مصاحبه ها

پورعلی‌گنجی: می‌توانستیم برنده بازی باشیم/ من اسم این بازی را دربی نمی‌گذارم

مدافع پرسپولیس و تیم ملی پس از دیدار با استقلال در میکسدزون دربارۀ چمن ورزشگاه، قرعۀ ایران در جام جهانی و درگیری اوریه و کنعانی‌زادگان صحبت کرد.

پورعلی‌گنجی، مدافع پرسپولیس پس از شهرآورد در پاسخ به خبرنگاران درباره درگیری کنعانی‌زادگان و اوریه در پایان بازی گفت: در آن صحنه اوریه با بازیکن استقلال داشت صحبت می‌کرد. حسین کنعانی زادگان ترسید که کارت زرد بگیرد، با هم درگیر شدند. چیز خاصی نبود.

مدافع سرخ‌پوشان در مورد شهرآورد امروز هم عنوان کرد: دربی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته. در نیمه اول موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. موقعیت‌هایی هم که به آنها دادیم به‌خاطر ریسکی بازی‌کردن خودمان بود. در ده دقیقه اول نیمه دوم خوب بازی نکردیم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما نتیجه به نفع ما رقم نخورد. همین که سالم هستیم خوب است. امیدواریم بازی به بازی جلو برویم و راه قهرمانی را پیش بگیریم.

او درباره آمادگی‌اش پس از مصدومیت گفت: من سرحال نیستم؟ کسی که یک‌بار رباط پاره کرده می‌داند که مصدومیت سنگین چقدر از کیفیت بازیکن کم می‌کند. در این مدت دو بار این اتفاق برایم افتاده اما با تلاش و اراده برگشتم. حتی اگر بازیکنی این مصدومیت‌ها را نداشته باشد هم نمی‌توانید هر بازی بهترین کیفیتش را ارائه بدهد.
پورعلی‌گنجی در پاسخ به سؤالی در مورد زمین و گلایه عالیشاه از چمن گفت: یکی از دلایلی که من دوست داشتم پیراهن پرسپولیس را بپوشم این بود که بتوانم در کنار هوادارانمان بازی کنم. در آزادی بازی‌کردن ۷۰-۸۰ درصد فرق دارد. من اسم این بازی را دربی نمی‌گذارم. وقتی توانستیم جلوی ۷۰-۸۰ هزار نفر بتوانیم اسمش را دربی می‌گذاریم. امیدواریم در نیم‌فصل دوم تدارکات لازم دیده شود.

وی درباره قرعه‌کشی جام جهانی گفت: جام جهانی جامی است که باید با بهترین تیم‌های دنیا بازی کنی. دوست دارم دو تیم سرحال و یک تیم متعادل در گروه ما باشد. تیم ما جلوی تیم‌های بزرگ خیلی بهتر بازی می‌کند چون بازیکنان غیرتی و تعصبی بازی می‌کنند. امیدوارم گروهی باشد که بتوانیم بالا برویم.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
آرش

آقای پورعلی گنجی خسته نباشید اما چند تا سوتی بد دادی شانس آوردیم و اینکه پیام هم بود و مهاجمان کیسه هم دقت نداشتند به نظر من فوتبال شما تمام شده حداقل برای پرسپولیس

نوید

دفاع که اصلا خوب نیست گل سر سبدش پورعلی گنجی

محمد طالبی

لعنت به تو !
فقط دوستان دقت کنید، نیمه دوم که شروع شد، از دقیقه 45 تا 52 توی این هفت دقیقه، این پورعلی گنجی، سه تا توپ توی منطقه خطر و محوطه جریمه پرسپولیس لو داد که آدم دهانش وا می مونه از تعجب که چطور این سه تا توپ رو لو داد و موقعیت خطرناک برای استقلالی ها فراهم ساخت، که با کم دقتی شون خطر رفع شد و یکی رو هم نیازمند گرفت،،
لعنت به این پورعلی گنجی که آدم با دیدن این سه صحنه در شش هفت دقیقه شروع نیمه دوم از تعجب شاخ در میاره و تف و لعنت می‌فرسته به چنین آدمی که اون منطقه پرسپولیس ایستاده. من نمی دونم چطور باید این آدم رو از تیم بیرون انداخت و شرّش رو از تیم کم کرد

پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

دوتا سوتی بد دادی که یکیش پیام گرفت یکیش هم بازیکنها رفتن تو پای بازیکن کیسه کاش ابرقویی بازی می‌کرد بهتر بود

پرسپولیس عشق اول آخر زندگیم

شما دیگه حرف نزن بسه

پاشا

شانس آوردیم ایشون دو یا سه تا سوتی وحشتناک داد که به خیر گذشت

علی ص

تو رو جان هر کی دوست داری کم سوتی بده ، تو بازی امروز خیلی مبتدی بازی میکردی .