اخبار باشگاهاسلایدر

پرسپولیس از رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای شکایت کرد

باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس نوشت: «در راستای صیانت از جایگاه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این باشگاه به صورت رسمی از «مصطفی زارعی» به دلیل اظهارات غیرمسئولانه و تشویش اذهان عمومی، شکایت کرد.

موضوع شکایت، طرح ادعاها و اظهارنظرهای خلاف واقع در خصوص موضوعی است که اساساً در حیطه شرح وظایف و مسئولیت‌های ایشان نمی‌گنجد. باشگاه پرسپولیس ضمن محکوم کردن هرگونه حاشیه‌سازی غیرحرفه‌ای، تأکید دارد که حفظ آرامش افکار عمومی و پرهیز از اظهارنظرهای تخصصی در حوزه‌های خارج از اختیارات، یک اصل انکارناپذیر است.

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از ابتدا مخالفت خود را با اظهارنظرهای غیرکارشناسی و خارج از حوزه مسئولیت برخی از مدیران فدراسیون و سازمان لیگ که منجر به تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه باشگاه بوده اعلام داشته و بر این اساس، شکایت حقوقی از زارعی در همین راستا صورت گرفته است.

به گزارش تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای شب گذشته در اظهاراتی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه به‌عنوان نماینده ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فصل آینده معرفی نخواهد شد و از بین گل‌گهر و چادرملو، یک تیم جانشین سپاهان خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا سرخدل

خب احمق گل گهر یه بازی بیشترداره یک امتیازم اختلافه بین پرسپولیس و چادرملو باید یه بازی برگزار بشه هرکدوم ببره چهارم جدول میشه جای سپاهان میره تعداد بازیشونم یکی میشه گوساله ها ی حق و ناحق کن
اینو بگوش مسئولین پرسپولیس برسونید اصلا بازی سه جانبه هم نمیخواد تعداد بازی سه تیم بعدی باید یکی بشه اونم بایه بازی بین پرسپولیس و چادرملو حله بعد امتیازش حساب بشه یا بازی ۶جانبه البته اگر سپاهان مجوزبگیره

نصیر

یک لابی امنیتی به شدت تلاش می کنه پرسپولیس نابود بشه ..اسپانسر فارس ورزش سه و..هست..بیشتر رو خودتون می دونید

نصیر

منفی ها تو سایت چند روزه زیاد شده..به نظر پروژه جدیدی ربات های باند تاسیون کلید زده..

پرسپولیسی قدیمی

کیسه کشا از طویله خسروانی خارج شدن

علی

کل فدراسیون فوتبال افتاده دست یه مشت کیسه کش و سوراختوری و سه پاهانی بی افتخار و تنها هدف شون نابودی پرسپولیسه خاک بر سر درویش که پرسپولیس رو به این روز انداخت