حیف این عنایت زاده جوان نیست ازش استفاده نمی کنند اونوقت این باکیچ خنثی هر هفته تو ترکیب هستش و هیچ گوهی هم نمیخوره چون اسمش باکیچه اون کیسه ابله از رزاقی نیا ۱۹ ساله جوان چه جوری تو ترکیبش استفاده کرد و الان فیکس تیمشه اونوقت ما سرلک ۳۴ ساله باکیچ ۳۳ ساله همیشه فیکسن
علیرضا _ پرسپولیس ارتش سرخ آسیا
جمعه ۱ اسفند ۱۴۰۴ ۰۸:۱۱
اوسمار باید همیشه بمونه، تنهاکسی که میتونه تیم رو قهرمان کنه، فصل بعد هم میترکونه شک نکنین
مگه تمرین هم میکنید؟؟؟
حیف این عنایت زاده جوان نیست ازش استفاده نمی کنند اونوقت این باکیچ خنثی هر هفته تو ترکیب هستش و هیچ گوهی هم نمیخوره چون اسمش باکیچه اون کیسه ابله از رزاقی نیا ۱۹ ساله جوان چه جوری تو ترکیبش استفاده کرد و الان فیکس تیمشه اونوقت ما سرلک ۳۴ ساله باکیچ ۳۳ ساله همیشه فیکسن
اوسمار باید همیشه بمونه، تنهاکسی که میتونه تیم رو قهرمان کنه، فصل بعد هم میترکونه شک نکنین
به امید پیروزی !