اخبار مسابقاتاختصاصیاسلایدر

پرسپولیس 0-0 استقلال / حفظ رکورد هشت ساله

پرسپولیس نیوز: دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در دربی 106 پایتخت با تساوی به پایان رسید.

پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، از ساعت 15:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم رفتند که این مسابقه با تساوی صفر – صفر به پایان رسید. 8 هزار نفر در ورزشگاه شاهد این رقابت بودند.

پرسپولیس از تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ مقابل استقلال شکست را تجربه نکرده و با این تساوی رکورد بی شکستی خود را ادامه داد.

نمایش دو تیم در زمینی که اصلاً کیفیت مناسبی نداشت، چنگی به دل نزد و دربی شماره 106 بدون جذابیت و موقعیت حساس خاصی برگزار شد.

ترکیب پرسپولیس: پیام نیازمند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی، سرژ اوریه، میلاد سرلک، سروش رفیعی، محمد عمری (76- تیوی بیفوما)، اوستون ارونوف، امید عالیشاه (67- فرشاد احمدزاده) و علی علیپور.

ترکیب استقلال: آنتونیو آدان، صالح حردانی، رستم آشورماتوف، سامان فلاح، حسین گودرزی، دیدیه اندونگ، امیرمحمد رزاقی‌نیا، منیر الحدادی (70- اسماعیل قلی‌زاده)، یاسر آسانی، سعید سحرخیزان و علیرضا کوشکی.

داور: وحید کاظمی
اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) و صالح حردانی ( استقلال)

نیمه اول

دقیقه 6: ارونوف با یک پاسکاری خوب با علیپور داخل محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد اما ضربه کم جان او به راحتی در دستان آدان قرار گرفت.

دقیقه 9: نفوذ خطرناک ارونوف اولین موقعیت جدی بازی را روی دروازه استقلال خلق کرد که ضربه او را آدان به خوبی مهار کرد.

دقیقه 11: امید عالیشاه شانس خود را از میانه زمین برای باز کردن دروازه آدان امتحان کرد که توپ او با اختلاف کم از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 26: ارسال صالح حردانی را پیام نیازمند با یک دست برگشت داد و در ادامه نیز ضربه کوشکی از داخل محوطه جریمه را بار دیگر پیام نیازمند مهار کرد.

دقیقه 32: شوت از راه دور صالح حردانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 37: شوت یاسر آسانی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناک از کنار دروازه نیازمند راهی اوت شد.

نیمه دوم

دقیقه 47: اشتباه پورعلی‌گنجی در خط دفاعی باعث شد توپ در پشت محوطه جریمه به امیرمحمد رزاقی‌نیا برسد. این بازیکن با یک شوت از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه پرسپولیس امتحان کرد اما نیازمند مانع از این کار شد.

دقیقه 51: سحرخیزان با یک سرتوپ در داخل محوطه جریمه پورعلی‌گنجی را از پیش رو برداشت اما ضربه او را بازهم نیازمند با یک واکنش به موقع برگشت داد.

دقیقه 81: در حالی که بازی بدون موقعیت در جریان بود، استقلالی‌ها توسط اسماعیل قلی‌زاده در یک موقعیت خوب گلزنی قرار گرفتند اما بی‌دقتی این بازیکن این فرصت را از آبی‌ها گرفت.

دقیقه 85: حرکت تمرین شده بازیکنان پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی یک فرصت خوب را برای سرخ‌ها خلق کرد. نفوذ میلاد محمدی و پاس در عرض او را مدافعان استقلال برگشت دادند اما در ادامه شوت بیفوما از بالای دروازه به بیرون رفت.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
19 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
م . ن

اوسمار جسارت بازی تهاجمی نداشت. اگه فخریان و صادقی و خدابنده لو و بیفوما بازی میکردن پویایی و خلاقیت و موقعیت سازی بهتر انجام میشد. شوت هم که خوراک این گلر ضعیف حریف بود ، نزدیم

آرش ۱۳۶۶

با وجود پورعلی گنجی میلاد محمدی سرلک سروش و اوریه بهتر ازین انتظار نمیرفت..واقعا هنر میکنه اوسمار…پرسپولیس نه دفاع چپ راست داره نه هافبک…نکته عجیب بازی ترس استقلال بود..اگه یه کم اعتماد بنفس داشتن میتونستن پرسپولیس زمین گیر کنن..امیدوارم اوسمار متوجه نقاط ضعف تیم باشه…شما فقط اون ضربه آزاد که توپو سپردن به میلاد محمدی به یاد بیارین…توپو جایی انداخت که فقط مدافع استقلال بود..مقایسه کنین با عبدالکریم حسن…جناب میلاد محمدی همون مهدی شیریه منتهی توی پست دفاع چپ

هوادار

موقعی که بازی خارج از تهران باشه ،نتیجه ش همین میشه ،خدایا پایتخت کشور ورزشگاه نداره. ولی کربلا ورزشگاه داره؟؟؟؟

پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

آقای رفیعی آقای پور علی گنجی آقای سرلک تا شماها هستین باید حسرت بخوریم حسرت روزهای خوبمون امروز پیام عزیز چند تا توپ گرفت آقای اوسمار دلیل بازی نکردن صادقی فخریان خدابنده لو چیه من فقط میخام دلیلشا بدونم

نوید

باید مساوی میشد . دفاع پرسپولیس افتضاحه واقعا احتیاج به بازیکنای جدید داره

حامیییی

به جای احمق زاده، باید کاظمیان رو می‌آورد

Navid

هیچ کدومشون پخی نیستن

وطن پرست ۶

کیفیت لیگ ایران رو با لیگ عربستان فقط مقایسه کنید چه بلایی سر ایران اوردید همه جاشو ویران کردید

RedRoad

حسرت بردن پرسپولیس کبیر رو به گور میبرن اینا. گرچه اوسمار هنوز تازه داره تاکتیک هاش رو جا میاندازه ولی امیدوارم هرچه زودتر نقاط ضعف تیممون رو برطرف کنند :
●چپ و راستِ تیم
● مهاجم تاپ که هم پا به توپ باشه هم تموم کننده
● هافبک دفاعی
و البته هماهنگی و تمرکز هافبکها

پرسپولیس -۶

بازی بسیار ضعیفی بود تنها دستاورد اینکه بچه‌ای اسقلالیها دارن میرم کلاس دوم و بردی از تیم محبوب بابا ماماناشون ندیدند …

رامین

پرسپولیس خیلی بد بود فقط همین

رئال مادرید.پرسپولیس

حیف از شوت بیفوما که گل نشد و حیف که باکیچ نبود

فقطپرسپولیس

اگه قراربود که امثال خدابنده لو،صادقی،فخریان و….نیمکت نشین باشند وامثال سرلک واحمدزاده و……همیشه بازی کنند چه نیازی به این همه هزینه جابجایی هاشمیان واوسماربود؟؟!!!

ahmad

فقط دلتون میخاد ایراد بگیرین شما نه بیشتراز
سرمربی میدونی ونه بیشتر بازیکنا رو میشناسی
نیمه اول عالی بازی کرد ولی نیمه دوم خیلی
خوب نبودیم داور هم بیشترطرف استقلال بود
وبهترین نتیجه ای که بالا دستی ها میخان
مساوییه چون میدونن بعدش جو ارومه..همین

عشقم پرسپولیس

میشه راحت کیسه را سوراخ کرد فقط تمرکز و استفاده از موقعیت ها
اینا فقط دنبال ضدحمله و پنالتی معیشتی و سانتر هستند همه بازی دست ما بود
به امید برد پرگل تیم محبوبم
یاعلی مدد

ahmad

تااینجا پرسپولیس خیلی خوب ومسلط وکم
اشتباه بازی کرده به امید برد پرسپولیس

مهدی

من نمی دونم پارتی این سرلک کیه که خدابنده لو باید نیمکت نشین باشه واین فیکس؟!!نیمکت نشین ملوان میشه فیکس تیم ما!!!به هرحال هرسال باید چندبازیکن آینه دق داشته باشیم،یه مدت ربیع خواه،یه مدت سرلک واحمدزاده وسروش رفیعی…..ازاوسمارهم بخاری بلند نمیشه

Russell

سرلک جزو بهترین های نیمه اول بود

پرسپولیس کبیر

ترکیب خوبه فقط جای باکیچ خالیه ، آدان خوراک باکیچ بود حیف… ولی بازم کفه به سمت ماست