شبکه اجتماعیمصاحبه ها

پیشکسوت پرسپولیس: آقای درویش اگر وزارت دستور نداده چرا همه چیز متوقف شد؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس به عملکرد مدیران این تیم درخصوص نقل و انتقالات واکنش نشان داد.

تیم پرسپولیس به ظن بسیاری از پیشکسوتان، کارشناسان و هوداران این تیم در خط حمله دچار کمبود بازیکن است و حتی خود گل‌محمدی بارها دراین خصوص به مدیریت باشگاه تذکر داده است ولی تا این لحظه سرخ‌هاپوشان موفق به جذب مهاجم نشدند.

رضا جباری یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی در فضای مجازی به این معضل سرخ‌ها واکنش نشان داده و از مدیران باشگاه انتقاد کرده است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
15 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی

کاش یه تاریخی معلوم میکردیم برا تجمع جلو مجلس بابت سجادی

پرسپولیس

والا بازیکن گرفتن اینقدر مشکل نیست!وزیر آشغال اجازه نمیده.
چطوره که همه تیمهای صنعتی(سپاهان،فولاد،تراکتور،آلومینیوم،گل گهر…) و استقلال مثل برق و باد سرمربی و بازیکن خارجی می گیرن ولی پرسپولیس ده ساله نتونسته یه مهاجم خارجی بگیره؟؟

مهران

خاک تو سرت سجادی .بیچاره رفتگر مقامش از تو بالاتر چون اقای خودشه .

داریوش

برگشتیم به زمان احمدی نژاد.اون موقع هم یه سال تو دفاع وهافبک بازیکن خوب میگرفتن فوروارد ودروازبان ضعیف میگرفتن.سال بعد دروازبان وفوروارد میگرفتن هافبک ودفاع نداشتیم.هرسال یه جور کمر تیم رو میشکستن.چون احمدی نژاد هوادار تیم کیسه بود.وکیسه بیشترین جامهای لیگ برترش رو زمون ایشون گرفت.الانم باز همون شده.پارسالم مهاجم ودفاع نداشتیم.بیشتر دفاع اذیتمون کرد با دروازبان

قرمز پوشم

بلخره یه پیشکسوت دلش سوخت برا تیم

علی _ پرسپولیس عشق بی انتها

حاضریم شرط ببندیم، به دریش گفتند و تهدیدش کردن نقل و انتقالات رو متوقف کنه، دست های پشت پرده…
،
یه علتش میتونه اعتصاب و اعتراض هواداران و باشگاه آبی تهران باشه که بدستور وزارت برای آرام کردن اوضاع این تصمیمات گرفته شده…

Arj

دمت گرم دادش حرف دل همه رو زدی همه می‌فهمند کار از بالا خرابه ولی درویش مقام پرست بجای اینکه جلو وزارت خونه بایسته و رسواشون کنه آبروی خودش رو برد و دل هواداران رو هم خون کرد .واقعا نمیفهمم چرا همه بالا نشینان ضد پرسپولیس هستند .تازه الان هم بازیکن بگیره چه فایده داره فصل بدنسازی تموم شده هماهنگی هم زمان میبره 4 تا5 بازی از دست دادیم .جای تاسف داره خراب شه فوتبالی که اینها متولیانش هستند من که دیگه حالم بهم میخوره از این فوتبال کاپ رو هم الان بدهند استقلال خیال همه رو راحت کنند.بدرود فوتبال داخلی

مسعود

دمت گرم آقا رضای با تعصب ، بدون شک دستور اون وزیر آبی پفیوز بوده و غیر از این نیست !!

علی

دمت گرم آقای جباری
گل گفتی

مسی

تا دیرتر از این نشده تنها راه حل تجمع اعتراض فقط در برابر مجلس هست . البته تا همینحا هم دیر شده و به پرسپولیس ضربه زدن چون مهاجم احتیاج به زمان و بازی تدارکاتی داره تا جا بیفته و لیگ داره شروع میشه و کافیه چند تا بازی اول امتیاز از دست بره.

نعيم

دمتگرم آقاى جبارى اى كاش بقيه پيشكسوتاهم صداى ماهوادارا بودن ولى متاسفانه اينجورمواقع اكثرشون سكوت ميكنن وبااين كارشون بنظرم خيانت ميكنن،هواداراهم متاسفانه همكارى وهمت نكردن تايه تجمع درست وحسابى كنيم،اميدوارم آقاى درويش ازخواب بيدارشه وتوهمين يكى دوروزآينده باجذب يه مهاجم خوب خوشحالمون كنه

سینا

دونده کثافت آبی
همش زیر سر این وزیر آشغاله

Mey Sam

متاسفانه اصلا اوضاع خوب به نظر نمی رسه
وضعیت کارگزار و اسپانسر روی هواست ، پارسال هم تا نیم فصل درگیر کارگزار و اسپانسر بودیم و خیلی ضرر کردیم
در مورد مهاجم خارجی دو هفته تا شروع مسابقات مونده اما خبری نیست و آقای درویش احتمالا با مشورت محمدی و لشکری توپ رو انداخته زمین آقا یحیی و با مطرح کردن اسامی چند بازیکن آزاد خارجی و با بهانه اینکه یحیی اونا رو نمی‌خواد ، داره یحیی رو تحت فشار قرار میده در حالیکه هیچ کدوم از اسامی واقعیت ندارن
در حالیکه وظیفه ی مدیریت اینه که گزینه سرمربی رو جذب کنه و این کش دادن ها یک نتیجه بیشتر نخواهد داشت : راضی کردن سرمربی به جذب تنها یک مهاجم خارج از لیستش
اتفاقی که پارسال در مورد پاکدل و تمیروف افتاد ( فارغ از کیفیت هر دو ، یحیی لحظه آخر اقدام به جذبشون کرد و اتفاقا هر دو امسال در لیست مازاد بودن و بنا به شرایط از لیست مازاد خارج شدند )
انشالا که همه این چیزها اشتباه باشه و درویش هر چه سریعتر با جذب دو مهاجم خارجی مدنظر یحیی نشون بده دلسوز تیمه نه غلام حلقه به گوش وزیر آشغال

Perspolis The Great

دمت گرم آقای جباری
هر کسی شهامت این رو نداره که مثل شما از روی دلسوزی حقایقی رو آشکارا عنوان کنه
آقایان پیشکسوت تهش میگن پرسپولیس به مهاجم نیاز داره ولی نمیگن آقا چی شد یهو که همه چی متوقف شد اسمی از وزیر نمیارن که مبادا بایکوت بشن بعدا نتونن به صندلی پرسپولیس برسن، زمان رو داریم از دست میدیم دوهفته دیگه لیگ شروع میشه هر تیمی اسم بازیکن خارجی ای رو مطرح میکنه کمتر از یک هفته خریداری میشه ولی ما چهل روزه مهاجم نمیتونیم بخریم یحیی اسم ده تا بازیکن رو داده الکی میگن مذاکره کردیم ولی دروغ میگن

هوادار هم که میره میشینه تمرین تماشا میکنه بجای اینکه خشتک درویش و محمدی و وزیر رو پاره کنه

محمد

بچه ها باید دست بکار بشیم و یه کمپین بزنیم و خواستار استیضاح وزیرورزش بشیم. بچه های شهرستان برن دفتر نماینده شهرشون و خواستار استیضاح وزیر ورزش بشن. تنها راهش همینه وگرنه اگه کاری نکنیم این حمید سجادی تا آخرین روزی که باشه نمیذاره دست پرسپولیس به قهرمانی برسه