حواشی

حواشی دیدار پرسپولیس مقابل چادرملو

دیدار بین تیم‌های پرسپولیس و چادرملو در هفته نوزدهم با حواشی مختلفی همراه بود.

در چارچوب مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و چادرملوی اردکان از ساعت ۱۶ امروز به میزبانی ورزشگاه پاس به مصاف یکدیگر رفتند که این رویارویی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان به پایان رسید.

حواشی این بازی را در ادامه می‌خوانید:

* با وجود اینکه بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شد اما چند نفر با حضور روی سکوها تماشاگر این بازی بودند.

* امید عالیشاه که به دلیل آسیب دیدگی در این بازی غایب بود با لباس شخصی در ورزشگاه حضور یافت تا تماشاگر این دیدار باشد.

*حسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سروش رفیعی، علی علیپور و حسین ابرقویی‌نژاد بازیکنان پرسپولیس، پیش از شروع بازی به سمت نیمکت چادرملو و سعید اخباری رفتند.

*ادسون ماردن، ماریو اوتازو، ویتائو و هادی حبیبی‌نژاد نیز از چادرملو به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند. بازیکنان خارجی چادرملو خوش‌وبش جالبی با اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس داشتند.

*کریم باقری مربی پرسپولیس پیش از آغاز دیدار، به اشتباه سمت نیمکت چادرملو رفت.

*پیمان حدادی، محسن خلیلی، محمد انصاری، فرزاد حبیب‌الهی، رضا کرمانشاهی، علیرضا بابایی و حمید علیدوستی جزو مهمانان ویژه این دیدار هستند.

* از ابتدای بازی حنیف عمران زاده کنار خط بازیکنان چادرملو را هدایت کرد و سعید اخباری که پس از عمل جراحی زانو با عصا روی نیمکت حضور داشت برای دقایقی کنار خط حضور داشت تا نکات فنی را به بازیکنانش منتقل کند.

* یکی از اتفاقات مهم بازی در نیمه دوم رخ داد که سجاد مشهدی با خطای غیر ورزشی و خطرناک موجب مصدومیت سروش رفیعی شد و بعد از بررسی VAR با کارت قرمز از زمین اخراج شد.

* در این بازی کمک داور ویدیویی نقش مهمی داشت و وحید کاظمی طی دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه هم تصمیم اتاق VAR را پرسید و هم از طریق نمایشگر کنار زمین خودش بررسی کرد که طی هر دو صحنه او اعتقادی به پنالتی نداشت و دستور به ادامه بازی داد.

* فرزین معامله‌گری، خرید زمستانی سرخپوشان که در این دیدار روی نیمکت حضور داشت از اواسط نیمه دوم به ترکیب پرسپولیس وارد شد تا اولین بازی خود را با پیراهن این تیم تجربه کند.

* وحید کاظمی برای پایان بازی ۱۰ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که این تصمیم به شدت از سوی افشین پیروانی با اعتراض همراه شد.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
4 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
هوادارپرسپولیس

دربازی امروز پرسپولیس و چادرملو باید گفت اگرپرسپولیس بازیکنی مسی یا رونالدو داشت باز نمی توانستند به چادرملو گل بزنند.دیواردفاعی سخت ویک دروازه بان بسیارعالی ازیک طرف و شانس ازطرف دیگر ، دوبارشوتها به تیرافقی وعمودی خوردند و شانس دومشان هم دوپنالتی پرسپولیس توسط داور وسط واتاق وی ای آر نادیده گرفته شد.یعنی تااینجا چهارگل ازدست دادیم . گل پرسپولیس توسط بازیکن محمودی بی نهایت سخت ودشوار بود. محمدی یک تنه ودرمقابل نصفی ازبازیکنان تیم حریف گل زد.این گل یک کلاس آموزشی درپرسپولیس بود برای تیمهایی که دفاع فشرده واتوبوسی دارند. این کار سرمربی اوسمار، جالب بود.البته آقای گل محمدی سابقا درفکراین بود

عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

حاشیه فقط مدیرعامل متوهم چادرملو

عاشق دهه پنجاهی پرسپولیس

با کمک داور بردیم!!! وقت‌کشی کردیم!!! چادرملو بهتر بازی کرد!!! این جملات افاضات آقای بابایی مدیرعامل حریف بود. اگه یه جوون این حرف‌ها رو می‌زد، می‌گفتیم خامه و جوگیر شده، اما اون بنده خدا چه جوری بازی رو دیده. ما پرسپولیسی‌ها اگه گاهی عصبانی می‌شیم و اون جور که باید و شاید گاهی از تیممون راضی نیستیم، همش مال بد بازی کردنمون نیست؛ بخشی مال استرسی هست که داریم. ترس امروزمون از خوب بازی کردن چادرملو نبود؛ از اتفاقات فوتبال و بدشانسی بود.
گذشته از این حرف‌ها دم محمودی واقعا گرم. خوشحالی برد امروز یه طرف، خوشحالی بابت داشتن محمودی یه طرف.

امیر

منظورش از بهتر بازی کردن فک کنم ۴ تا موقعیتی هستش که دروازه بانشون گرفت.وقت کشی هم فک کنم منظورشون ۵ دقیقه کار داشت بازی تموم شه هست که داشتن حمله میکردن موقعیتی هم نداشتن.دروازه بانشون از دقیقه یک درحال وقت کشی بوده.