اخبار استقلالاخبار لیگ برتر و حذفی

کمیته انضباطی شکایت آلومینیوم از سرباز غیرمجاز استقلال را رد کرد/ اعزام یزدانی به سربازی در ابتدای اسفند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، اول اسفند ۱۴۰۰ را تاریخ اعزام مدافع استقلال به خدمت وظیفه عمومی خواند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رأی مربوط به شکایت باشگاه آلومینیوم اراک درباره بازیکن استقلال را به شرح زیر صادر کرد:

با توجه به شکایت باشگاه آلومینیوم اراک از باشگاه استقلال مبنی بر استفاده از بازیکن غیرمجاز به نام سیاوش یزدانی در بازی دو تیم در تاریخ ۱۳ دی ۱۴۰۰ از مسابقات لیگ برتر با این ادعا که نامبرده مشمول خدمت مقدس سربازی است، پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده و نظر به استعلام انجام شده از سازمان لیگ فوتبال و لایحه دفاعی باشگاه استقلال؛ تاریخ اعزام بازیکن به خدمت وظیفه عمومی ۱۴۰۰/۱۲/۱ است که در نتیجه، حکم برائت بازیکن و باشگاه استقلال صادر می‌شود.

رأی ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
13 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
شاهین

چرا سازمان لیگ میگه اسامی کرونایی های استقلال محرمانه هست وقتی اذهان عمومی ورسانها وسایر تیمها میخوان بدونن کیا کرونا دارن وبه لیست ،مشکوکن چرا نباید شفاف سازی کرد توعصر انفجاراطلاعت پنهان کاری یعنی چی الان عکسی از بلیط یزدانی تو سایتها گذاشتن مربوط به پرواز ۲۸ دی اگه این کروناش مثبته چجوری مسافرت رفته

پرسپولیسی هستم

آجرلو پست با پارتی که تو نیروهای مسلح داره کارش رو درستش میکنه

241098

بی چاره اینجا ایرانه تیم کیسه تحت حمایت قرار داره

241098

انتظار داشتید تیم سوگلی را محکوم کنن اینها ستاد کرونای ایران را به تمسخر گرفتن

محمد

استعلام از سازمان لیگ؟!!!! چقدر مسخره واقعا! سازمان لیگ چیکاره س! حالا عکس این موضوع اگر بود شک نکنین کیسه سه هیچ برنده بود.
یادمون نره خود سایت لجن سه، بارها گفته بود ایشون معافیت از دانشگاه داره! حتی مسئولین تیمشونم همینو گفته بودن!!!! چی شده ک الان آقا یک سال کوچیکتر شده؟ همون اول میشد بگین متولد ۱۳۷۰ هستش نه اینکه وقت بخرین برای جعل سند!

محمد

طویله فاسد فدراسیون حامی بی چون و چرای آغل کیسه حکومتی

مهرداد۲۵

قاضی که کیسه کش باشه،فدراسیون و وزارت عقده ای های حامی الاستقلال فاسد،سرداری که مدیرشون باشه باران چشمه ای که رفیقشون،فساد تیم سوگلی حکومت ها در ادوار تاریخ فوتبال از هر خطا و خلاف قانون مبرا تازه طلبکار هم میشن مهندسین عزیزی خادم و سجادی دوچرخه سوار فعلا ابو عطا بخوانید و کرونا نمایی ها کنید ،جاودانگی ها و میثاقی ها و راهبر ها خاک بریزد رو ….

سامان

کمیته انضباطی که یار دوازدهم خودشونه بهتر بود جای بهتر شکایت میکردن مثل این می مونه که شکایت برده باشن باشگاه استقلال بگن از استقلال شکایت داریم فوتبالی که بیشتر سیرک آماتور تا حرفه ای

پرسپولیس همیشه قهرمان

اینجا که رای به نفع استقلاله همین طور تصادفی سریع صادر میشه اما رای گل گهر چند ماهه همین جوری رو زمینه…

معرفت

ادمین جان یه پیگیری کنید ببینید کجا باید از سایت ورزش سه به خاطر نفرت پراکنی و تفرقه اندازی و توهین شکایت کرد. زیر هر خبر که کار می کنه تمام پیامهای توهین آمیز به پرسپولیس را چاپ می کنه

Mey Sam

اولا چرا فقط از این الاغ شکایت کردن ؟ از مرادمند چرا شکایت نکردن ؟
دوماً چرا به بازی غیرقانونی یزدانی در فصل قبل رسیدگی نمیشه ؟ مگه نامه نظام وظیفه به هیئت فوتبال تهران منتشر نشده که فصل قبل سرباز بوده ولی نرفته ؟
سوما یزدانی و مرادمند چه تیم ملی دعوت شن چه نشن مشمولن و شرایط استفاده از مزیت ملی پوش بودن رو دیگه ندارن ، و باید از اسفند برن تیم نظامی بازی کنن ، حواس همه باشه که پارتی بازی نکنن برای طویله حکومتی
چهارما از گرشاسبی خواهشمندیم پرونده رو توی فیفا پیگیری کنه ، از مدیرای خودمون که آبی گرم نمیشه
و در آخر اینکه این قضیه کرونای بازیکنای کیسه خیلی مشکوکه، چرا اسامی کرونایی ها اعلام نمیشه ؟ قضیه ایران مال و ایفمارک و انصاری و سجادی رو همه می دونیم ، قطعا کیسه باز هم از رانتش استفاده کرده . رای گل گهر رو هم که اعلام نمی کنن بی شرفا البته که رایشون از الان معلومه

Perspolis The Great

اینا که میگن از نظام وظیفه استعلام نگرفتن پس چطور الان تاریخ اعزام به سربازی رو یک اسفند اعلام میکنن؟

عدنان

شاهکار دیگه از انضباطی