
پرسپولیس 1-0 چادرملو / برد سخت با گل ستاره جوان
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل چادرملو در هفته نوزدهم به رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر صعود کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور از ساعت 16 امروز (سهشنبه) در ورزشگاه پاس تهران به مصاف چادرملوی اردکان رفت که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید تا شاگردان اوسمار 34 امتیازی شوند و به رده دوم جدول برسند.
این مسابقه در حالی که با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود، سجاد مشهدی مهاجم چادرملو در دقیقه 57 به دلیل خطای شدید روی سروش رفیعی از زمین بازی اخراج شد تا سرخپوشان از فرصت پیش آمده استفاده کرده و فشار روی دروازه حریف را زیاد کنند.
بعد از این اتفاق پرسپولیس چند موقعیت جدی روی دروازه چادرملو خلق کرد و در نهایت امیرحسین محمودی در دقیقه 82 با یک ضربه دقیق از روی خط محوطه جریمه قفل دروازه ادسون ماردن را باز کرد و سه امتیاز را به شاگردان اوسمار رساند. امیرحسین محمودی بازیکن جوان پرسپولیس در نیمه اول این مسابقه هم دو پاس در عمق زیبا به علیپور و سرگیف ارسال کرده و این بازیکنان را در موقعیت گلزنی قرار داده بود و با گلزنی در نیمه دوم، عملکرد درخشان خود را کامل کرد.
وحید کاظمی داور این مسابقه در دقیقه 71 برخورد میلاد محمدی با مدافع تیم چادرملو را پنالتی تشخیص داد، اما بعد از بررسی صحنه توسط VAR، داور از تصمیم خود صرفنظر کرد.
ترکیب پرسپولیس: پیام نیازمند، محمدحسین کنعانیزاگان، حسین ابرقویی، دنیل گرا، میلاد محمدی، سروش رفیعی، علی علیپور، امیرحسین محمودی (4+90 – محمد خدابندهلو)، اوستون ارونوف (86 – فرزین معاملهگری)، مارکو باکیچ و ایگور سرگیف.
ترکیب چادرملو: ادسون ماردن، سعید محمدیفرد، سیروس صادقیان، هادی حبیبینژاد (74 – محمدحسین فلاح)، رنی بوبوی، رضا محمودآبادی (81 – رضا میرزایی)، سگوندو رودریگز، ویکتور متئوس، رضا دهقان (81 – محمدطاها فراهانی)، محمدحسین خسروی و سجاد مشهدی.
داور: وحید کاظمی
اخطار: میلاد محمدی و دنیل گرا از پرسپولیس و سگوندو آرلن، محمدحسین خسروی، سعید محمدیفر از چادرملو
اخراج: سجاد مشهدی از چادرملو در دقیقه 57




علیپور باید یکی دو بازی به عنوان بازیکن تعویضی بیاد داخل زمین خیالش راحت رقیب نداره چقدر توپ خراب کرد هیچ تیم از بازی دادن به جوانان پر انگیزه و با استعداد ضرر نکرده اما باید با برنامه باشه اوسمار کارش بلد
سلام دوستان و هوادارای عاشق پرسپولیس خواهشا وسط فصل که نه میشه نقل و انتقالات انجام بشه نه اتفاق خاصی بیفته تیمو تو حاشیه نبرین تا آخر فصل حمایت کنید بعدش خیلی حرفا میشه زد الان وقتش نیست تیمای دیگه ده برابر ما هزینه کردن ولی نتیجه نگرفتن هنوزم دارن حسابی هزینه میکنن ولی همش میبازن نمونه اش سپاهان با ۲ تا باخت خواهشا تیمو نکوبین
چه دل خوشی داریتو!
اعنماد کردن و میدون دادن به جوانان خیلی خوبه ولی به نکته ای رو نباید فراموش کرد که هرگز نمیشه عنصر تجربه رو کلا نادیده گرفت و یه دفعه تیم رو از بازیکنای باتجربه خالی کرد و این کار رو باید با یه شیب منطقی انجام داد.
مشکل پرسپولیس وجود بازیکنانی مثل کنعانی پورعلی گنجی سروش رفیعی سرلک هست که یه دوره ای تواوج بودن والان دیگه فوتبالش درحد پرسپولیس وبازیکن تاپ نیست اینارو اخرفصل همشونو بندازید بیرون ازبازیکنان جدیدی هم که جذب کردن فقط نیازمند خریدخوبی بود بقیه یاضعیفن یامتوسط بااینا پرسپولیس به جایی نمیرسه
علت خوب بودن محمودی بیشتر از اون که به آمادگی فیزیکی و جوونیش ارتباط داشته باشه، به فهم فوتبالش ربط داره. چیزی که متأسفانه توی وجود بعضی از بازیکنهامون که نمیخوام حالا که همه خوشحالیم اسم ببرم، نیست و بابتش هر هفته داریم حرص میخوریم. انشاءالله بلا ازش دور باشه و حالا حالاها بدرخشه برامون.
خیلی سخت گل میزنیم خیلی موقعیت از دست میدیم. بعدشم این محمودیو نه انقدر بالا ببرید که جوگیر و مغرور بشه و نه پاسوز به درد نخورایی مثل بیفوما کنید
آقای سرمربی لطفا از همین الان معامله گری رو برای فیکس چپ فصل بعد آمادش کن یا جذب یه دفاع چپ باهوش رو در دستور کار قرار بده از این محمدی کندذهن بازیکن در نمیاد خط هافبک یه خونه تکونی اساسی میخواد خدابنده لو و سرلک و رفیعی بای بای دو تا هافبک تاپ بازیساز و دفاعی تیم میخواد لطفا علیپور رو هرکی خواستش بفروشید و یه مهاجم تاپ بیارید اورونوف شده کبریت بی خطر اگه یه مکمل سرعتی مثل قلی زاده بیاد اورونوفم راه میفته خط دفاعی هم پورعلی گنجی و کنعانی دکمه شون باید زده بشه و مدافعان کم سن و سرحال باید جذب شن اگر قراره نیم خوبی بسته بشه
کاربر عزیز :
اصلا گیریم حرفهای شما همش درست
به نظرت با این حجم از تخریبی که داری بازیکنان تیم رو میکنی
تو ادامه فصل روحیه برای بازی کردن دارند
از الان داری تیم رو میکوبی برای فصل بعد !!!!!!!!
هنوز این فصل تموم نشده
۱۱ بازی تا انتهای فصل داریم !!!!!
اگه واقعا پرسپولیسی هستی و دوست داری پرسپولیس قهرمان بشه
خیلی خیلی خوب باید بدونی
تو این مقطع از فصل ، فقط و فقط حمایت باعث موفقیت تیم میشه
و برعکس تخریب بازیکنان و جو هواداری رو علیه اونها کردن
قطعا تمرکز تیم رو بهم میزنه
و باعث عدم موفقیت تیم میشه
اونم تو فصلی که ۳ تا رقیب داریم
که با هم قدم به قدم جلو میریم .
پس خواهشا
این حرفها رو بزار واسه آخر فصل
نه الان
شما هم درست میگی؛ اما اگه بازیکنهایی که واقعا دورهشون تموم شده، با خواندن دو تا کامنت منفی، بیانگیزه بشن و هیچ عامل محرکی اونها رو به خودشون نیاره، اوضاع خرابتر میشه. بازیکنی که دوست نداره ازش انتقاد بشه، باید یه کم به بدن و مغز خودش فشار بیاره، مثلاً علیپور چقدر از طرف هوادار تحت فشار بوده که از چندین و چند هفته قبل داره اینجوری بازی میکنه. به نظر من باید تعادل رو در انتقاد کردن یا حمایت بیچون و چرا در هر شرایطی حفظ کنیم. نه این و نه اون.
دوست عزیز چرا تا یه انتقاد و صحبتی میشه سریع برداشت تخریب بازیکن و تیم میکنید؟ بله که از همین الان باید به فکر فصل بعد بود نه پس توقع دارید تازه بعد تموم شدن لیگ بشینیم ببینیم کجاها ضعف داریم کجاها نداریم خب این بازی های باقیمونده هست که مربی رو قراره تو نتیجه گیری هاش برای ادامه همکاری یا مازاد کردن بازیکن ها کمک کنه این صحبت هایی که شده ضعف های تیمه که باید پوشش داده بشه بازیکنی که بخواد با یه انتقاد ساده بازیش بهم بریزه میخوام صدسال سیاه تو پرسپولیس بازی نکنه اینجا جای بازیکن های معمولی نیست نمونه اش همون علیپور که دوست مون اشاره کردن متاسفانه کلا چارچوب شناس نیست و فقط چشم بسته میخواد یه ضربه ای به سمت دروازه حریف بزنه و اصلا روی دقت ضرباتش کار نمیکنه و خیلی افت کرده همین روند رو بخواد ادامه بده با احترام باید بای بای کنه تا بازیکن با کیفیت جاشو پر کنه حالا هرچندتام که میخواد گل زده باشه عاشق چشم و آبروی هیچ بازیکنی نیستیم که بگیم نه این باشه اون نباشه منافع تیم مهم هست یه نکته ای یه عزیزی هفته پیش بازی فولاد اینجا خیلی درست اشاره کرد، سال هایی که تیم برانکو تیما رو رنده میکرد پرسپولیس رو بازیکن هایی تشکیل میدادند که هوش بالای فوتبالی داشتن و کارو در میاوردن که متاسفانه الان توی تیم انگشت شمارن برا همین باید از همین الان به فکر پوست اندازی برای فصل بعد بود
فقط باید جوانترها بازی کنند پیرمردها هزینه واکر هم رو دوش تیم میزارند ..به جای نیمکت ذخیرها برندنیمکت پارک بشینند بهتره…صحرایی محمودی ..عنایت زاده براجعه..آینده تیم هستند تمام .
لعنت به تیر دروازه و اینهمه بد شانسی راحت بازی سه هیچ بود برای محمودی خیلی عالی شد حالا خودشو پیدا کرد و انگار رسمان یک بازیکن خوب خریدیم تو نقل و انتقالات
کلا نقطه مثبت بازی بازی خوب محمودی بود وسلام پرسپولیس شده مدرسه پیرمردها 2 تا پاس سالم نمی تونند به هم برسونن
چقدر گفتیم الکی دنبال بازیکن گرون و بی کیفیت نرید و از بازیکنای آکادمی استفاده کنید اینم نتیجش دمش گرم همون بازی قبلی هم عالی بود ولی بعضیا بهش ایراد گرفتن
نتیجه اعتماد به بازیکن جوون . دست مریزاد آقای محمودی.
ای کاش این محمدی که دوتا بازیه خوب نبوده رو بکشه بیرون معامله گری رو بیاره تو
حتی صحرایی و صادقی هم میتونن بیان
اوسمار هم نتونست مشکل پرسپولیس مدیریت نه مربی. سه بازی دو باخت
سه تا موقعیت مسلم گل خراب کردن. مربی بیچاره چه کار کنه؟
خدا شاهد علیپور و ابرقویی مفت گرونن
ابرقویی صد پله بهتر از پورعلی گنجی و کنعانی هست
خدایی سروش خیلی تو مخه
سرعت بازی رو میگیره پاس رو به عقب
لو دادن زیاد توپ
پرسپولیس یه بازیساز خوب میخواد که بترکونه
سه تا موقعیت خییییییلی خوب داشتیم دوتاشو که علیپور با بی دقتی زد بیرون،موقعیت سرگیف هم با بدشانسی خورد به تیر،،،محمودی عااااااالی بود
دوباره محمودی رو گذاشته وینگر در صورتی که مهاجم هستش و صادقی روی نیمکت!!!! دقیقا اشتباه بازی فجر که تیم رو نابود کرد
هر چی اوسمار بگه
به امید برد پرسپولیس عزیزمون
پرسپولیس بااین ترکیب می تواند حداکثرپنج گل و حداقل سه گل بزند. بایدگلهای خورده مقابل فولادخوزستان جبران شود تا تفاضل گل بهترشود. ازهرموقعیت بایستی گل ساخت.
اگه قرار ببازیم دوباره خب ازهمان جوانترها استفاده کنیدمثل محمودی.عنایت زاده صحرایی وغیره ..هم درآینده تضمین میشیم هم درآمدزایی خوبی میکنیم مثل سپاهانیا
کاش به این سروش رفیعی بازی نده اصلا. عنایت زاده باید بیاد جاش
میلاد محمدی هم یه استراحت باید کنه و فرزین معامله گری بیاد داخل میلاد خسته شده .
خدارو چه دیدی شاید فرزین اومد و واقعا خوب بازی کرد .تا همیشه نمیتونیم با این پیر پاتالا بازی کنیم مثل بازی با فولاد بالاخره یجا ضربه میخوریم.
تنها نکته خوب این مصدومیتا این هست که به بازیکنای جوون بیشتر بازی میرسه .
به امید پیروزی پُر گل❤️