هم باعث شد محرومیت بازیکن استقلال و تراکتور بخشیده بشه!(شروع بازیها بعد کرونا) و امسالم همینکار رو انجام داده و استقلال بابت مرادی و تراکتور بابت واسعی محروم نشدن!!!! البته گفتم باید نوشت میثاقی و خوندش بی ناموس!
یه شعر تقدیم به گزارشگر شبکه سهند که بعد از زنوزی از اسم عزیز و قابل احترام پیروزی استفاده کرده و فکر میکنن توهینه!!!
پرسپولیس ایرانیم پیروزی تهرانیم
فرقی نداره حالا درت گذاشتیم والاه
هر چی تو خواستی بگو درت گذاشتیم یابو (گزارشگرسهند)
پرسپولیس یا پیروزی گذاشت در زنوزی
پرسپولیس یا پیروزی گذاشت در زنوزی

مرتضی

سلام.جواب توهین رو با توهین میدین؟اونم این الفاظ رکیک؟؟بذار هر چی دلشون میخواد بگن..مهم اینه که چهار ساله جام مال ماست.بذار بسوزن

معراج سرخ

آقا مرتضی بزار هوادار دق دلی شو با این حرفها در بیاره بزار بگن چون توسایت استقلالی کم نیست بزار ببینن

محمد ستایش

با سلام
خواهش می کنم توهین نکنید زیرا باعث خواهد شد نکته منطقی تان هم فراموش شود یا حداقل در سایه قراربگیرد . ادمین محترم نیز نظارت بفرمایید. ضمن تشکر از زحماتتان