
پرسپولیس به رئیس جمهور پناه برد: آقای پزشکیان عدالت!
باشگاه پرسپولیس با ارسال نامهای به رئیسجمهور، خواستار عدالت فوتبالی در انتخاب نمایندگان ایران برای مسابقات آسیایی شد.
امروز باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به رییس جمهور برای انتخاب نماینده فوتبال ایران به آسیا خواستار عدالت فوتبالی شد.
باشگاه پرسپولیس در این نامه با اشاره بر اینکه به عنوان یکی از بزرگترین و محبوبترین باشگاههای فوتبال ایران و آسیا و جامعه هواداری ۴۰ تا ۵۰ میلیونی، از مسعود پزشکیان درخواست کرد که مقابل آنچه بی عدالتی بزرگ آمده، بایستد.
در این نامه آمده که با توجه به اینکه اکنون جامعه ایران با شرایط سخت اقتصادی، اجتماعی و فشارهای روانی ناشی از تحریم ها و تنگناهای معیشتی دست به گریبان است، ناعدالتی در حوزه فوتبال و تصمیم گیری های غیرشفاف، می تواند آسیب های جبران ناپذیری بر پیکره سلامت اجتماعی و نشاط جامعه ایجاد کند.
در بخش پایانی این نامه نوشته شده که از این رو در چنین وضعیتی، در حوزه معرفی نمایندگان فوتبال ایران به مسابقات آسیایی، خواستار شفافیت بیشتر و انتخاب نماینده ایران بر اساس شایستگی، عدالت و پارامترهای مشخص فنی و قانونی شده است.
نکته مهم اینکه باشگاه پرسپولیس از ابتدا خواهان برگزاری ادامه رقابت های لیگ بود اما با درخواست این باشگاه موافقت نشد و حالا در آستانه موعد معرفی نمایندگان آسیایی، باشگاه پرسپولیس با بیم از اظهارات سخنگوی فدراسیون فوتبال مبنی بر معرفی استقلال و تراکتور و سپاهان به عنوان نمایندگان ایران، در نامه ای به رییس جمهور تاکید کرد تا انتخاب نماینده فوتبال ایران بر اساس عدالت فوتبالی باشد.




دقت کنید که استقلال در نیم فصل دوم فقط با دو تیم از ده تیم اول جدول بازی کرده و پنج بازی هم با تیمهای یازدهم تا شانزدهم انجام داده!! و با هیچکدام از مدعیان به جز تراکتور بازی نکرده یعنی بازیهای آسونش رو انجام داده و از هشت بازی باقیمونده اش هفت تاش با ده تیم اول جدول هست..با این شرایط عادلانه ترین روش در صورت عدم اتمام مسابقات یا رتبه نیم فصل هست یا انجام مسابقه بین مدعیان..اینها اگر شایسته هستند چرا از مسابقه با مدعیان که تقریبا در نیم فصل دوم با هیچکدومشون بازی نکردن میترسن!!!
به درد بخور تر از این بایا پیدا نکرده بودید تو مملکت؟که سراغ این رفتید
قلعه نوعی پزشکیان شاید نه ولی قهرمانی تراکتور مدیون پزشکیان وتاج هرسه مشکل دارن
پزشکیان وتاج واون اقا قلعه نوعی هرسه مشکل بخصوص پزشکیان قهرمانی تراکتور اورد تاج ۳ پرونده داد گاهی داره قلعه نوعی امیر مافیا کسی ک تاب نیاوررد ۳ نفر گوشه ورزشگاه گذاش توهین به ناموس سید محمد پرسپولیسی کردن سید محمد مایلی میگم درورزشگاه سرمربی تیم ملی شده بود چقدر توهین کرد
به چه کسی هم پناه بردید همین که لطف کنند بیرانوند را محروم از تیم ملی کنند و یک فصل از لیگ محرومش کنند ما حقمون از این فوتبال مافیایی گرفتیم
مردم نون ندارن بخورن شما فکر چی هستین واقعاً که