دانلود گل هادریافت ویدئو

ویدئو: خلاصه بازی جام حذفی سپاهان 3-2 پرسپولیس

پرسپولیس نیوز: پرسپولیس در مسابقه یک هشتم نهایی جام حذفی با سپاهان سه بر دو شکست خورد. ویدئو خلاصه بازی و گلهای پرسپولیس را اینجا تماشا کنید:

گل اول توسط علی علیپور:

 

گل دوم توسط فرشاد احمدزاده:

 

خلاصه بازی:

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محسن

خوب بازی کردن خداییش حق پرسپولیس باخت نبود

علیرضا

سیستم و چرخش بازی عالی بازی کنا رونتر بازی میکنن و تغییرات بشدت محسوس منتها هنوزم مشکل پرسپولیس سرعت دفاعش باید تو لیگ بعد اول به فکر دفاع جوون و قوی باشیم گولسیانی خوبی ولی واقعا کنعانی و پور علی تو بازی و لحظات خاص دارن بد جا میمونن مدافعان .در ضمن باید تیم روی نقطه ضعفش تو ضربات ازاد کار کنه چرا باید تیر دو انجوری خالی میشد و ان گل میخوردیم

حامد

کارتال عالی کیفیت بازی عالی فقط و فقط باید زمان داد و حمایت کرد

ناصرکرامتی

آغای تاج وساکت کارخودتون،روکردید.باین میگن فوتبال،پس بازی دیشب ریال مادریدوسیتی،باون چی میگن،فقط بایدبگم،متاسفم

نصیری

انصافا تیم خیلی خوب بازی میکرد تا اخراج ناجوانمردانه کاپیتان خدا لعنت کنه تاج که با درویش چپ افتاده سر پرسپولیس تلافی میکنه

داود

وقتی لجن ریاست فدراسیون با انتخابات مهندسی شده را میبینی باید دوزاریت خیلی کج باشه متوجه نشی چرا تو تمام بازیهای مهم امسال پرسپولیس ده نفره میشه. درویش امسال بخاطر رفتن تو فدراسیون با یک جریان هم سو شد اونم باج دادن به رقبا و از بیرانوند شکایت نکرد. تا یکی مثل کاج اون بالا نشسته و تمام مدیران پرسپولیس را کسانی انتخاب میکنن که بله قربان گو و عاشق میز و مقام باشن تیم روز خوش نمیبینه بازیکن هم وقتی خودشون سه سال تو تیم مقابل بودن فکر کردی تعصب دارن به پرسپولیس؟ نه داداش خوابی بخدا همشون دنبال دولار میگردن سه تا گنده گوزشون امسال با پول چنان نرم شدن که شرفشونا گذاشتن تو بشقاب گذاستن جلو کسانی که به کاپیتان مرحوم خودشون فحاشی کرده بودن.تعصب کجاست بازیکن فقط بلده منم منم کنه.

محمود

دوستان چند تا نکته رو دقت کنید، امیری و اورونوف نبودن، تو زمین حریف بازی میکردیم، ده نفره شدیم، مربی شناختش از تیم کامل نیست و اینکه رو ارسال ها خیلی ضعیفیم. همچنان باید امید داشت

محمد

آخه مگه میشه اتفاقی باشه که بازی رفت و برگشت با تراکتور پرسپولیس ده نفره بشه، بازی لیگ و جام حذفی هردوتاش با سپاهان پرسپولیس ده نفره بشه!!! خداشاهده این فدراسیونیهای حرومزاده‌‌دیدن‌ هیچ جوری حریف پرسپولیس نمیشن دارن سر پرسپولیس رو توی بازیهای بزرگ میبرن و رسما هدفشون تخریب پرسپولیسه. انقدر که پرسپولیسیها و هوادارهای پرسپولیس اعتراض نکردن و لال شدن فدراسیون فوتبالم هربلایی دلش میخواد سر پرسپولیس میاره چون میدونه صدای پرسپولیسیها درنمیاد در صورتی که جرات نمیکنن از اینکارها با تیمهای دیگه بکنن

پرسپولیس و روزهای سخت

کثافت از فدراسیون تاج معلومه سه بازی با اخراج دارند نتیجه می‌گیرند

شبنم

هربازی باید با بیفکری بازیکنامون ۱۰نفره شیم.. واقعا چرا انقدر بی دقتین.. بازی به این سختی