
تراکتور پاسخ پرسپولیس را داد!
بیانیه باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه تراکتور را در پی داشت.
باشگاه پرسپولیس امروز در کنایه به وضعیت تراکتور نوشت:«در برخی باشگاهها درگیری میان بازیکن و سرمربی منجر به تغییر سرمربی میشود اما برخی از رسانهها به این حواشی توجه ندارند و تمرکزشان صرفا روی پرسپولیس است.» رسانه رسمی باشگاه تراکتور در پاسخ نوشت:
«باشگاه تراکتور در پی انتشار مطلبی در رسانه رسمی یکی از باشگاهای تهرانی و تلاش جهت حاشیهسازی برای تراکتور برای توجیه و فرافکنی شرایط بحرانی خود ، موارد ذیل را صرفاً جهت تنویر افکار عمومی یادآور میشود.
قبل از هر موضوع دیگر، اشاره به این نکته ضروری است که شاهد اذعان به بزرگی تراکتور از سوی باشگاههایی هستیم که سالها داعیه بزرگی در فوتبال ایران داشتند و حال تسکین درد خود را در چنگ انداختن به دامن باشگاه تراکتور جستوجو میکنند. این امر نشان از عظمت و بزرگی تراکتور دارد؛ تا جایی که بزرگنمایی موضوعاتی کوچک که اساساً موضوعیتی نداشتهاند، به راه برونرفت آن تیمها تبدیل شده است.
علیایحال، در دنیای فوتبال شایعات و حواشی همواره بخشی از بازی خارج از زمین هستند؛ اما تفاوت اصلی بین باشگاهها در نحوه مدیریت این جریانات است.
برخی مجموعهها وقتی با بحران یا فشار داخلی مواجه میشوند، به راهحلی جز ایجاد تنش و مسموم کردن فضای فوتبال نمیاندیشند؛ شایعاتی که بیشتر برای پوشاندن ضعفهای مدیریتیشان طراحی میشود. طبیعتاً این رویکرد تنها بیتجربگی و ناتوانی در مدیریت واقعی بحران را نشان میدهد.
اما باشگاه تراکتور اهداف دیگری را دنبال میکند. هدف تراکتور مدیریت صحیح حواشی است، نه جستوجو و دامن زدن به شایعاتی که هیچ مبنای منطقیای برای آنها وجود ندارد.
تعامل باشگاه تراکتور با هواداران و رسانهها همواره شفاف و بر پایه منافع همهجانبه تیم است. در این مجموعه، نظم و ثبات در اولویت قرار دارد و حواشی و شایعات دستچندم نمیتواند قطار باشگاه را از ریل موفقیت خارج کند.



یادم نمیاد پرسپولیس کبیر خودش درگیر بیانیه نویسی پرداختن به تیم های کوچک کنه الان به آرامش نیاز داریم به جای اینکه فضای باشگاه آرام کنید دنبال داستان هستید همیشه رمز موفقیت پرسپولیس دور بودن از مسائل حاشیه ای و رختکن متحد بود که دقیقاً از سروش رفیعی گرفته تا مدیریت دارید برعکس عمل میکنید اونقدر داریم که به این دو تا دلقک خداداد شجاع بپردازن لازم نیست پرسپولیس کبیر خودش وارد این مسائل سخیف کنه
آخه تیرتیر !! دیگه حتی بچه شیرخواره هم فهمیده که اوضاع نابسامان مدیریتی سرخابی طی این دو فصل ، از پول و قدرت زنوزی و پزشکیان ناشی میشه. زورشون به قطبهای اصیل فوتبال ایران نرسید با نامردی و تضعیف اینها، چند روزی خودشو مطرح کرده. برو خوش باش.تو راست میگی…
مدیریت پر اشتباه پرسپولیس به جای پرداختن به مشکلات تیم خود مشکلات تیمهای دیگر که ربطی به باشگاه ما ندارد عنوان میکند و دنبال فرافکنی است وگرنه اختلاف مربی و بازیکن تیم دیگر به مدیریت باشگاه پرسپولیس ارتباطش چی هست؟ در صورتیکه تیم پرسپولیس امسال مشکلات زیادی در نحوه گرفتن بازیکن مدیریت بازیکنان وغیره دارد ازجمله مسأله سرژاوربه ؛ یاسین سلمانی و عدم زنده کردن دو امتیاز با ملوان وغیره و از همه مهمتر باختهای پیاپی تیم که انگار نه انگار این تیم پرسپولیس است که دارند خون به دل چهل میلیون هوادار میکنند و دارند به تمام تیمها میبازند و از نظر مدیریت هیچ اتفاقی نیفتاده و همه چیز عادی جلوه میدهند
مسعولین پرسپولیس بجای پرداختن به حواشی تیم های دیگرحواشی خودشون جمع کنن که بدترین نتایج چندسال اخیردارن میگیرن
هر دوشون استاد بیانیه هستن
واقعا برای من عجیبه که چرا این فصل هیچ تیمی حاشیه اش اینقد بولد نمیشه که پرسپولیس رو بولد میکنن
یارو سرمربی تیمش درگیری داره با بازیکن خبری ازش نیست
اون یکی مربی و سرمربی و کادر فنیش همه با هم درگیرن هیچ خبری ازش نیست
به پرسپولیس ک میرسه هرکی نفس عمیق هم بکشه حاشیه میشه
آقای مدیرعامل
سرپرست
تمرین رو ایزوله کنید
خبرنگار نیستن اینا دشمنن
هر اتفاقی توی پرسپولیس میفته تا یک هفته تیتر ورزش ۳ هست
چرا واقعا؟؟؟؟
چون ورزش سه ارتش رسانهای زنوزیه
پرسپولیس حتی اگر جامی نیاره باید مثلث تاس رو دبل کنه و منتظر دوبازی باقیمانده اونا هستیم فقط هم با برد…
اینا کی شلیک شدن بخوان جواب بدن یه قهرمانی صدقه سر پرسپولیس آوردید برید خدا رو شکر کنید
الان مگه کسی از کسی اسمی برده که بیانیه بازی شروع شده بله همه میدونن که نه فحاشی و استفاده از الفاظ ناشایست در زمین و نه در رسانه ملی مقابل میلیونها نفر و نه آسیب دیدگی مکرر کشاله ران و نه فسخ غیر قانونی قرارداد بازیکن حریف باعث برخورد نخواهد بود….
به عنوان یه پرسپولیسی بهم بر میخوره، وقتی میبینم پرسپولیس درگیر تیم های کوچکی بشه و به تیم کوچیکی مثل تراکتور تیکه بپرونه
نمیدونم چه آدمهایی تو پرسپولیس پست و مقام دارن، ولی قبل از اینکه صاحب یه صندلی تو باشگاه بزرگ پرسپولیس بشن، باید بهشون یاد داد که ما هیچوقت تو تاریخمون خودمون رو درگیر تیمهای کوچیک مثل تراکتور نمیکردیم
با این بچه بازیهاشون دارن نابودمون میکنن …. بویژه تو این چند هفته ، اشتباه پشت اشتباه … به تیمهایی داریم میبازیم که ۲۰ سال بود نباخته بودیم و دیگه مهدی رحمتی هم برامون کری میخونه …. خدای من باور کردنی نیست . بانک شهر هم که بعنوان متولی ، سرش رو کرده توی برف ….
ترتریا چرا به خودشون گرفتن؟
بزرگی باشگاه تراکتور با پول بی زبون مس ورزقان که 5 سال پیش 300 میلیلرد تومن بدهیشو داد وگرنه تیمشون منحل میشد! دست گل زنوزی و نصیرزاده!!!! درویش لعنتی تیمو نابود کرد
ماموریت داشت از سمت زنوزی و گند زد به تیم وگرنه حالاحالاها قهرمان بودیم
ی زمانی یووه بازیکن میگرفت میزاشت روی نیمکت که نرن تیمای رقیب ولی درویش لعنتی برعکس کرد
و در ضمن ترَکتورسازی بیشترین هوادار را بعد از منچستر یونایتد در دنیا داره