اخبار استقلالاسلایدرمقالات فوتبال

یک بام و دوهوای عجیب مربی ‌استقلال؛ پدر علیه پرسپولیس، پسر در تیم‌های پایه سرخ‌پوشان

مربی استقلال در شرایطی صحبت‌هایی را علیه باشگاه پرسپولیس مطرح کرده که فرزند او در تیم‌های پایه این باشگاه فعالیت می‌کند.

رجبی که در غیاب جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با فولاد شرکت کرده بود، در بخشی از صحبت‌هایش، مدعی سود بردن پرسپولیس از سوت‌های داوری شد و گفت: «امسال تیم رقیب ما ۱۴ امتیاز را از طریق اشتباهات داوری گرفته است و می‌توانم تک‌تک بازی‌هایی را که از داوری امتیاز ناعادلانه گرفته است را بگویم. در بازی پرسپولیس و آلومینیوم آن‌ها یک گل آفساید به‌ثمر رساندند؛ در بازی با ذوب‌آهن هم یک گل آفساید دیگر وارد دروازه حریف کردند؛ در بازی با گل‌گهر هم گل سالم حریف را نادیده گرفتند. در بازی با هوادار باز هم گل آفساید زدند و مقابل استقلال خوزستان هم از اشتباه داوری سود بردند. باز هم بازی‌های دیگر وجود دارد که می‌توانم بگویم.»

نکته جالب توجه در خصوص دستیار جواد نکونام این است که امیرپارسا رجبی، فرزند مربی استقلال در تیم جوانان پرسپولیس حضور دارد و ۴ فصل متوالی‌ست که در تیم‌های پایه این باشگاه توپ می‌زند. همچنین وی یکی از کاپیتان‌های این تیم نیز محسوب می‌شود.

حال سوال از مربی استقلال این است اگر به سلامت باشگاه پرسپولیس و تصمیمات درباره این تیم اعتقاد ندارد چرا پسر خودش را به این باشگاه فرستاده است!

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
8 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

افعی کبوتر نمی زاید پسرشو اخراج کنین

هوادارپرسپولیس

یک نفری پیدا شود و به سرمربی کیسه تذکری بدهد این حرکات کنارخط چی هست و تو را و تیم کیسه به کجا می رساند. ۱۵ تا سرمربی دیگر درلیگ برتر داریم این حرکات انجام نمی دهند. این چه رازی دارد و نگذاشت تیم فولاد خوزستان لباس مشکی به تن کنند چونکه خیال می کند اگرلباس مشکی بپوشد سه امتیاز بازی را می گیردو برنده میدان است. یک سرمربی حرفه ای این طور فکر نمی کند. مثلا دربازی با نساجی مازندران اگر سرمربی کیسه لباس مشکی بپوشد و شش گل ازنساجی بخورد چی می شود.

کاربر یک

دقت کردین این تیمای که دارن سقوط میکنن همش باعث بانیش مربی های بی دانش کثیف کیسه کشه مثل رحمتی بختیاری زاده عنایتی که هر کدوم ۳ الی ۶ امتیاز بخشیدن به تیم محبوب خودشون تیمای تحت قراردادشان فدا کردن به راستی مایلی کهن راست می‌گفت که قلعه نوعی مربیان لیگ چیدمان میکنه هیچ وقت این مربی‌ های بی دانش تازه کار کیسه کش بی تیم نموندن فقط از این تیم به تیم دیگه میرن فوتبال ایران همش باند بازی هیچ کس کس هم نیست پیگیری کنه

Russell

و واقعا عجیبه که امثال فکری منصوریان عنایتی خطیبی رحمتی و … باوجود نتایج ضعیف، همیشه سهمیه مربیگری لیگ برتری دارن

کاربر یک

دقیقا چون تو باند تاج خطیر افشاریان قلعه نویی هستن و هر کیسه کشی فوتبال میزاره کنار سریع سرمربی لیگ برتری میشه فوتبال ایران خیلی وقته سیرک شده مردم سرکار هستن این فوتبال نتایجش از قبل بیرون مشخص شده فاتحه این فوتبال باید خوند تا اینا هستن لیگ ایران فوتبال ایران روز خوشی نخواهد داشت

ناشناس

لابد پسرش نفوذیه .
یحیی نمیرفت مصاحبه قبل بازی جریمه
میشد . میرفت هم جریمه ش میکردن
الان چکش نمیاد یکی عوضی تر از خودشو
میفرسته هیچ اتفاقی نمی افته

مهدی پرسپولیس عشق آخر وتمام زندگیم

ببند بابا پیشکسوت گوز کسوت هم نیس این بابا گه خوری ناشتا میکنه از بس مدیران ما سکوت‌ کردن اینا هی گه خوری میکنن

حامیییی

من نمیدونم چرا مربیای پرسپولیس در مورد اشتباهات داوری استقلال، مخصوصا حین مسابقه اعتراض نمیکنن؟؟
جواد چکش فقط داره با حوشی گری نتیجه میگیره
نمونش بازی دیروز که دیدیم چه کرنر مسخره ای گرفتن!!