داوری ها

۲ گزینه قضاوت دربی مشخص شد

کارشناس داوری فوتبال گزینه های محتمل قضاوت دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با فارس در خصوص گزینه‌های احتمالی قضاوت دربی پایتخت اظهار داشت: به نظر من ۲ گزینه بسیار محتمل برای قضاوت مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال وجود دارد. امیر عرب براقی و کوپال ناظمی بهترین گزینه‌ها هستند. عرب براقی داوری بین‌المللی است و کوپال هم داوری ملی است که برای سوت‌زدن در دربی به‌اندازه یک داور بین‌المللی شایستگی قضاوت این مسابقه مهم را دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه عرب براقی داور بین‌المللی است به عقیده من او گزینه اصلی داوری دربی خواهد بود و قضاوت این مسابقه را به او می‌سپارند. عملکرد هر دو داور عالی است. فصل گذشته کوپال ناظمی ۳ اشتباه تأثیرگذار داشت و عرب براقی ۲ اشتباه تأثیرگذار و این دو جز کم‌اشتباه‌ترین داوران لیگ برتر بوده‌اند.

کارشناس داوری تأکید کرد: قضاوت در دربی بیشتر جنبه مدیریتی دارد یعنی داور ضمن اجرای قوانین باید به‌خوبی بازی را مدیریت کند. کاری که بیژن حیدری انجام می‌دهد. ناظمی این شاخصه را به‌خوبی دارد و عرب براقی هم باید از قضاوت تقابلی خود کمتر کند و بیشتر به مدیریت بازی رو بیاورد.

سلیمانی تأکید کرد: به نظرم چینش داوران مسابقه دو تیم پرسپولیس و استقلال این‌گونه خواهد بود، امیر عرب براقی داوروسط خواهد بود، کوپال ناظمی داور VAR و بیژن یا پیام حیدری هم داور چهارم باشند.به گزارش فارس، دیدار دو تیم در هفته دوازدهم لیگ برتر روز جمعه ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
7 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد

دفاع پرسپولیس افتضاح است سمت راست و چپ و کنعانی زادگان ول هستند

محمد طالبی

با همه این اوصاف پرسپولیس با گذر از تمامی این بی عدالتی ها دنبال احیای حق خود نه چشم به تصمیمات ناجوانمردانه داوری در ایران دارد و نه عذر بهانه ای و نه مانند بعضی از تیم‌های بی مایه پشت کسانی در لباس داوری پنهان شده است، بلکه بطور حتم حق خود را در مستطیل سبز گرفته و با وارد کردن توپ داخل کیسه ی بی مایگان، در بازی از احیای حقوق خود دفاع و واقعیت را با شکست دادن رقیب بی مایه و بی اصالت احیا می کند.
اتاق وار در ایران نمونه بارز هواداری از آن تیم بخصوص بوده و مثال آوردن در این باره سند چند صفحه ای از نتایجی که جلوی تیم‌های لیگ دویی و درجه چندمی به نفع آن تیم بی مایه تمام شده حاصل می گردد.

محمد طالبی

وار از بدو آمدنش به ایران بارها و بارها منجر به بی قانونی محض بوده. مکرراً مشاهده شده در اتاق وار، اون داورانی که جلوی مانیتور نشستند و چند بار فیلم رو بازبینی کرده‌اند فقط بابت عوام فریبی بیننده بوده و همه جهات بازبینی ها به تصمیمی منجر شده که خودِ آن داور مربوطه بازی هوادار فلان تیم بوده و درست را غلط و یا اشتباه را معکوس درست بودن جلوه داده و با روان تماشاگر بازی شده و هیچ شخص خاصی هم پیدا نشده تا بساط چنین داوران و اتاق هایی را برچیده و قانون را جایگزین باندبازی در اتاق وار نمایند.

محمد طالبی

چه انتخاب های فاجعه و بدسابقه ای !
خصوصا، حیدری استقلالی و کوپال ناظمی کم سواد از داوری !
بازیکنان بطور حتم در طول بازی نه دل به وار ببندند و نه دنبال پنالتی گرفتن در محوطه جریمه باشند و اساسا بحث داوری رو در زمین فراموش کنند.
فقط باید از صفر تا صد این بازی ، طرح حملات خطرناک بست و هجوم همه جانبه، و ایجاد موقعیت گل های فراوان و زدن گل و دلخوشی کردن به ساق های اورونوف و علیپور و هر پرسپولیسی ای که تشنه باز کردن کیسه ی توری دروازه استقلاله !
وار در ایران به نفع داوری تصمیم گیری میشه که هوادار تیم بخصوص خودشه و برخلاف قانون داوری کاری با واقعیت و اتفاق پیش آمده در زمین نداره

محمدحسین

نباید اصلا اجازه بدهند استقلالی ها به سمت دروازه مون بیان

امیر

بعنوان یه هوادار قدیمی پیشنهاد میکنم فرشاد را دفاع راست بزارند چون یعقوب تاحالا چندتا سوتی بد داده واوریه هم که تعطیله حداقل فرشاد هم تجربه داره هم خلق جنگندگی داره، خدا لعنت کنه درویش را با تیم بستنش تیم قهرمان یه فروارد داره دفاع کنارهم کلا 3نفر که یکی چپ ودوتا راست داریم که دوتاشون روهم نصف دفاع هم نیستن

درویش خائن

متاسفانه براجعه اصلا به درد دفاع راست نمیخوره و در واقعیت احمد زاده از اون بهتره!!!!