نقل و انتقالات پرسپولیس

گزینه پرسپولیس راهی لیگ ترکیه شد

امبایه نیانگ مهاجم مطرح سنگالی که سابقه بازی در تیم های مطرجی چون میلان را در کارنامه دارد، راهی تیمی در فوتبال ترکیه شد.

نیانگ طی سه پنجره اخیر نقل و انتقالاتی یکی از گزینه های اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله بود و حتی چندبار مذاکراتی هم بین دو طرف انجام شد. با این حال توافقی صورت نگرفت و مهاجم سابق روسونری به ایران نیامد. نیانگ حالا به تیم گنچلربیرلیغی ترکیه پیوسته و قرار است چالش جدیدی در فوتبال این کشور داشته باشد.

نکته جالب اینکه پرسپولیس این روزها در به در به دنبال جذب مهاجم آزاد است و نیانگ هم می توانست گزینه خوبی برای این تیم باشد ولی گویا مدیران پرسپولیس و وحید هاشمیان به دنبال جذب گزینه های دیگری هستند و علاقه ای به جذب نیانگ نشان ندادند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

همه این گشتن ها الگیه اینها بازیکن خوب نمیخرن اخر سر میرن یه پیرمرد 37 ساله مثل کریم انصاری فرد میخرن که دو سه بازی بیشتر بازی نکنه،قرارد دوساله میبندند زودتر هم میفرستنش بره پول دوسال باهم قسمت میکنن بازیکنی که بهشون پول دلالی بده جاش پیش درویشه

معجزه سرخ

درویش برو دیگه

مصطفی

واقعا اگر قرار به جذب هست بدون افشای اسم بازیکن انجام بدید تا از شما ندزدن، البته اگر!!!

وحید

قضیه پارسال داره تکرار میشه و این درویش بی همه چیز داره هوادار را بازی میده

داود

لعنت بهت اگر یکی ار اینا اصلا کزینه باشه همشوت دروغه. درویش بی ریشه گمشو بیرون

محمد

لعنت به درویش که دوماهه میخواد یه مهاجم بخره و میگه پول ندارم‌، فلان مهاجم گرونه! درحالی که توی همین فاصله استقلال ۵تا مهاجم خریده که حدود ۱۰ میلیون یورو پول این ۵تا مهاجم رو داده که ۴تاشونم خارجی بودن! 

متین

به تعداد هر بازیکن بزرگ که از دست پرسپولیس می پرند ۱۰۰ تا فحش نثار درویش و پروین کنید

داود

توصدتا بده من هزارتا اعنت بر همه وجودش میفرستم. اما این ادم بود تا الان مرده بود