داوری ها

کارشناس داوری دیدار تراکتور – پرسپولیس/ پنالتی باید تکرار می‌شد؟

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار تراکتور – پرسپولیس به اظهارنظر پرداخت.

حسین عسگری در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار تراکتور – پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: حیدری در این بازی قضاوت عالی نداشت و اشتباهاتی مرتکب شد که البته تأثیرگذار نبودند و نمی‌توانیم بگوییم داوری بد بود. حیدری در چند صحنه می‌توانست تصمیمات بهتری بگیرد که اینطور عمل نکرد. او می‌توانست در دقایق پایانی به محمد عمری اخطار ندهد، همچنین امیرحسین حسین‌زاده هم می‌توانست تذکر بگیرد، چون در چند صحنه اعتراض بی‌مورد داشت.

وی درباره گل تساوی پرسپولیس که تراکتوری‌ها معتقد بودند روی بیرانوند خطا شده است، گفت: گل پرسپولیس سالم بود و هیچ خطایی صورت نگرفت. بیرانوند خودش از عقب حرکت کرد و پشت او مهاجمی از پرسپولیس نبود که خطایی انجام دهد، بنابراین تصمیم بر صحیح اعلام کردن گل پرسپولیس درست بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین درباره اخراج محمد نادری خاطر نشان کرد: نادری چون جلوی یک حمله را گرفت با کارت زرد دوم مواجه شد و تصمیم داور درست بود، اما تصاویر تلویزیونی درست نبود و من فکر می‌کنم پیش از اینکه نادری خطا کند، مهاجم پرسپولیس در موقعیت آفساید صاحب توپ شد، البته با توجه به وجود VAR حتماً این تصاویر چک شده است.

عسگری در واکنش به این موضوع که در ضربات پنالتی به نظر می‌رسید بیرانوند روی خط قرار نداشت، گفت: قانون می‌گوید که در هنگام ضربه پنالتی، یک پای دروازه‌بان هم روی خط باشد درست است. براین اساس و با توجه به اینکه بیرانوند پای چپش هنگام زدن ضربه پنالتی روی خط بود، هیچ ایرادی در حرکاتش نبود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
23 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

ایران و هزار قانون اما در پایان بی‌قانونی محض

بینام

اقای بیرو ثمهاش ازخطجلو تر بود باید پنالتی تکرار میشد ولی داور کس کش این کاررو نکرد چون بیناموس پول گرفته بود

بینام

تیم داوری بی ناموس بازی در اورد وبه نفع تراکتور سوت زد

بینام

اصلا ازداوری رازی نیستیم فقط باعث شدکه پرسپولیس ببازد انگار از تراکتور رشوه گرفه

پرسپولیس قرمز بی همتا

الاغ ذلیل زاده بعد از پنالتیش بی شرف چه جور ادای کاظمیان رو در آورد دلم می خواست اون موقع هر چی فحش بود نثار نوامیسش می کردم برای من که ذلیل زاده مرده و تموم شده

اکبر

تینی که تو سی دقیقه عرضه نداشته باشه به یه تیم ده نفره گل بزنه همون بهتر که ببازه بقیه چیزها بهانه است سی دقیقه وقت داشت پرسپولیس گل بزنه ولی نتونست

شیشتایی

حرف مفت نزن واسه خودت.
برو توی زمین چند هزار نفر ۹۰دقیقه فحش ناموس بدن بهت!!
مادر و خواهر و زنتو مغرب مشرق کنن.
بعد ببینم فکر و تمرکزت اصلا ب فوتبال میره.
گوه میخورید امثال تو میایید بچه هارو قضاوت میکنید.
جز توپ لاکی توپ دیگه ای ب پات خورده؟؟
چندبار توی زمین چمن بازی کردی؟؟
فقط میشینید کارشناسی میکنید

ایمون زاید

مرتیکه کوری، نمی بینی جفت پا جلوتر از خط هست،!!!

Ariay

پرونده بیرانوند حکمش چی شد؟ پرونده تماشاگران تراکتور حکمش چی شد بنظر شما این فوتبال دیدن داره؟

Ariay

فوتبال ایران از زمانی که علی کریمی و علی دایی رو کنار گذاشتن دیگه نگاه کردن نداره وقتی شما دو تا از اسطوره های بزرگ فوتبال ایران رو به راحتی کنار میزارید فوتبال ایران هم تموم میشه پس ناراحت چیزی که وجود نداره نباشید

شبنم

ما باید وقتی نادری اخراج شد انقدر حمله میکردیم و فشار میاوردیم تا گل بزنیم. خوبه حالا میدونیستد بیرانوند پنالتی‌گیره..دو مرتبه هم توی پنالتی فرصت داشتیم کار رو تموم کنیم ولی پورعلی‌گنجی و عمری خراب کردن.. کمبود بازیکن خوب و تاثیرگزار تو تیم کاملا مشخصه.. علیپورم که ۶ تا گل زد دیگه تمومشد.. سرلکم که افتضاح

RED

امروز خوب بازی نکردیم،
مثل قبل از اومدن اوسمار بازی کردیم؛
چرا؟؟

محمد چوبند

پای راستش از خط گذشته است.
پنالتی باید تکرار می شد.
البته طبق تصویر.

مبین

تو این شرایط جو ورزشگاه داوران میترسن تکرار پنالتی بدن واقعا جو وحشتناک بود برادر

احسان

داور جرات (خ…) این کارو نداشت

نوید

ما به خودمون باختیم به ترس خودمون . بی برنامه ترسو .

جواد

اون شجاع حروم زاده

شبنم

خیلی.. وقتی پنالتیشو گل کرد ادای کاظمیانو درآورد

علی پرسپولیسی

خیلی حروم زادس منفور تو ….نرو

علی

موقع زدن پنالتی های پرسپولیس بیرانوند قدم زنان داخل محوطه جریمه و به دروازه نزدیک می‌شد که این خطا ست و پنالتی های این وضعیت باید تکرار میشد

حسین

آفرین ، طبق قانون 14 فوتبال بغیر از گلر و زننده پنالتی هیچ بازیکنی از هر دو تیم نباید در محوطه جریمه باشند ،

Mes

عجججججب کارشناسی ک پای چپ و راستو تشخیص نمیده..پای راست روی خطه،ک اونم نیست

پرسپولیس قرمز بی همتا

درسته