دانلود گل هادریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه بازی الهلال 4-1 پرسپولیس

پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در مسابقه لیگ نخبگان با الهلال با شکست مواجه شد. ویدئو خلاصه بازی و گل پرسپولیس را اینجا تماشا کنید:

گل اول توسط گئورگی گولسیانی:

 

خلاصه بازی:

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
سی کل

علیپور همیشه نگرانه آقای نگران
دقت کنید پاس دادن بازیکنان الهال خیلی سریع و دقیق ولی بازیکنانی که ما داریم تا فکر کنن قر بدن فر بدن
گند زدن به تیم مدافعان که اینقد کند حرکت میکنن که یه ادم معمولی هم ازشون رد میشه چه برسه به مالکوم
چرا گولسیانی از اول نبود چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کریم باقری تو نمیدونی خدابنده لو هافبک دفاعیه
چرا میزارید وینگر

فرحانی

فقط گل اول و دوم الهلال ‌ واقعا این مدافعان چقدر‌کند هستند ‌ . حتی دیواره دفاعی و تکل صحیح هم بلد نیستند . آمدن بازی کنند یا در بازار های عربستان دنبال خرید سوغاتی بودن. بازیکن ۲۰ ساله الهلال گل زد . بازیکنی که ده سال پیش از تلویزیون شاهد بازیهای ایران و عربستان یا بازیهای باشگاهی ایران و عربستان بود . به هیچ توپی مدافعان نه نگفتن . فقط ۴ تا توپ را دروازه بان پرسپولیس جلوی گل خوردن را گرفت . در تهاجم هم هیچ برنامه و تاکتیکی نداشتن.‌ واقعا کدام یک از این مدافعان میتوانند جلوی اماراتی که چهار پنج گل به حریفان میزند بازی کند .

علیرضا

مشکل عدم برنامه مربی نیست اشتباه نکنید این تیم پیر شده مدافعامون غیر دو تاشون که فرجی و گولسیانی واقعا بقیه بدرنخورن هافبکامونم پیر شدن نمیتونن بدونن نمیتونن بازی باز کنه مهاجمامونم که نگم واقعا اوردن مهاجمی مثل علیپور که کلا نیمکت بود تو اروپا یا مصدوم و نرفتن دنبال یه مهاجم جوون ترچرا !تیم پیر و این تیم هیچ امیدی برای هیچیزی نداره .متاسفانه مشکل مربی نبوده و نیست مسابقه بوکس قهرمان بازنشسته جهان دید چه ابرو ریزی بود بازیکنی که تاریخش بگذره تو مسابقات بزرگ چیز جز چاله دردسرزا نیست تیم باید شاکله اش عوض شه

Perspolis_6

در تیم بازیکنان بنجل زیادی داریم اما هر وقت قیافه این عنی پور را میبینم احساس خیلی بدی بهم دست میده….مرتیکه انگار همش اسهال داره….
بدرد نخور چطوری تیمها تا الان به امثال تو پول دادن……..مطمعنا اگر در کشور این همه پارتی بازی و مافیای ورزشی نبود امثال شماها تو‌خوابم این روزارو نمیدیدین که بتونین توی حتی دسته یک باشین.