
روی آنتن
گزارشگر بازی پرسپولیس و لخویا مشخص شد
پرسپولیس نیوز :لخویای قطر، سه شنبه (دوم خرداد ماه) ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش میشود و مزدک میرزایی گزارشگر این دیدار خواهد بود.دیدار رفت ۲ تیم پرسپولیس و لخویای قطر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.




توکل به خدا انشاءالله میبریم
کاشکی احمدی گزارشگر بازی میشد
همین که خیابانی نیست کافیه….
لطفا اعتراض کنید این اقا کیسه کش احمدی بزارن بهتره بازی بدون تماشاگر این اقا هم حالمون میگیره با گزارشگر دیگه بدتر لطفا فشار بیاریم مردک کیسه کش
صدا و سیما چرا به مخاطب احترام نمیزاره
چرا احمدی رو به جای مزدک نزاشتن
با گزارش بی حال این اگه مساوی بگیریم شاهکار کردیم
گزارش بی حال این چه ربطی به بازی داره؟؟؟شما اسقلالی هستید وگرنه هیچ وقت این حرف رو نمیزدید
نه داداش من پرسپولیسی ۶ اتیشه هستم و کلا از نحوه گزارش مزدک و خیابانی بدم میاد و به نظرم نحسن
ببخشید اشتباها گفتم داداش
به نظر من بهترین گزارشگر برا بازی پرسپولیس. اقای احمدی بود چون هیجان ونوع گزارشش خیلی جذابه عادل فقط تا میتونه تیکه میپرونه هرچند عادل هم گزارشگر خوبیه ولی احمدی یه چیز دیگست
واااای..خیلی بد شد.کاشکی میشد همه ی بازیهای پرسپولیس رو عادل گزارش میکرد.خیلی عادل خوبه بازی با گزارش او همیشه جذاب تر میشه
فردوسی پور فقط بلده تیکه پرونی کنه خصوصاً برای پرسپولیس و همیشه با برنامه نود تیمو به حاشیه برده. هم احمدی و هم میرزایی گزاشگر با سواد و محترمی هستند و تمایلات رنگی از نوع قرمز هم دارند