اخبار لیگ برتر و حذفیمصاحبه ها

کشوری‌فرد: هیچ تیمی اعتراض ندارد، فقط مدیرعامل پرسپولیس معترض است! / تیمی که 22 هفته نتیجه نگرفته، چطور در 8 هفته نتیجه می‌گیرد؟!

دبیر سازمان لیگ گفت: هیچ تیمی به تصمیم‌گیری‌های اخیر اعتراضی ندارد، فقط مدیرعامل پرسپولیس معترض است!

محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگو با تسنیم، درباره بحث معرفی 6 تیم ایرانی برای حضور در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا 2 اظهار داشت: این روال همیشگی است و ارتباطی به امسال ندارد. هر سال برای بحث صدور مجوز حرفه‌ای 6 تیم معرفی می‌شوند تا اگر تیمی مجوز نگرفت، جایگزین داشته باشد.

شکایت سپاهان رد شود، تیم دیگری معرفی می‌شود
وی در مورد اعتراض باشگاه سپاهان اصفهان به عدم صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه تصریح کرد: کمیته استیناف شکایت سپاهان را بررسی می‌کند اما اگر شکایت رد شد و مجوز حرفه‌ای این باشگاه صادر نشد، تیم بعدی (از میان گل‌گهر سیرجان یا چادرملو یزد) جایگزین این تیم خواهد شد.

تصمیم برای معرفی سهمیه آسیایی فقط در ایران گرفته نشده است
دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به فیفا و دادگاه CAS برای معرفی سهمیه تیم‌های ایرانی به آسیا گفت: فوتبالی‌ها می‌دانند که ما فوتبالی صحبت می‌کنیم و از نحوه برنامه‌ریزی‌ها اطلاع دارند. این تصمیمی نبود که فقط در ایران گرفته شده باشد، در دنیا چنین تصمیم‌هایی گرفته شده است. پرسپولیس دو فصل پیش قهرمان ایران شد، آیا می‌توانستیم جای این تیم را با تیم دیگری عوض کنیم؟

تیمی که 22 هفته نتیجه نگرفته، چطور در 8 هفته نتیجه می‌گیرد؟
کشوری‌فرد ادامه داد: هواداران پرسپولیس فهیم و فوتبالی هستند و می‌دانند چطور چنین تصمیم‌هایی گرفته شده است، تصمیمی نبود که ما از جانب خودمان گرفته باشیم. هواداران پرسپولیس می‌دانند تیم‌شان نتیجه نگرفته است. هیچ تیمی اعتراضی ندارد، فقط مدیرعامل پرسپولیس معترض است! چطور وقتی پرسپولیس چندین سال خوب نتیجه گرفت و به آسیا می‌رفت، مشکلی نبود؟ تیمی که 22 هفته نتیجه نگرفته است، چطور فکر می‌کند در 8 بازی همه تیم‌ها را می‌برد؟ هواداران پرسپولیس این چیزها را خوب می‌فهمند. ضمن اینکه، پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد.

در زمان کرونا هم جدول فریز می‌شد
وی با تاکید بر اینکه باید فوتبالی فکر کرد، گفت: در زمان کرونا، برخی از کشورها جدول مسابقات را فریز کردند، آیا آنها هم آمدن تیم پایین جدول را به جای تیم بالای جدول معرفی کردند؟

پرسپولیس با 7 امتیاز اختلاف دنبال تورنمنت 6 جانبه است؟
دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران درباره درخواست پرسپولیس برای برگزاری بازی 6 جانبه بین 6 تیم بالای جدول تصریح کرد: پرسپولیس با تیم صدر جدول 7 امتیاز فاصله دارد، بعد چطور می‌خواهد امتیاز تیم‌ها صفر شود و تورنمنت 6 جانبه برگزار شود؟ در صورتی احتمال چنین بازی‌هایی وجود دارد که فاصله امتیازی تیم‌ها پابرجا بماند.

درباره برگزاری یا عدم برگزاری لیگ هیئت رئیسه تصمیم‌گیری می‌کند
کشوری‌فرد در پاسخ به این سوال که اگر حضور سه تیم ایرانی در آسیا قطعی شود، سرنوشت ادامه برگزاری مسابقات لیگ چه خواهد شد، گفت: هیئت رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری می‌کنند. به لحاظ صدور مجوز حرفه‌ای، هنوز حضور تیمی در آسیا قطعی نشده است. ما تا 10 خرداد وقت داریم که تعیین تکلیف کنیم. ما به همان روش‌های قبلی 6 تیم را معرفی کرده‌ایم و اگر کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای پرونده اعتراض باشگاهی را بررسی کرد و رای خود را داد، سه تیم اصلی معرفی می‌شوند.

دبیر سازمان لیگ درحالی چنین مصاحبه مضحک و عجیبی انجام داده که پرسپولیس از هشت مسابقه آخر نیم فصل اول بیست امتیاز گرفت و تمام مسابقات آسان این تیم در انتهای نیم فصل است!

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
54 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
نصیر

لیگ ادامه پیدا کنه پرسپولیس قطعا سهمیه میگیره چون بازی هایش آسونه دقیقا بخاطر همین برخلاف لیگ پایین تر ادامه ندادید تبانی کیسه و رفقا..

پرسپولیسی قدیمی

حسابهای بانکی این مردک و فامیلاش بررسی بشه، مشخص میشه واسه چی دستمال کش کیسه کشا شده!

پرسپولیسی قدیمی

پس اینو بگو مردک کیسه کش عوضی! آتیش گرفتی که پرسپولیس سالها قهرمان بوده. مردک با اون قیافه ی مزخرف، اراجیف میبافه!

محمد

آخه بیسواد پرسپولیس بازیهای سختش رو انجام داده نسبت به تیم‌های بالای جدول بازیهای آسون ترب داره در ضمن تو هست بازی آخر دور رفت از ۲۴ امتیاز ممکن ۲۰ امتیاز گرفت .باید تاسف خورد به حال فوتبال این آدمهای بیسواد و سفارشی شدن مسئول

Masoud

دوستان این قسمت از مصاحبه این کشوری فرد کودن رو دقت کنید چی میگه :)))
«چطور وقتی پرسپولیس چندین سال خوب نتیجه گرفت و به آسیا می‌رفت، مشکلی نبود؟ تیمی که 22 هفته نتیجه نگرفته است، چطور فکر می‌کند در 8 بازی همه تیم‌ها را می‌برد؟»
جدا از اینکه با همین حرف تابلو لو داد که کیسه کشه ولی باید گفت آخه ابلح کودن چرا گودرز رو به شقایق ربط میدی؟ اینکه ما چندسال تو ایران و آسیا خوب نتیجه می‌گرفتیم چه ربطی به شرایط الان داره؟ مگه اونموقع شما مارو می‌فرستادید آسیا و لیگ هم نیمه کاره می‌موند الاغ؟
قشنگ مشخصه هنوز سوزش اون سال‌ها که چندین سال مداوم همتونو آتیش می‌زدیم خوب نشده.
پس بسوز که خوب میسوزی ⁦;⁠)⁩

مهدی

قبل از رفتن به آسیا شش تا زمین مسابقه درست کنید که آبرو ریزی نشه مثل دور قبل زمین افتضاح که داشتید

عباس

میگه دوسال پیش پرسپولیس قهرمان شد ، میتونستیم بزاریمش کنار؟
آخه کودن خودت میگی قهرمان شد یعنی فصل تمام شد و همه تیمها بازیهاشونو انجام دادن
نه اینکه فصل نیمه کاره رو بخاطر پول زنوزی و تیم عشق تاج بخاطر فدراسیون عابی بفرستین آسیت

محمد

تو بیخودی از طرف هواداران پرسپولیس حرف نزن.

منوچهر

اخه این گوساله را کی اورده تو فدراسیون؟ چهار تا دراز گوش مثل ابن میگن پرسپوليس تیم دولتیه پول از طرف زنوزی رسید پرسپوليس رفت کنار لعنت بر شما که حق خوری میکند مرتیکه الدنگ

سلطان

متاسفم برای فوتبال کشورم که همچین آدمهایی مسئولیت دارند. آقای فهمیده به قول خودت پرسپولیس با صدر جدول ۷ امتیاز فاصله داره و ۸ بازی سه امتیازی مونده….
مشکل مردم ما همین مسئولینی هستن که نباید باشند.

محسن

استقلال و ملوان در گیلان و انزلی بازی نکرده

محسن

لیگ باید کامل برگزاربشه ضعیف قوی ندارد پرسپولیس ۹سال به استقلال نباخته درضمن الان منچستربا کریستال پالاس بازی می کنه ارسنال ههم بازی میکنه پرسپولیس با مس رفسنجان بازی نکرده استقلال بازی انجام داده پرسپولیس با سپاهان بازی کرده پرسپولیس در حذفی با تراکتور تو تبریز بازی کرده استقلال با دوتیم دسته دویی استقلال دور برگشت با گل گهر بازی نکرده

هوادار

خیلی پست وبیشعور هستی

هوادار

خیلی قروم ساق و بیشعور تشریف داریدکه اینطور نظر میدی وای بحالت که بازیها با تماشاچی شروع شوند حالا بر علیه پرسپولیس جبهبه گرفتی هواداران بلایی سرت بیارندکه از سمت خود فرارکنی الدنگ.

بابایی

به تو ربطی نداره استقلالی فرد، که که خوری نکن

فرشاد میرزایی

واقعا دلیل این همه تنفر و بغض و حسد از پرسپولیس چیست ، باید اذعان نمود مادامیکه چنین افراد پلشت و فاسدی در این فوتبال وجود دارد، هیچگاه این جامعه مسخ شده رنگ خوشی بخودش نخواهد. دید

فرشاد میرزایی

مادامیکه چنین افراد فاسد و پلشتی در این فوتبال فرمایشی وجود دارد هیچگاه این مملکت رنگ خوشی بخود نخواد دید

M.n

اصلا تا حالا توپ فوتبال از نزدیک دیدی آخه آدمهای بی ریشه نمی توانند برای این تیم مردمی با ریشه تصمیم گیری کنه

مجتبی

فدراسیون حکومتی اگر میترسید بگید می‌ترسیم دومین سال متوالی که سرور تمام باشگاه‌های ایرانی رو زمین میزنید تا زنبوری ودماغ وند دوباره برن آسیا بوی سوزش میاد اینبار سوزش ترسیدنی

هادی

ترسو های بزدل ازپزشکیان و ترتر گرفته تا کیسه و بشگه جماران و شله زردا و تاج همشون سالهاست از پرسپولیس میترسن بزار سوگولیهاشون برن اسیا گشاد تر بشن برگردن از خجالتشون در میایم فقظ حق جام دادن به تیمی رو ندارن

علی

آخه منگل. گل یا پوچ کن بهتره

رضا

این گوسفند رو کدوم الاغی مسئول کرده،آخه این چه استدلالیه که تیمی که 22 هفته نتیجه نگرفته تو هشت هفته هم نتیجه نمیگیره این یارو به عمرش لگد در کون گربه هم نزده امده در مورد فوتبال تصمیم گیری میکنه اصلا به نظرم لیگ رو هشت هفته برگزار کنید چون به استدلال این یابو تیمی که هشت هفته نتیجه نگیره 22 هفته هم نتیجه نمیره!

علی

انتظار داری تیم های ته جدولی اعتراض کنند ؟! استقلال دو هفته اومد صدر جدول آسیایی شد ؟ ماه ها اون پایین دست و پا میزد

باقر

معلومه تو خوابی و هیچ از فوتبال نمیدونی خدا میدونه با کدوم زدو بند امدی توی این فوتبال ،تیمهایی بودن که تا هفته اخر هم میگفتن قهرمانیم و در چند دقیقه قهرمانی رو از دست دادند ،پرسپولیس سپاهان در بازی اخر ،پرسپولیس و استقلال که استقلال با ملوان باخت و پرسپولیس قهرمان شد ووو

سرباز

پرسپولیسیها فهیم هستن شما نفهمی هنوز بیش از بیست امتیاز تکلیفش مشخص نشده .دوسال خودتون جر دادین پرسپولیس قهرمان نشه الانم فیلم جدید دراوردین

ایمون زاید هستم همون ۳تا

آخرین بازی، دقیقه ۹۶، سپهر حیدری گل برتری پرسپولیس قطبی رو زد به اون تیم محبوبشون؛ و بعدا، دقیقه ۹۶ در آخرین بازی، گولسیانی، گل برتری پرسپولیس اوسمار رو زد به قلب اون تیم محبوبشون و هر دو تیم محبوبشون، پنچر شدند…. طبیعیه قبل از ۸بازی، اینجوری بزدلانه با پرسپولیس بجنگند؛ مگه نه ادمین…….خخخخخ

ایمون زاید هستم همون ۳تا

یه نفر از این آقا بپرسه؛ تو که اونجا برای خودت رییس هستی، بگو چطور ملوان انزلی خبردار نیست که بازیکنش غیر مجاز هست ولی اون ۲تا تیم محبوبت، هر دو می‌دونستند؟… چطور؟

فقط پرسپولیس

اگه براساس جدول می خواید تیم معرفی کنیدجدول نیم فصل باید ملاک باشه نه یک جدول ناقص نیمه کاره،ضمنافسادشما دراعطای امتیاز ناعادلانه به دوتیم استقلول وترتر کاملا مشهوده،اگر مدیران شومن پرسپولیس بخاطر همین یک مورد فسادتون اعتراض واقعی وشکایت به CASمی کردند این قدر وقیح نبودید،فسادهای داوری وگرفتن پنالتی به نفع تیمهای خاص بماند…..

عارف

نیم فصل اول که همه تیمها یک بازی مقابل هم انجام داده بودن پرسپولیسی که داری در موردش غلط اضافی میکنی دوم جدول بود در ضمن اینکه پرسپولیس ۲۲ هفته نتیجه بازم به شما مربوط نیست شما مفت خوریتو کن.
چطور زمان کرونا لیگ رو نیمه تمام نذاشتین و گفتین حتما باید لیگ برگزار شه!!!
پرسپولیس تمام قهرمانیهاش رو تا بازی آخرین هفته مسابقات بدست آورده اوسکل پلشت
۳ ساله با تصمیمات غیر فوتبالی، با پنالتیهای معیشتی با قرعه کشی های تخمی جام حذفی دارین به عروس آسیا جام میدین اما بازم همین تیم وقتی مقابل سرورش بازی میکنه میره حجله
مرتیکه لمپن

سبحان

آقای کشوری فرد وقتی قانون رو اونجوری که دوس دارین تفسیر میکنین همین میشه
بازیکن ملوان غیر مجاز بوده و همه بازی ها باید سه هیچ بشه نه فقط بازی تیم هایی که ظرف ۴۸ شکایت کردن ..
قانون رو به نفع تیم های محبوبتون تفسیر نکن برادر من

نصیر

تا نیم فصل پرسپولیس یا اول بود یا دوم لیگ جوری که به محض توقف لیگ رفتید به استقلال امتیاز خارج از زمین دادید..علتی هم که برخلاف لیگ دسته پایین لیگ رو ادامه ندادید بازی های آسان پرسپولیس بود..و قطعی بود سهمیه اون

نادر

آقای کشوری فرد
چقدر دلایلتون مضحک و جانبدارانه هست.
حاضرید با تمام مشاورانتون،با بنده که یک هوادار ساده فوتبال هستم در هر قالبی که مایل بودید ،در این رابطه مناظره کنید؟
شما واقعا چی از فوتبال میدونید که در چنین جایگاهی هستید؟
مناظره با یک هوادار ساده فوتبال رو می‌پذیرید جناب؟

علی محمد شاکرمی

آخه احمق،چون پرسپولیس چن هفته نتیجه نگرفته،دلیل میشه بقیه بازیها هم نتیجه نگیره،این استدلال رو از کجا یاد گرفتی،پس با استدلال شما اگه تیمی هفته اول ببازه بیست و نه هفته دیگه هم میبازه،پلشت لاشی،شما زمان داشتی که مسابقات رو برگزار کنی ولی نون شما تو نفهمیدنه،پرسپولیس در اعتراض به این تصمیم باید از شرکت در مسابقات سال آینده انصراف بده تا تیم محبوبت هم سال دیگه بره آسیا و هفتا هفتا بخوره و آبروی ایران رو ببره

احمد رضا عابدزاده

استقلالی وسپاهانی وفولادی ام این ۳تیم باید برن سپاهان روچه دلیل وحساب حقش باید بخورید ونره توخاورمیانه بازی کنه ؟

علی

نتیجه نگرفتن پرسپولیس دلیل نمیشه تو سهمیه های آسیا رو بین تیمهای محبوبت تقسیم کنی اونم وقتی که سه امتیاز مجانی تقدیم کیسه و ترتر کردید و هنوز هشت هفته از لیگ باقی مونده

ققنوس

این کشوری فرد عجب گوسفندیه،قهرمانی های پرسپولیس که با بازی‌های کامل به دست اومده رو داره با قهرمانی مضحک طویله ناصر کراکی با بازی‌های ناقص مقایسه میکنه این مرتیکه انگار یادش رفته تو زمان کرونا اصلا لیگ فریز نشد و مسابقات انجام شد و پرسپولیس با بازی‌های کامل با شایستگی قهرمان شد

سروش

اخه بیشعور تو رو از کجا آوردن؟؟؟ این فوتبال الا…. حدادی با قدرت شکایت پیگیری میکنی این جماعت باید پاسخگو باشند

پرسپولیس عشق اول آخر زندگ

به راحتی حق سرورتون را خوردین لاشی ها

رضا

اگه ۳ امتیاز معیشتی از دو تیم کم بشه
فاصله پرسپولیس با صدر ۵ امتیاز هست که امکان جبران سریع دارد.
اتفاقا پرسپولیس چون نتیجه گرفته و فاصله کم هست منتظر ادامه هست.

akbar

آخه احمق مگه مسابقه اسب دوانیه که هرکی ششم شد دیگه بازنده اس؟ هفت امتیاز فاصله ای نیست که! اونم با احتساب 2 امتیاز معیشتی

پرسپولیس همیشه قهرمان

اگه بر اساس این فرمول می‌خواین عمل کنین ایرادی نداره ولی برای همه لیگ ها یعنی دو تیم آخر لیگ هم به دسته پایین‌تر سقوط کنند و دو تیم برتر لیگ یک بیان بالا…با این استدلال تو تیمی که ۲۲ هفته نتیجه نگرفته و قعر جدوله پس تو هست هفته هم نتیجه نمیگیره و باید سقوط کنن

پرسپولیس همیشه قهرمان

اگر آلزایمر داری پس بدان زمانی همین تیم معیشتی ۱۲ امتیاز از پرسپولیس بالاتر بود سرمربیش می‌گفت پرسپولیس رقیب ما نیست تازه ۵ هفته هم مانده بود همان تیم معیشتی شما تمام بازیهاشو باخت و پایان فصل چهارم شد پرسپولیس همه بازیهاشو برد و با اختلاف ناچیز سوم….دنیزلی و مرفاوی هم اگه یادت نیست جستجو کن بلکه از آلزایمر خلاص بشی… می‌ترسی این بار تیمت چهارم هم نشه… اگر تراکتور اعتراض داشت جرأت داشتی آلزایمر بگیری یا مثل قضیه بیرانوند یکسال رای رو اعلام نمیکردین؟!!!!!!

هادی

گل گفتی مربیشونم صمد مرفاوی بود

❤️ امیدیه قلب پرسپولیس ❤️

خیلی بیشرف و جیره خواری
احمق خودتی پیر خرفت

ناصر نوروزی

یک احمق تمام معنا

صدای سرخ

یک عدد بیشرف رشوه گیر

احسان

اتفاقا خیلی خوبه اینا برن آسیا تا آبرویی برای فوتبال ایران نمونه دیگه

ابوذرموسوی

تیم پایین جدول اعتراض نمی کنن می دونن اگر بازیها ادامه پیدا کن سقوط می کنن دسته یک

ابوذرموسوی

کسی نیست جواب این احمق بده کجا ما 22هفته هست نتیجه نمی گیرم

ابوذرموسوی

از چندم جنگ آتش بس زدن میشد بازیها انجام داد

ابوذرموسوی

حرف زیادی می زنی

یه پرسپولیس یه بهبهان

غلط زیادی نکن مردک،پرسپولیس اعتباروآبروی ایران است،نه تو ونه آن رییس چلمنگت،عددی نیستین که بخواین درباره‌ی تیم بزرگ پرسپولیس اظهارنظر کنید.شما جزبد نامی و اختلاس وخیانت چیزی دارید ؟

امیر

هنوز یادمون نرفته 1400 برای پنجمین دوره پشت هم قهرمان لیگ شدیم اما نزاشتن به آسیا بریم و فولاد و سپاهان نماینده های ایران بودن که گند زدن

امیر

آقای محترم مگه آسیا رفتن با اول شدن فقط ممکن بود؟ با دوم یا سوم شدن آسیا نمیرفتیم؟ حتی به فرض اگه استقلال قهرمان دوگانه میشد ما دوم میشدیم سهمیه سوپرکاپ فصل بعد رو هم کسب میکردیم در کنار سهمیه سطح اول آسیا