داوری ها

کارشناس داوری: هر ۲ پنالتی هوادار مقابل پرسپولیس اشتباه بود

از نگاه کارشناس داوری فوتبال، داور دیدار هوادار – پرسپولیس دو پنالتی نادرست به سود میزبان اعلام کرد.

حیدر سلیمانی درباره تصمیمات علی صفایی، داور دیدار تیم‌های فوتبال هوادار – پرسپولیس به تسنیم گفت: داور در دقیقه 4 به سود پرسپولیس اعلام پنالتی کرد. مدافع هوادار با پای چپ خود به پای مهاجم پرسپولیس ضربه می‌زند و اعلام پنالتی درست بود.

وی در مورد صحنه‌ای که منجر به پنالتی هدر رفته هوادار شد، تصریح کرد: در دقیقه 34 یک پنالتی به سود هوادار اعلام شد که خطایی از تصاویر تلویزیونی نمی‌بینیم و اگر برخوردی هم باشد، خارج از محوطه جریمه رخ داد. پس اعلام پنالتی اشتباه بود. آفساید اعلام شدن گل پرسپولیس در دقایق تلف شده نیمه اول کاملاً صحیح بود؛ چون مهدی ترابی هنگام دریافت توپ، یک گام جلوتر از آخرین مدافع هوادار بود.

کارشناس داوری فوتبال ایران درباره پنالتی دوم هوادار که پس از برخورد توپ به دست علی نعمتی اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: داور باید ابتدا خطای هَند مهاجم هوادار را اعلام می‌کرد که این صحنه تشخیص داده نشد و داور در ادامه، خطای هَند مدافع پرسپولیس را اعلام کرد. اعلام پنالتی اشتباه بود.

سلیمانی در مورد عملکرد کلی صفایی در این دیدار عنوان کرد: داور در این بازی حساس، عملکرد مطلوبی نداشت و خوش‌شانس بود که اشتباهات داوری بر نتیجه بازی مؤثر نبود. عملکرد کمک داوران در این مسابقه بهتر بود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
بهمن نوری

استقلال حقش نبود به فینال برسه و با داوری به فینال رسیدن. استقلال همون بازی جلوی تراکتور حذف شده بود که با دو تا پنالتی، تراکتور رو ناعادلانه حذفش کردن. باید حتما دربی رو ببریم تا با خودشون بگن کاش جلوی تراکتور حذف شده بودیم. اونم از بازی دیروز که پنالتیهای نساجی رو نگرفتن. اینم از بازی امروز که داور هی میخواست برای هوادار پنالتی بگیره.
کاملا دیگه همه چیز تابلو شده.

..._ ب

این مدل داوری بر اولین بار نبوده و برای آخرین بار هم نخواهد بود کلا پرسپولیس چون از دید آقایون بچه سرِ راهی این فوتباله همه جور اجحاف و بیعدالتی در حقش اعمال میشه!!!! کجای دنیا میزبان چونشرایط برگزاری بازی با تماشاگر رو نداره فدراسیون خیلی راحت دستور به بازی بدون تماشاگر رو میده؟ از این دست حسادت و دشمنی در حق پرسپولیس کم نداشتیم تنها راه مقابله با این قوانین نانوشته انجام بازیهای قاطع و پرگل مثه چند بازی اخیره که حتی داورها هم با همه ناداوریشون مجبور میشن همراه با تیم حریف مثه بازی امشب دستاشون رو بعلامت تسلیم بالا ببرن اصلی که واجب و ضروریه توو دربی فینال هم تمام و کمال رعایت بشه وگرنه عین آب خوردن حقمون رو خواهند خورد
درود به شرف و غیرت و همت پرسپولیس
کبیر برد امشب حتی با ناداوری مشت محکمی بود بر دهان یاوه گویان و متوهمینی مانند سایلنت ابهامی و تیم ناپاکش
آیا تیم امشب ابهامی همون تیم بازی با استقلال بود که شیش گل خورد؟!؟!؟

hosein

بی شرفا تو این چند مدت با بیانیه ها و جاروجنجالها همه جوره دارند داوری رو سمت خودشون سوق میدن اون از دیروز دوتا پنالتی وگل آفساید نساجی گرفته نشد وجالبه امروز دقیقا دوتا پنالتی ویه گل آفساید بر ضررمون گرفتن ،بچه ها هفته بعد با یه تیم که مطمعنا حریف مون نیست روبرو نیستن وبا یه وزارت وفدراسیون وکمیته داوران باید بجنگند ولی انشاءالله فاتح بازی نابرابر پرسپولیس خواهد بود❤