نقل و انتقالات پرسپولیس

۵ باشگاه اجازه ثبت قرارداد ندارند / پرسپولیس فعلا مشکل ندارد

با اعلام مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ پنج باشگاه لیگ برتری قادر به ثبت قراردادهای جدید نیستند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی ۵ باشگاه لیگ برتری خبر داد.

با اعلام فریبرز محمودزاده، پنجره باشگاه‌های استقلال، فولادخوزستان، ماشین سازی تبریز، صنعت نفت آبادان و شهرخودرو مشهد بسته است و به این ترتیب این باشگاه‌ها علیرغم مذاکراتی که این روزها با بازیکنان جدید دارند، نمی‌توانند قراردادهای مربوطه را در سازمان لیگ ثبت کنند و کارت بازی بگیرند.

محمودزاده در خصوص وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس نیز عنوان کرد؛ هنوز نامه جدیدی به دست ما نرسیده و تا زمانی که نامه‌ای ارسال نشود این باشگاه می‌تواند به جذب بازیکن بپردازد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها