اخبار مربیان

پروین در آستانه دادگاه پشیمان شد

علی پروین از طرح شکایت از هواداری که به او هتاکی کرده بود گذشت.

بالغ بر یک سال قبل یکی از هواداران نابینای پرسپولیس پس از حذف پرسپولیس مقابل النصر الفاظی در مورد علی پروین به کار برد که با واکنش های بسیاری جامعه فوتبال مواجه شد اما او چند روز قبل مهمان یک برنامه اینترنتی شد و دوباره پیرامون همان ماجرا صحبت کرد و گفت پشیمان نیست.

پس از پخش مصاحبه او، گروهی از اطرافیان علی پروین اصرار داشتند که سلطان پرسپولیس باید حتماً از این شخص شکایت کرده و ماجرا را با راهکار قانونی جلو ببرد. حتی مطلع شدیم چند وکیل خبره هم با علی آقا تماس گرفته و آمادگی خود برای پیش بردن این پرونده را اعلام کردند.

اما پروین در آخرین لحظات از طرح شکایت در دادگاه منصرف شد و تاکید داشت چنین کاری صرفاً باعث مطرح شدن دوباره ماجرا و البته مشهور شدن فرد مورد نظر می‌شود به همین خاطر از خیر شکایت گذشت و به پیشکسوتانی که با او رابطه نزدیک دارند نیز توصیه کرد اصلاً پیرامون ماجرای فوق مصاحبه نکنند چون هر حرفی که بزنند، ناخودآگاه به کسب شهرت، بیشتر کمک کرده‌اند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نصیر

علی پروین درباره تبعیض به پرسپولیس توی سالهای اخیر به شدت سکوت کرده..تقریبا از زمان نابودی پاس تهران در زمان دولت استقلالی..تقریبا شروع کرد به چپ کردن به سمت استقلال و فهمیده بود پرسپولیس رو هم می خوان نابود کنن…اما سکوت کرد و سکوت کرد و سکوت حتی درباره خصوصی سازی وحشتناک غیر عادلانه..البته خیلی ها سکوت کردن تقریبا اکثر رسانه ها و خبرنگاران ..

Saman

پروین دلقک اگه میخوای شکایت کنی برو از کل پنجاه میلیون هوادار پرسپولیس یه جا شکایت کن نه این یه نفر. چون هرچی بهت گفته احساس کل هوادارای پرسپولیس نسبت به تو هست که تو تمام این سالها با امثال هدایتی و … باند بازی هایی راه انداختند و باعث حاشیه واسه تیم شدید

Saeed

خندیدم بهت علی پروین رسوا

سروش

دمش گرم خداوند اگر بینایی این عزیز گرفته اما دل بزرگی بهش داده هر چی گفت حق بود تا ابد

پرسولیس

این آقای اسطوره چرا زمانی که فدراسیون استقلالی در قضیه سهمیه ها سر پرسپولیس را برید سکوت کرد و شکایت نکرده. امان از این پیشکسوتان بی بخار

حسین

دوستان قضیه چی بوده خلاصه اش را کسی میدونه ؟

ازاد

فیلمش تو اینترنت هست . به پروین میگه ؛ مادر ق ح …..
خلاصه اینکه خوب کرد بهش گفت .
پروین بیشتر به پرسپولیس خیانت کرد تا خوبی .

حسین

ممنون

سینا

قضیه همون فرد نابینایی هست که بهشون توهین کرد و حرف رکیکی بهشون زد و وایرال شد و این روزام در برنامه اینترنتی حاضر شد و باهاش مصاحبه کردن

حسین

درود ممنون

در جواب سینا جون گل پسر

هر کسی برای خوش احترام محبوبیت جمع میکنه با رفتار منش بزرگی یکی میشه پهلوان رسول خادم یکی میشه کریم شیره ای علیرضا دبیر یکی میشه علی اقا دایی یکی علی پروین نان به نرخ روز خور پیشکسوت پس کسوت سلطان ژنرال امپراطور اینا به تاریخ پیوست بعد از دی ماه جای وسط بازی تمام شده اونایی از علی پروین خبر دارن میدونن این روزا حتی از خونش در نمیاد ناراحتی قلبی یه طرف افسردگی شدید مصرف داروهای اعصاب امانش بریده بالاخره یه جا باید تاوان بدی

صدای سرخ

درود بربهمن خان
حرف حق روزد
پروین عامل اصلی واگذاری تبعیض امیز پرسپولیس به بانک شهر بود وبزرگترین خیانت را به پرسپولیس کرد