شبکه اجتماعیمصاحبه ها

کنایه عضو هیئت مدیره پرسپولیس به تاجرنیا

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از شکست سنگین شب گذشته استقلال مقابل الوصل، پاسخ کنایه‌آمیزی به رئیس هیئت مدیره استقلال داد.

علی تاجرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال، چند روز گذشته در مراسمی، به هواداران پرسپولیس کنایه زده بود که به خاطر سیاست و ایدئولوژی طرفدار پرسپولیس شده اند و باعث ناراحتی آنها شده بود. حالا و پس از شکست سنگین 7 بر یک استقلال مقابل الوصل در لیگ قهرمانان آسیا 2، علی اینانلو عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به کلیپی از علی تاجرنیا رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال نوشت: اگر اهل صیانتید از حیثیت باشگاه‌تان صیانت کنید!

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

اینکه کیسه به فا خخخخ رفته ی طرف اینم که شما نتونستید تیم و با دوتا بازیکن خوب تکمیل کنید ی طرف ،،،، البته خدایی هاشمیان بازیکن نیاز نداره به استراحت نیاز داره ،، دفاع چپ و می‌زاره راست وینگر و می‌زاره دفاع چپ خخخخخ

مهرداد

مرتیکه بی شرف تاجرنیا ،پول مفتی که از هلدینگ خلیج فارس که حاصل استخراج نفت از سرزمین ایران و تک تک مردم ایران و مردم زجر کشیده و آسیب دیده جنگ بالاخص جنوب می باشد رو داره بی حساب کتاب در باشگاه بی در و پیکر کیسه خرج می کنه و هوادارهای کیسه رو با این جملات که نشون از دوره ساواک داره رو به خورد طرفدارهای کیسه می کنه و جالبه بیشرف کمیته اخلاق کجاست و فقط افشین پیروانی رو می گرده و محروم می کنه و تاج کثیف و فدراسیونش باید چنین اطرافی رو اطرافش دید

نصیر

تاج تهران یک تیم کاملا حکومتی بود فرمانده نیروی هوایی ارتش و داماد شاه همه کاره این تیم بود در حدی که حتی در قرار دادهای خرید F-14 ارتش نام این فرد وجود داره!! کل پول شرکت نفت سرازیر میشد به تاج.. مردم فهمیده بودن تاج یعنی حکومت و پرسپولیس به شدت محبوب شده بود چون نمادی شده بود علیه یک تیم حکومتی آن زمان…بعد انقلاب تیمی دیگر به نام استقلال رو علم کردن و دقیقا الگوی تاج رو تکرار کردن با میزبانی های حکومتی در امجدیه و در نهایت هم با بی قانونی محض دو تیم رو ادغام کردن و پاس تهران رو نابود…الان هم نماد نفت حکومتی ایران پترو کیسه هست و با خصوصی سازی یک طرفه.. پرسپولیس رو دادن عمله های دسته سوم

علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا

❗آقایان مدیریت ما هم کلا ریدین، تیم ناقص فرستادین تو لیگ، یا مریضن، یا مصدومن، بعد نشستن دارن به تیم هفتقلال میخندن ❗

ناصرکرامتی

تاجریان اصلا اهل ورزش نیست،ونبوده،فقط بخاطررانت،ونامی شدن اومدولی خداچنان زدتوسرش،که باندازه خودش حرف بزند،هفففففففففتتتتت تاییها

فقطپرسپولیس

عملکرد بدتون رانمی تونید پشت شکست سنگین استقلول مخفی کنید

پرسپولیس بزرگ

دقیقا پرسپولیس بازیکن بزرگ میخواد وظیفه مدیر جذب بازیکن باکیفیت تو پست موردنظر سرمربیه سه ماهه معلوم نیست چه غلطی دارن می کنن