دریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه بازی پرسپولیس 0-0 ملوان

پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در مسابقه هفته پنجم لیگ برتر با ملوان به تساوی رسید. ویدئو خلاصه بازی را اینجا تماشا کنید:

خلاصه بازی:

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
Masoud

آقای هاشمیان، اگر کسی شما را نشناسه و از سابقه ی شما چیزی ندونه با تماشای بازی های پرسپولیس و تصمیم هایی که می گیرد به این نتیجه میرسه که شما نه تنها فوتبالیست نبودید بلکه تا به حال فوتبال هم تماشا نکردید. اگر خودتون به عنوان یک مربی قدرت تحلیل ندارید و حتی با اصول اولیه آشنا نیستید لطفاً دست از لج بازی بردارید و به حرف کارشناسانی که دلسوز پرسپولیس هستند گوش کنید یا از کمک هاتون بهره ببرید. مگر میشه یک آدم عاقل در کادر شما نباشه. این همه تصمیمات اشتباه و بچه گانه واقعا یا از روی نادانیه یا از روی دشمنی و لج بازی کردن با هواداران.

سوراختور

تیم بازیسازی مثل رسن میخواد نه رفیعی و خدابنده لو و سرلک که یکی پاس ۱۰ متری ندادن. مربی هم فقط برانکو اسمار یحیی و حتی تارتار. این بچه مثبت هاشمیان هم اخراج کنید بدرد پلز استیشن میخوره

amir

همون موقع که اون درویش بیشرف گفت ما اگه قهرمان نشیم بهتره چون پول آپشن قهرمانی رو دادن خیلی سخته!!!! باید می‌فهمیدیم تا این درویش بیشرف هست فاتحه پرسپولیس خوندس و این روزای پرسپولیس رو می‌دیدیم، لعنت بهت درویش، لعنت به همه کس و کارت، این پولی که سر سفره خودتو و زن و بچت میبری خیلی کثیفه و از گوشت ….. کثیف تره.

رامین

اولاً باعث بانی نتایج این روزهای پرسپولیس بدون شک درویش هستش که البته یکی از اشتباهاتش وحید هاشمیان است بعدش آقای هاشمیان شما خودتون مهاجم بودید تیم وقتی نیاز داره گل بزنه باید سانتر بکنه رو دروازه اخرای بازی دیدم علی علیپور گوشه سمت راست بود واقعا بی برنامه هستید

سوراختور

خاک بر سرتون. این هفته نه بهونه زمین دارید نه داور. کیف کردم از تاکتیک آلمانی. فقط اخراج هاشمیان و اوردن برانکو. ۲۰۰ میلیارد پول گرفتن ۹۰ دقیقه پاس رو به عقب بدن. بجز نیازمند همتون برید گم بشید.

آرش

با این کادر فنی پرسپولیس به هیچ مقامی نخواهد رسید تیم شده مثل دوران قبل از برانکو

farhad62

ریدن مگه خلاصه داره؟؟بازی بعدی پیام بره نوک حمله .فرشاد عرعرزاده دروازه بان..شاید بردیم…بااین ترکیب چیدن باید تست آی کیو بگیرن از تیم مربیگری..