اخبار بازیکنان

یک استعداد دیگر پرسپولیس از دست رفت

دیگر ستاره جوان آکادمی پرسپولیس به راحتی از این تیم جدا شد.

اواخر فصل گذشته و در روزهایی که اسماعیل کارتال هدایت پرسپولیس را برعهده داشت، او پس از بررسی عملکرد چند بازیکن آکادمی در تمرینات تیم بزرگسالان، روی جذب دو استعداد جوان تاکید ویژه‌ای کرد؛ امیرحسین محمودی و بنیامین علیپور، دو بازیکنی که با درخشش در مسابقات جوانان تهران عنوان پدیده را به دست آورده بودند و حتی قرارداد حرفه‌ای هم با باشگاه امضا کردند.

اما با جدایی کارتال، مسیر این دو استعداد تغییر کرد. مدیران باشگاه با وجود امضای قرارداد حرفه‌ای، آن را در سازمان لیگ ثبت نکردند و نام هر دو بازیکن را هم از فهرست اردوی ترکیه خط زدند تا در تهران بمانند. همین تصمیم، سرنوشت متفاوتی برای این زوج جوان رقم زد؛ محمودی در جریان یک بازی دوستانه دچار شکستگی دست شد و نزدیک به سه ماه از تمرینات دور ماند، و علیپور هم وقتی متوجه شد قراردادش ثبت نشده، به صورت یکطرفه فسخ کرد و راهی گل‌گهر شد.

محمودی و علیپور که سال‌ها کنار هم بازی می‌کردند و به نوعی زوج جدانشدنی تیم‌های پایه محسوب می‌شدند، حالا مسیرهای متفاوتی را طی می‌کنند؛ یکی همچنان در پرسپولیس حضور دارد و دیگری در تیمی دیگر به دنبال آینده‌اش است. اتفاقی که می‌توانست برای سرخپوشان به معنای داشتن همزمان دو پدیده جوان باشد، اما در نهایت به یک فرصت از دست‌رفته تبدیل شد.با این وجود علیپور در این فصل فرصت بازی کردن پیدا نکرده و برخلاف محمودی که حالا ستاره پرسپولیس به حساب می آید، نتوانسته خودش را نشان دهد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
2 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر

ای درویش خدا یجوری بزنه به کمر تو و زنوزی و عواملش تو پرسپولیس که دیگه تا ابد نتونین بلند بشین.این بلاهایی که شما ها سر پرسپولیس آوردین خدا سر کسی نیاره انشالله.استعدادای باشگاهو که گرفتین فوت و فنا کردین.یه سری هوادار میگن محمودی رو به خاطر یک بازی بزرگش نکنین اتفاقا من با شنیدن و خوندن این خبر که محمودی با این استعداد از پرسپولیس نرفته و مطمئنم به خاطر عشق به پرسپولیس مونده بزرگش میکنم.محمودی امروز نتیجه تلاش و عشقشو به پزسپولیس داره میبینه و تو دل هوادارا جا پیدا کرده.

کاپیتان ابدی

هر چی میکشیم از دست مدیران بی کفایت هست
حالا اگه بازیکنای اسم و رسم داری بودن و قرار بود پول کلانی بگیرن آدم دلش رو خوش میکرد و یه بهونه ای برای خودش جور میکرد که ناراحت نشه
اینا که هزینه ای رو دست باشگاه نمی ذاشتن
همین بازیکنا رو یکی دو فصل دیگه باید چندین برابر قیمت اونم با التماس از تیماشون خریداری کنیم