
مصاحبه ها
کاشانی: برای حضور در پرسپولیس با من صحبتی نشده
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس حضور در این باشگاه را تکذیب کرد.
حبیب کاشانی در مورد شایعه حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه گفت: با من صحبتی در مورد پرسپولیس نشده است و دنبال سمت مدیرعاملی هم در این باشگاه نبودم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است. من با همه علایقم پیگیر باشگاه و نتایج تیم هستم. نه صبحتی با من شده و نه من پیگیر بودم.
وی افزود: برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. برخی نام ما را به رسانه ها می دهند درحالی که هدف دارند و شاید افرادی به دنبال این سمت هستند و با مطرح کردن نام دیگران و استفاده از نام دیگران فضا را برای آمدن خودشان مهیا کنند. این ها شبیه بازی است و صحبت بیشتری نمی کنم و امیدوارم پرسپولیس به آرامش و روزهای خوب خودش برگردد.




برو همون قیمه نذریتو هم بزن. تو رو چه مدیریت فوتبال؟ اون قهرمانی رو هم به لطف ستاره ها و قطبی بردیم نه مدیریت این حاج آقا
امیر عابدینی