شبکه اجتماعی

گلایه‌های مهدوی‌کیا بعد از محرومیت ۲ بازیکن تیم‌ملی

کاپیتان سابق تیم‌ملی می‌گوید ای کاش دنبال حل مشکلات کشورمان بودیم.

با محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی از تیم ملی، کم کم چهره های ورزشی به این مسئله واکنش نشان می دهند. مهدی مهدی کیا کاپیتان سابق تیم ملی هم با انتشار عکسی از مسعود و احسان می نویسد: «لحظاتی که باعث خوشحالی مردم ایران شدید هیچوقت از یاد نخواهد رفت. به امید روزی که سیاست دست از سر ورزش بردار و عمل جای شعار را بگیرد. ای کاش به فکر زیرساخت های ورزش، ساختن چند ورزشگاه آبرومندانه و توجه به ورزش های پایه این مملکت، از بین برد فقر، اعتیاد، بیکاری و… بودیم نه اتفاقات لبنان و سوریه و عراق و… پاینده باد ایران و ایرانی.»

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
18 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ارسلان

درود بر مهدی جان سیاست باید از فوتبال جدا شه

خورشید

عملکرد حاج صفی و شجاعی کاملا عاقلانه بود.
آفرین به شجاعت شما برابر جهالت.

6قدیم+6جدید+10دقیقه 10 نفره3گل=کیسه سوراخ

دمت گرم اقا محمدی تا یک ادمایی مثل این اقا وحید باشن نظر بدن این فوتبال به هیچ جا نمیرسه

وحید

آقای ۶ قدیم و ۶ جدید و…
مگه من راجع به فوتبال نظز دادم.(البته جهت اطلاع ،خودم مدرک مربیگری هم دارم).بعنوان کسی که سالها آقای مهدوی کیا رو تو استادیوم آزادی تشویق کردم انتظار بیشتری داشتم و دارم.مخصوصا در ایام شهادت شهید حججی عزیز.حداقل حرمت این شهید رو نگه میداشت.

دختر پرسپولیسی

چه ربطی به شهید داره؟ فوتبال قاطی سیاست نکنید

6قدیم+6جدید+10دقیقه 10 نفره3گل=کیسه سورخ

اقا وحید به نظر اینجا سایت کجاست؟الف.سیاسی ب.اقتصادی ج.فرهنکی د.فوتبالی …….. من که نمیدونم پس شما تو این سایت چکار میکننین اگه نظر فوتبالی نمیدین . مطمئن باشه اگه سیاست خودشو جداکنه از فوتبال ماهم یک روز قدرتمندترین تیم ملی جهانو داریم

Javadfcp

حتی اینجا هم دست از استفاده ابزاری از شهدا بر نمی دارید؟
تا یه جایی به بن بست میخورن سریع از شهدا مایه میزارن…
بخدا که شهدا از دست شما مقدس نماها و به اصطلاح ارزشی های بیشترین دلخوری رو دارن….

6قدیم+6جدید+10دقیقه 10 نفره3گل=کیسه سوراخ

برادر ما چه کار داریم به شهدا چرا شما همه چی رو باهم قاطی میکنین بابا حرفمون یک چیز دیگست چرا متوجه نمیشین ما میگیم فوتبال باید از سیاست جدا بشه چرا موضوع بحثو نمیفهمین بحث ما اخراج حاج صفی با شجاعی از تیم ملیه چه ربطی به شهدا داره اونا تو تیم باشگاهین قرارداد بستن مگه دست خودشونه بازی نکنن اگه تیم ملی بازی نمیکرد روبه روی اسراییل ما هم حمایت میکردیم چرا شما توجه نمیکننین؟

عادل حسینی

چرابعضی حرفهاپاک میشه؟ لطفاصحبت های قبلی منتشربسه

علی

اسرائىل خط قرمزه ومدافعان حرم قابل ستایش واحترام واقعا ایمانشون کاملتره وخیلی شجاعن درود بر روح پاکشان و امیدوارم قدردانشون باشیم

امیر پرسپولیسی

درباره ایمان ادما خدا قضاوت میکنه نه تو ….اول از همه به عنوان ادم یاد بگیر به اعتقادات مردم احترام بذاری…..بعد بیا صحبت کن و جایگاه خدا رو ادعا کن…..هر کی رو تو قبر خودش می‌ذارن پس بهتره به فکر اینده و عاقبت خودت باشی……خدا همه ی مارو می‌شناسه و قضاوت می‌کنه…..قضاوت و داوری مردم فقط در حد خداست نه یه عده ادم ریاکار و دورو

عادل حسینی

آقای مهدوی کیاشماتاج سرمن وافتخارباشگاه محبوبمی.امامهدی جان من باتمام حرفات موافقم که نبایدبازیکنان مامحروم بشن وقتی خودفلسطینی هابااسرائیل بازی میکنن.امابرادرعزیزوگرامی نگولبنان وعراق و…ماجوانانمون بخاطردین والبته آسایش مادارندشهیدمیشن.ازشماانتظارمیره تواین روزهاکه فرزندعزیزمون( شهیدحججی) به اون شکل وحشیانه به شهادت رسیدلااقل تسلیت میگفتیدواسم عراق و…نمیاوردید

قشقایی

درود بر مهدی کیا که نان به نرخ روز نمی خورد

وحید

آقای مهدوی کیا واقعا از شما انتظار نداشتم.
بنده روزهای اول بازیتان در پرسپولیس با شماره ۲۰ رو (اگه اشتباه نکنم با مربیگری یورگن گده) تو استادیوم آزادی تا آخرین بازیتان رو (فینال جام حذفی با سپاهان) از نزدیک دیدم. روز خداحافظی هم تا لحظه آخر بخاطر شما تو استادیوم ماندم .خیلی دوستت داشتم ولی افسوس….

وحید

آقای مهدوی کیا
اگه وقت کردید یه سر به اردوهای جهادی دانشجویی هم بزنید تا مسئله فقرزدایی توسط این عزیزان را ببینید.

6قدیم+6جدید+10دقیقه 10 نفره3گل=کیسه سوراخ

اقا وحید پس این پول مملکت کجا میره که باید دانشجوها فقرزدایی کنن هر کس باید کار خودشو بکنه دانشجو باید درس بخوانه نه فقرزدایی کاردولته که فقرزدایی کنه بااین همه ثروتی که داریم اگه یکم که فکر کنی هرکی باید کارخودشه بکنه همه مسائلو با هم قاطی نکن خواهشن

مهر

دمت گرم مهدی جان

زهرا۶۶۶۶

درود بر مهدوی کیای عزیز
و افسوس از نادانی…