تو حمله محمودی و سرگیف زوج خوبی میشن .علیپور نیمکت باشه ، نیمه دوم بیاد .وینگر راست هم عمری باشه
هادی
جمعه ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ ۲۱:۵۹
امیدوارم اوسمار فردا ترکیب خوبی بزاره بازی دادن همزمان علیپور وسرگیف اشتباهه چون شکل بازی هر دو شبیه هم است وباعث میشه وسط زمین رو از دست بدیم .گرا هم در راست در این چند بازی کاملا خنثی وبی اثر بوده .همون براجعه رو بازی بده بهتره
کیوان
جمعه ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ ۲۰:۲۱
به امید نیمکت نشینی علیپور
Alid66
جمعه ۲۴ بهمن ۱۴۰۴ ۱۶:۰۲
خبرگزاریا گفتن که دانیال و ترابی ۲ ساله میخوامن تمدید کنن با تراکتور،آقا نذارین تورو خدا تیم ما بعد رفتن اینا شد تیم معمولی الان جای دانیال که بهترین دفاع راسته ایرانه چند نفر اومدن و جواب ندادن سرژ اوریه،عملود و گرا و خدا میدونه فصل بعد کی به خدا پول نگهداشتن دانیال و ترابی که درویش ندادکمتر از آوردن این بازیکنا بود اون ور هم که تو پست ترابی درب و داغونایی مث کاظمیان،شکاری،بیفوما،صادقی اومدن که همشون سر هم یک پای ترابی نمیشن من از شما هواداران میپرسم همه اینا رو بندازن بیرون پول جمعشونو بده ترابی رو بیاره بهتر نیست؟فقط ی پول رضایتنامه کاظمیان که هر موقع تو زمینه انگار تیم ۱۰ نفرس ۶۰ میلیا
تو حمله محمودی و سرگیف زوج خوبی میشن .علیپور نیمکت باشه ، نیمه دوم بیاد .وینگر راست هم عمری باشه
امیدوارم اوسمار فردا ترکیب خوبی بزاره بازی دادن همزمان علیپور وسرگیف اشتباهه چون شکل بازی هر دو شبیه هم است وباعث میشه وسط زمین رو از دست بدیم .گرا هم در راست در این چند بازی کاملا خنثی وبی اثر بوده .همون براجعه رو بازی بده بهتره
به امید نیمکت نشینی علیپور
خبرگزاریا گفتن که دانیال و ترابی ۲ ساله میخوامن تمدید کنن با تراکتور،آقا نذارین تورو خدا تیم ما بعد رفتن اینا شد تیم معمولی الان جای دانیال که بهترین دفاع راسته ایرانه چند نفر اومدن و جواب ندادن سرژ اوریه،عملود و گرا و خدا میدونه فصل بعد کی به خدا پول نگهداشتن دانیال و ترابی که درویش ندادکمتر از آوردن این بازیکنا بود اون ور هم که تو پست ترابی درب و داغونایی مث کاظمیان،شکاری،بیفوما،صادقی اومدن که همشون سر هم یک پای ترابی نمیشن من از شما هواداران میپرسم همه اینا رو بندازن بیرون پول جمعشونو بده ترابی رو بیاره بهتر نیست؟فقط ی پول رضایتنامه کاظمیان که هر موقع تو زمینه انگار تیم ۱۰ نفرس ۶۰ میلیا
سروش نزارید اگر عالیشاه رسیده