اخبار بازیکنانتصویر برتر

کشیدگی همسترینگ فصل را برای گندوز تمام کرد؟ +عکس

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی شاید به بازی هفته آخر نرسد.

الکسیس گندوز دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته بین نیمه بازی با خیبر خرم آباد جای خود را به امیر رفیعی گلر جوان سرخپوشان داد. کشیدگی از ناحیه همسترینگ باعث شد تا سرمربی سرخ ها ریسک نکند و گندور را از بازی خارج کرد.

گوندوز از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی خفیف شده بود و در شرایطی که کارتال اصرار به بازی سازی از عقب زمین توسط دروازه بان و خط دفاعی خود داشت، با توجه به پرس شدید بازیکنان خیبر تاکید کرد با این مصدومیت نمی تواند با پا بازی کند.

امروز گندوز در تمرین ریکاوری پرسپولیس حضور داشته اما تمرین نکرده و تست های پزشکی روی او صورت گرفته و با توجه به کشیدگی پیش آمده شاید این بازیکن به بازی هفته آخر مقابل هوادار نرسد. این بازی پنجشنبه هفته پیش رو برگزار می شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
6قدیم

بهتر شد. رفیعی خیلی بهتر و باانگیزه تره

عشق ابدی پرسپولیس

وقتی رفیعی تو هر بازی که بوده بردیم چرا نباشه؟
عشق است رفیعی ❤❤❤❤❤❤

تقی جعفری

به این میگن توفیق اجباری : رفیعی شوت گیر خیلی خوبیه ؛ در بازی با پا از گندوز بهتره ؛ ضمن این که دوضرب گیر هم نیست که تن مون بلرزه روی ریباند گل بخوریم؛ تنها عیبش اینه که چشم هاش آبی نیست ؛ فارسی حرف می زنه و قرار دادش یه ریاله و شارلاتان بازی بلد نیست !!!! و از بچه گی هاش در میدون آزادی عکس نداره کارگر شهرداری و کارواش هم‌ نبوده !!!!!

حسین

بندازید بیرون این درپیپ رو، توی شش قدم که دروازبان باید بیاد سانترها رو دفع کنه، انگاری بز نگاه میکنه تا مهاجم بیاد ضربه سر بزنه، نصف گلهایی که خوردیم تقصیره گندوز هست، درسته مدافع ها هم بی تقصیر نیستن ولی همین مدافع ها هم وقتی میبینن پشت سرشون دروازبان روی خروج ها ضعف داره دلشون قرص نیستو با استرس بازی میکنن، فقط نیازمند بکارمون میاد که بازی با پاش هم خوبه، گندوز اصلا نمیتونه بازیسازی کنه، تا توپ گیرش میاد بی هدف میفرسته وسط زمین

محمد چوبند

رفیعی گلر خوبیه..