داوری هامصاحبه ها

کارشناس داوری: گل پرسپولیس سالم بود / فخرالدینی باید اخراج می‌شد

کارشناس داوری فوتبال ایران اعتقاد دارد که پرسپولیس متضرر اصلی اشتباهات داوری بوده است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره قضاوت امیرسامان سلطانی در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار داشت: قضاوت بدی از سوی داور ندیدیم و به نظرم او تمرکز لازم را داشت. میلاد فخرالدینی مدافع آلومینیوم در اوایل مسابقه روی مرتضی پورعلی‌گنجی مرتکب خطا شد که داور به او کارت زرد نشان داد. به نظرم فخرالدینی باید اخراج می‌شد.

کارشناس داوری در مورد صحنه بحث‌برانگیز تنها گل این مسابقه که توسط علی نعمتی به ثمر رسید، تصریح کرد: برخی کارشناسان فکر می‌کردند که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نعمتی در موقعیت آفساید قرار نداشت و ادامه بازی حاصل تصمیم بسیار خوب کمک داور بود.

پرسپولیس امروز (چهارشنبه) با نتیجه یک بر صفر بر آلومینیوم اراک غلبه کرد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
هوادارپرسپولیس

پرسپولیس سروراستقلاله

علیرضامعلمی

خدا را شکر قدم اول را محکم برداشتیم ولی واقعا نبود ی مهاجم شیش دنگ خیلی خیلی احساس میشد