اسلایدرداوری ها

کاظمی داور دربی106 تهران شد

یکصدوششمین دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال را سیدوحید کاظمی قضاوت خواهد کرد.

سیدامیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال ظهر امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما از انتخاب وحید کاظمی به‌عنوان داور دیدار روز جمعه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خبر داد.

همچنین علی احمدی و بهمن عبداللهی کمک‌های او و حسین زمانی داور چهارم هستند.

یکصدوششمین دربی پایتخت از ساعت 15 روز جمعه در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

سیدوحید کاظمی پیش از این یکصدوسومین دربی شهر تهران را قضاوت کرده بود که آن بازی به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
فرهاد

معمولآازلاک پشت وسوسماروچت جی پی تی وهوش مصنوعی نتایج رومیپرسن ولی درایران انتخاب داوردربی هوش مصنوعی نمیخواد،یاکاظمی یابنیادیفر،،،چرا؟چون معلوم کردن که براکیسه بازی رودربیارن،من یک هفته قبل یه جاکامنت دادم که داوروسط کاظمی وداوروسط هم بنیادیفریاهرکثافت دیگه که شرفشونوبرای کیسه حراج میکنن،حالاحیدری روگذاشتن،اونم کیسه کشه،اینوتاریخ میگه،یعنی داوربهتریاحتی خوشگل ترازاین لودرکاظمی درایران نیست؟

پرسپولیس قرمز بی همتا

خب هوچی بازی های ساپینگوه کار خودش رو کرد اینم از موعود کیسه تر دیگه کیسه ها چی می خوان نکنه یه پنالتی معیشتی هم دوست دارن براشون کنار بذارن
وحید کاظمی= نوکر کیسه

حامد

کوچکترین برخورد با بازیکنان کیسه داشته باشیم این دلقک درجا کارت قرمز میده باید تمام تمرکز بازیکنان فقط به برد باشه اصلا با داور کلنجار نریم

نعیم

وحیدکاظمی بارهاثابت کرده یه استقلالیه وبضررپرسپولیس سوت میزنه متاسفم برای این انتخاب فشارهای رسانه ای استقلال وطرفداراش جواب دادباشگاه وماطرفدارابایدقبل ازشروع دربی فشاربیاریم واعتراض کنیم تااین بیشرفاحواسشونوجمع کنن

نیروی سرخ

اون بازی 103قشنگ یادمه دریغ از یه موقعیت برای 2تیم، امیدوارم این بازی برنده داشته باشه و پرسپولیس برنده بازی باشه ، البته اوسمار نباید دستور حمله بی مهابا به تیم بده و باید خیلی با خونسردی اول سعی کنه که تیم 20دقیقه اول گل نخوره چون تیمی که توی دربی زود گل بخوره از نظر روحی خیلی سخته که بشه برشگردوند،از دقیقه 20به بعد که کیسه از اوج جملاتش کاسته شد شروع به حملات انفجاری با بیفوما و اورونف بکنه شک نکنید کیسه با گل بالا می بازه

پرسپولیسی

کاظنی و بنیادی فر دو تا استقلالیه دو آتیشه ان

وهاب

خدا بخیر کنه!!!!!