داوری ها

کارشناس داوری: یک کارت قرمز و یک گل پرسپولیس در قزوین گُم شد

کارشناس داوری، در خصوص قضاوت تیم داوری شمس آذر و پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران توضیحاتی را ارائه داد.

نوذر رودنیل در گفت‌و‌گو با برنا با اشاره به قضاوت احمد محمدی و همکارانش در دیدار شمس آذر و پرسپولیس گفت: قضاوت داور در نیمه اول مشکل خاصی نداشت.

این داور قدیمی ضمن تایید تصمیمات داور در این بازی تاکیدکرد: گل پرسپولیس در دقیقه ۹ مشکلی نداشت و قانونی بود.

وی افزود: در دقیقه ۲۳ شمس آذر موفق به گلزنی شد که این گل نیز در شرایط قانونی به ثمر رسید و این مساله از سوی تیم VAR نیز موردتایید قرار گرفت.

کارشناس داوری گفت: در نیمه اول داور یک بار برای جریمه کردن بازیکن شمس آذر از کارت زردش استفاده کرد که این کارت به درستی به میلاد سورگی نشان داده شد.

نوذر رودنیل در چند صحنه ایراد را به قضاوت تیم داوری این دیدار در نیمه دوم وارد دانست و تصریح کرد: در نیمه دوم و در دقیقه ۵۰ داور باید بازیکن شمس آذر (میلاد سورگی) را به خاطر خطا روی محمد عمری با کارت زرد جریمه می‌کرد که با توجه به این که این بازیکن در نیمه نخست کارت زردی را از احمد محمدی دریافت کرده بود، باید با کارت زرد دوم از زمین اخراج می‌شد.

وی در مورد صحنه بحث برانگیز در نیمه دوم در محوطه جریمه در دقیقه ۵۵ گفت: در این صحنه خطایی از سوی یعقوب براجعه روی بازیکن شمس آذر صورت نگرفت و اعلام کرنر برای تیم میزبان تصمیم درستی بود؛ تصمیمی که از سوی VAR تایید شد.

این داور سال‌های گذشته فوتبال ایران با اشاره به این که اعلام خطا توسط میلاد سرلک و کارت زرد به این بازیکن پرسپولیس درست و قانونی بود؛ تاکید کرد: گل دوم پرسپولیس که در دقیقه ۷۴ توسط استون ارونوف به ثمر رسید؛ درست بود و مشکلی نداشت.

رودنیل درخصوص مردود اعلام شدن گل سوم پرسپولیس که در دقیقه ۸۴ توسط فرشاد احمدزاده به ثمر رسید، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من و با توجه به زاویه‌ای از تلویزیون دیدم، گل سوم تیم قرمز درست بود. در این صحنه مدافع شمس آذر آفساید را پر کرده بود و این گل نباید مردود اعلام می‌شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
12 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید

شمس اذر طلبکارم شده

Milad

واقعاً واسه هوچی گرا متأسفم کل دنیا فهمیدن داوری علیه پرسپولیس بوده اما بازم هوچی گری تو رگاشونه کی۳ کشای پررو

احسان

باید یه فکری به حال پورعلی گنجی بکنه اوسمار واقعا افتضاح بازی میکنه و خیلی توپ لو میده

پرسپولیس عشق اول اخر زندگیم

دربی چند تا پنالتی میخان برا کیسه بگیرن معلوم نیس

AliReza

علیپور و پورعلی گنجی خیلی افتضاح بازی میکنند و دقت کنید بیشتر او دادن توپ در حمله از طریق علیپور هست و ایجاد موقعیت خطرناک ادامه ی لو دادن علیپور و ضعیف بازی کردن در دفاع آقای پور علی گنجی هست

نصیر

اتفاق وار یا اتاق استقلال و رفقا

Navid

این آقایون که اصلاازفوتبال و داوری هیچی نمی‌فهمن بابهتربگیم خودشونو به نفهمی زدن،آیا کورمادرزادن نمی‌بینن که بازیکن شمس آذر علیپورو باتنه محکم سرنگون کردوبنابراین گلشون مردوده؟نتیجه درست بازی سه برصفربودنه دوبریک

محمد طالبی

پورعلی گنجی کارآیی ندارد و عملا بازیکن از کار افتاده و خنثی ست. لطفا جای این، یک خرید درست حسابی بشه که تیم از بازی پرضرر پورعلی گنجی رها شده، و در همه بازیهای ما می بینیم که عملا بی کیفیت بوده و کاملا روشن شده در سطح پرسپولیس نیست،،،
سستی مفرط ، نداشتن توان دوندگی، لو دادن های پی در پی توپ، موقعیت نشناسی و نداشتن درک یک بازیکن در پست حساس مربوطه، از ویژگی های مشهود پورعلی گنجی ست، که می بایست پایان فصل قبل از تیم می رفت اما بدلایل مجهول همچنان در این پست حساس مانده اما هوادار خواهان جدا شدن پورعلی گنجی از تیم و ورود یک بازیکن سزاوار و لایق در تیم است… لطفأ

Yousef perspolisi

دقیقا درسته پور علی گنجی خیلی سوتی میده و دفاعش دوزار نمی ارزه .هر وقت هم بازی کرده یا گل خوردیم یا اخراج شده .دیگه به دردمون نمیخوره و تاریخ مصرفش گذشته .بخدا ابرقویی ازش خیلی بهتره و با چپ پا بودنش مکمل خوبی واسه زوج هر دفاع وسطیه

نوید

حالا شمس اذر طلبکارم هست

Milad

اونا شمس آذر نیستن هفدقلالی هستن

نعیم

بایدازداورای اتاق virشکایت کنیم وگرنه بازی دربی زهرشونو میریزن