شبکه اجتماعی

گلایه جالب بیرانوند از مربیان تیمش!

علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس با انتشار این پست در صفحه اینستاگرام خود نوشت: بعد از یه هفته تمرین پر فشار یه روزم ایگور و مارکورو نبینی خوبه

 

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
6 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
میثم قدبیگ لو

پهلوان لرستان و ببر پرسپولیس ایران

shman

اونوقت وسط نیم فصل اول هیچکدام از دقیقه ۷۰ ببعد نای راه رفتن هم ندارن .دم مارکو گرم .تیم قهرمانی فصل قبل را مدیون بدنسازی مارکو است .دم برانکو با این بدنساز گرم .هردوشان را دوست داریم.اصلا هم تکراری نبود .سایت شما اشکال دارد

shman

اونوقت وسط نیم فصل اول هیچکدام از دقیقه ۷۰ ببعد نای راه رفتن هم ندارن .دم مارکو گرم .تیم قهرمانی فصل قبل را مدیون بدنسازی مارکو است .دم برانکو با این بدنساز گرم .هردوشان را دوست داریم

maryam6+4

خخخخ….قیافه اقای مارکو نشون میده که سخت گیره…

shman

اگر تمرینات علمی و بر فشار مارکو نبود سال گذشته همه ازدقیقه هفتاد ازنفس میافتادید .ازمارکو وبرانکو جانانه تشکر کنید

مهگل

ههههه…ایول..مرسی آقای مارکو که اینقدر سخت میگیرین