اخبار بازیکناناسلایدر

پرسپولیس با نصف ملی پوشانش برای سهمیه آسیا به میدان می‌رود

وضعیت ملی پوشان امید پرسپولیس برای تورنمنت سه جانبه‌ای که قرار است طی آن تکلیف سهمیه سوم ایران برای حضور در آسیا روشن شود؛ مشخص شد.

پرسپولیس براساس اعلام سازمان لیگ قرار است روز ۵ تیرماه به مصاف تیم چادرملو برود تا برنده این بازی با تیم گل گهر دیدار داشته باشد تا تکلیف سهمیه سوم ایران برای فصل آتی آسیا رسما روشن شود.

این در حالی است که با اعلام جدید از سوی حسین عبدی سرمربی تیم امید ایران، اردوی جدید ملی پوشان زیر ۲۳ سال فوتبال ایران از ششم تا پانزدهم در مرکز ملی برگزار می‌شود تا ابهامی در خصوص حضور ملی پوشان امید پرسپولیس در بازی مقابل چادرملو به وجود آید.

در لیست جدید تیم امید نفراتی مانند محمد گندمی، فرزین معامله گری، سهیل صحرایی و علیرضا همایی فر چهار ملی پوشی هستند که نام شان در لیست جدید تیم حسین عبدی به چشم می‌خورد.

براساس هماهنگی‌های صورت گرفته بین باشگاه پرسپولیس و کادرفنی امید و مدیران فدراسیون فوتبال مقرر شده با توجه به درگیر بودن سرخ پوشان در این تورنمنت، ملی پوشان این تیم فعلا از حضور در تمرین امید‌ها معاف هستند و در سه روز اول اردوی تیم ملی غیبت موجهی دارند.

گفتنی است پرسپولیس و چادرملو در اولین بازی تورنمنت سه جانبه قرار است برابر هم به میدان بروند و مقرر شده برنده این دیدار در بازی بعدی به مصاف تیم گل گهر سیرجان برود تا پس از کش و قوس فراوان بالاخره تکلیف سهمیه سوم و پردردسر ایران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سطح دوم این رقابت‌ها مشخص شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس همیشه قهرمان

پرسپولیس نباید الان بازی می‌کرد و موکول میکرد بعد از بازگشت ملی پوشانش رو چه حسابی الان بازی می‌کنه اون تیم‌ها تمام قدرت خودشونو دارند این همه جنجال و نتیجه نگیره افتضاح میشه معلوم نیست مدیران پرسپولیس اصلا اهل تفکر هستند یا خیر!!!

امیدرضا

مشکل اینه که 10 تیرماه اخرین مهلت معرفی نمایندگان ایران در آسیاهست و محدودیت زمانی دارند