مقالات فوتبال

پرسپولیس در انتظار لغزش مدعیان؛ رقابت برای صدر جدول داغ شد

سپاهان با یک بازی کمتر صدرنشین نیم‌فصل لیگ برتر است و استقلال، پرسپولیس و تراکتور برای قهرمانی تلاش می‌کنند.

هفته سیزدهم لیگ برتر با پیروزی پرسپولیس و سپاهان و توقف استقلال و تراکتور به پایان رسید. تیم نویدکیا با یک بازی کمتر صدرنشین است و تنها تیمی است که می‌تواند با عبور از مرز ۳۰ امتیاز، نتایج ضعیف ابتدای فصل را جبران کند.

استقلال نیز با یک بازی کمتر برای قهرمانی نیم‌فصل نیازمند شکست سپاهان است. این تیم در صورت کسب سه برد، با توجه به نتیجه رودررو، می‌تواند صدرنشین شود، اما شانس قهرمانی زردپوشان اصفهانی بالاتر است.

پرسپولیس، چادرملو، خیبر، تراکتور و ملوان هم امکان قهرمانی دارند، اما موفقیت آن‌ها وابسته به لغزش استقلال و سپاهان خواهد بود اما با توجه به بازی رودرروی سپاهان و استقلال شانس پرسپولیس بیشتر شده است.

سپاهان (۲۴ امتیاز): دو برد مقابل فولاد و چادرملو و یک تساوی برابر استقلال کافی است تا با ۳۱ امتیاز صدرنشین نیم‌فصل شود.
استقلال (۲۱ امتیاز): با بازی‌های دشوار مقابل خیبر، گل‌گهر و سپاهان، سه پیروزی نیاز دارد تا حدنصاب ۳۰ امتیاز برای نیم‌فصل قهرمانی را کسب کند.
پرسپولیس (۲۲ امتیاز): با دو بازی نسبتاً آسان برابر آلومینیوم و مس رفسنجان، می‌تواند جایگاه دوم جدول را تثبیت کند و در صورت لغزش سپاهان، شانس صدرنشینی نیز دارد.
تراکتور (۱۸ امتیاز): شاگردان اسکوچیچ در صورت پیروزی در سه بازی پیش رو مقابل پیکان، شمس‌آذر و ملوان، ۲۵ امتیازی خواهند شد و همچنان در کورس قهرمانی باقی می‌مانند.
چادرملو، خیبر و ملوان: با وجود شانس کم، این تیم‌ها می‌توانند با توقف مدعیان در دیدارهای مستقیم، شگفتی‌ساز نیم‌فصل باشند و شرایط صدرنشینی پرسپولیس را تحت تاثیر قرار دهند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

با آقا بهرام موافقم هر چقدر اینجا اومدیم گفتیم این هاشمیان بنجل بدرد نمیخوره وپنج تساوی وده امتیاز از دست دادیم باز خرویش کربلایی ککش نگزید و کار خودشا کرد

بهرام راد

زوج هاشمیان درویش چه تری زدن که با وجود همه بردهای این چند هفته باز دنبال لغزش تیمای دیگه باید باشیم. اونم زمانی گند زدن که همه لیگ داشتن امتیاز از دست میدادن و بهترین مقطع فصل بود.
حالا دوست دارم اونایی که میگفتن هاشمیان بره جاش هرکی بیاد وضع از این بدتر هم میشه بیان اظهار نظر کنن. طرف به اورونوف ده دقیقه بازی میداد
الانم سفت و سخت وایساده پاداش گند زدنشو تا قرون آخر بگیره از باشگاه