روی آنتن

برنامه «باشگاه» پنجشنبه شب روی آنتن شبکه دو

پرسپولیس نیوز :  برنامه «باشگاه» این هفته پنجشنبه ساعت 23:30 از شبکه دوم سیما روی آنتن می‌رود.

بنابر اعلام تهیه کننده این برنامه مجتبی سلیم‌خانی، در این برنامه با محمود سالارکیا، معاون حقوقی و رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفتگو خواهد شد. همچنین میثم نقی‌زاده میهمان حضوری این برنامه خواهد بود و گزارش ویژه‌ای از وی پخش خواهد شد.

بخش تصاویر ویژه از بازی پرسپولیس – ملوان، اتفاقات رختکن و اردوی پیش از بازی نیز از دیگر بخش‌های این برنامه هستند.

در برنامه این هفته، محمد مقدم مجری اصلی این برنامه شروع به کار کرده و علیرضا دهقانی او را همراهی می‌کند.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
0 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها