اخبار مدیران

پرسپولیس و استقلال برای نقل و انتقالات هماهنگ شدند!

باشگاه‌های لیگ برتری با محوریت استقلال به دنبال هماهنگی مشترک برای کنترل هزینه‌ها و جلوگیری از افزایش قیمت بازیکنان هستند.

در شرایطی که با بمباران صنایع و میعانات نفتی ایران در جریان جنگ ۴۰ روزه، آسیب اقتصادی قابل‌توجهی به مالکان تیمهای لیگ برتری وارد شده، حالا فوتبال ایران به سوی فصل نقل و انتقالات تابستانی حرکت می‌کند. جایی که هر ساله هزینه‌ها نسبت به دوره قبلی همان سال افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند و خصوصا سال گذشته با خرید بازیکنان خارجی و سرشناس، این مسئله به اوج خود هم رسید.

در همین حال اما باشگاه استقلال با هدایت علی تاجرنیا قصد دارد کارگروه هماهنگی بین تیمهای لیگ برتری را راه اندازی کند تا از افزایش قیمت بازیکنان جلوگیری شود. این در حالی است که از دو سال پیش با راه اندازی سقف بودجه، تلاشی برای کنترل هزینه‌ها انجام شد اما حالا بعد از دو سال، چیزی جز شکست در نتیجه آن به وجود نیامده است.

پیمان حدادی مدیرعامل پرسپولیس در خصوص تلاش این کارگروه می‌گوید: آقای تاجرنیا از من دعوت کرده‌ بودند و من هم حضور داشتم. جلسه خوبی بود و عمدتا به خاطر این بود که بتوانیم با توجه به شرایط یک سال اخیر متن حقوقی که با بازیکن‌ها منعقد می‌شود تغییر بدهیم و در خصوص مالیات و بیمه‌هایی که عددهای سنگینی باشگاه‌ها را درگیر می‌کنند، صحبت شد و قرار شد تیم حقوقی چند باشگاه با هم بررسی کنند.

او در مورد نتایج این جلسه هم توضیح داد: عمدتا در جلسه اول به همین چند موضوع بسنده کردیم. جلسه دوم هم فکر می‌کنم در خصوص بحث نقل‌وانتقالات و اینکه تیم‌ها با هم هماهنگی داشته باشند تا هزینه فوتبال کشور را نسبت به چیزی که هست افزایش ندهیم، صحبت خواهد شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
16 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

چطور تا پارسال که خودشون پول داشتن به هیچ قائده و قانونی پایبند نبودن بعد حالا که خودشون مثل سپاهان دیگه پول ندارن افتادن دنبال کاهش قراردادها که نذارن پرسپولیس بازیکنهای خوب رو بگیره! حقه‌بازهای روباه مکار

رضا سرخدل

اتفاقا الان بهترین موقع هرچی جوان و آینده دارهست جمع کنیم اونم باقراردادهای چندساله که تیم دوباره بشه همون تیم که چندسال پشت هم قهرمان باشه گول این حرومزاده هارو نخورید الان یکم اوضاعشون بهم خورده مثل سپاهان میخوان شما قیمت بالانگید بیان اینجا روباه مکار قیافه ش مکاری میباره ازش

ققنوس

خیلی سادست
کیسه تنان پنجره شون بستن
سپاهان و تیمای صنعتی هم که ورشکستن
حالا میخوان کاری کنن تا پرسپولیس هم نتونه از این فرصت واسه بستن تیم قوی استفاده کنه نقششون همینه

ارتش سرخ

مدیران تیم های استقلال و سپاهان خوب میدونن با توجه به شرایط جنگی و اتفاقاتی که براشون افتاده ،فصل جدید نمیتونن مثل قبل هزینه چند هزار میلیاردی کنن دارن با این کارپرسپولیس رو هم از چرخه خارج میکنن.آقای حدادی لطفا حواست باشه امسال اگه نخواید تیم و درست ببنیدید و راه درویش و برید مطمئنا به سرنوشت همون درویش خائن دچار میشید

پرسپولیس

بگو چرا استقلال و تراکتور فرستادند آسیا و پرسپولیس را با این همه هوادار حساب نیاوردند. یارو نمی تونه یار بگیره داره ترمز پرسپولیس را می کشه. از ماهست که برماهست

ققنوس

هرچقدر این حدادی گلابیه،تاجرنیا از اون هفت خط هاست

پرسپولیس همیشه قهرمان

فریبی بیش نیست مثل همیشه!!

پرسپولیس زلزله

بازم داره پرسپولیس رو میپیچونه

حامی

هماهنگی موقعی که محدودیت مالی دارند و به مشکل خوردند خیلی جالبه هرچی ضربه خوردیم از این هماهنگی ها خوردیم و از این رعایت کردن مثلاً سقف خوردیم

حامی

نمی دونم چیزی که واضح هست چرا بعضی مدیران نمی بینند و تجربه نمیشه ،فراموش نمی کنیم درویش به بهانه پایبندی به سقف قرارداد اجاره داد هم بازیکنان مون برند هم خرید درست و حسابی نکرد و رقبا هم با خیال راحت و رانتی که داشتند مبنی بر اینکه نیاز نیست سقف قرارداد رعایت کنند هرچه دوست داشتند خریدند هم سپاهان هم استقلال که بعداً همین رانت باعث شد اطلاع پیدا کنند و از بازیکن ملوان شکایت کنند و سه امتیاز مفت بگیرند،الان هم که وضعیت تیم های صنعتی اینه و محدودیت دارند می خوان ترمز پرسپولیس رو هم بکشند، اگر مدیرانمون توی این دام بیفتند و از تجربه گذشته درس نگرفته باشند لیاقت مدیریت پرسپولیس رو ندارند

صدای سرخ

ادم به حال سادگی وبدبختی مدیرای پرسپولیس گریه ش میگیره!!!!!
اقای حدادی میخوای بااین روباه پیر جلسه بگذاری؟؟؟
من میخوام بدونم اگه پنجره شون بسته نبود بازم حاضرمیشدند باشما هم اندیشی کنند؟؟؟
اصلا وقتی پنجره شون بسته است دیگه چه موضوعیتی داره که شما میخواهید بااین عمروعاص جلسه بگذارید؟؟؟
دارند بازم فریبتون میدند
فصل قبل شما ۹۰۰ میلیارد هزینه کردید اونا ۴۰۰۰ میلیارد!!!!

فرناز پودری

سگدونی طویله ناصر کراکی
25 میلیون دلار هزینه امسالش بوده
حالا به فکر کنترل هزینه هاست

امیر

اقای حدادی گول این بازیهارو نخوریا ،یه سال حبیب کاشانی گول خورد یک سال هم درویش ،استقلالیها ،سپاهان ،تراکتور توو دور زدن استادن ،تیمتو ببند هر طور شده ،زیر میزی ،شیرینی ،زد و بند اینا ثابت شدس ،دمت گرم

مهدی

پنجره استقلال بستس اصلا نیاز به هماهنگی نیست.بعدشم تا حالا چند تا مدیر عامل این کار رو کردن که اخرشم به نفع استقلال شد.جالبه که اصلا نمیتونن بازیکن بخرن بعد اومدن جلسه که با هماهنگی بازیکن بخریم

احسان

استقلال همه رو دور میزنه

حامی

مثل روز روشنه علی رغم اینکه ظاهراً مشکل مالی دارند بخاطر جنگ اگر پنجرشون باز بشه به هیچ کس رحم نمی کنند اینم توی خرید خارجی های بی حساب کتابشون دیدیم میلیون دلاری خرج فقط رضایت نامه کردند و همون موقع مدیران ما دنبال بازیکن بدون رضایت نامه بودند و دفاع راست ازبکی رو هم بخاطر همین موضوع ازدست دادندوالکی فقط میگن محدودیت مالی نداریم ،درحالی که مشخص بود سقف قراردادی قرار دادند