اسلایدرنقل و انتقالات پرسپولیس

کسری طاهری با پرسپولیس امضا کرد

پدر کسری طاهری اعلام کرد که این مهاجم جوان با پرسپولیس قرارداد امضا کرده است.

بحث حضور کسری طاهری در پرسپولیس در روزهای گذشته مطرح بوده و حتی گفته شد که این بازیکن جوان با سرخپوشان پایتخت به توافق نهایی هم رسیده است. کسری که تحت قرارداد روبین کازان است، برای حضور در پرسپولیس یا هر تیم دیگری باید رضایت باشگاه روسی را جلب کند و حالا به نظر می رسد این مسئله در حال تحقق است.

آخرین خبر درباره مهاجم 19 ساله و ملی‌پوش فوتبال ایران این است که او قرارداد خود را با پرسپولیس امضا کرده و به زودی باشگاه روبین کازان هم با صدور رضایتنامه او به صورت قرضی خبر جدایی دوباره طاهری را اعلام خواهد کرد.

پدر کسری طاهری که ارتباط نزدیکی با این بازیکن دارد و همواره امور جاری او پیش می‌برد، به طور رسمی اعلام کرده که قرارداد فرزندش با پرسپولیس امضا شده است.

سرتیپ طاهری درباره وضعیت کسری گفت: «در روزهای اخیر مذاکرات فشرده‌ای با تیم های پایتخت نشین داشتیم؛ نهایتا با پرسپولیس به توافق رسیدیم و قرارداد داخلی امضا کردیم. تفاهم‌‌نامه باید به تایید باشگاه روبین‌کازان هم برسد و آنها هم امضا کنند. روند اداری این موضوع 2، 3 روز طول می‌‌کشد تا قرارداد ثبت شود اما قرارداد رسمی کسری با پرسپولیس امضا شده است.»

به این ترتیب باید منتظر رونمایی رسمی باشگاه پرسپولیس از کسری طاهری باشیم؛ مهاجمی که فصل گذشته به صورت قرضی به پیکان رفت و درخشش فوق‌العاده‌ای داشت و حالا قصد دارد این شرایط را در پرسپولیس تکرار کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید

بازیکن مثبتی هس وآینده نگر.بشرطی ک بهش بازی بدهند

رباط

دلالهای خوبی دارند میبرندشون روسیه پول رضایتنامه میگیرند بدون هیچ بازی در لیگ سطح پایین روسیه…

کاپیتان ابدی

بازیکن خوبیه ولی وقتی میگه با تیمای پایتخت نشین مذاکره داشتیم یعنی پرسپولیس و کیسه هیچ تفاوتی براش نداره امیدوارم پولکی نباشه و نگه از بچگی پرسپولیسی بودم

Rrrr

پولکی متاسفانه،یعنی اول پول بعد پرسیولپس

محمد

دوره زمونه عوض شده عزیزم. اگه بخوای اینجوری فکرکنی تمام بازیکنهای خوب حتی اونایی که از بچگی هم واقعا پرسپولیسی بودن رو از دست میدی. همین الان محمدخلیفه که بهترین دروازه‌بان آینده ایرانه داره میره استقلال درحالی که قبلا توی جوانان پرسپولیس بوده و خودشم گفته بود که پرسپولیسیه ولی بخاطر اینکه پرسپولیس پیام نیازمند رو داره درحال رفتن به استقلاله. دیگه متاسفانه همه منافع خودشون رو به پرسپولیس و استقلالی بودن ترجیح میدن. تازه بنظر من کسری طاهری قلبش پرسپولیسی بوده وگرنه قطعا این مدیرعامل و هلدینگ خلیج فارس که بی حساب و کتاب خرج میکنن و پارسال ۲ میلیون یورو برای سحرخیزان پول رضایتنامه دادن الام هم حاضر بودن به کسری طاهری همچین پولی بدن

حسین

گل پسر خوش اومدی به ارتش سرخ ایران زمین ❤️